Verklaar u nader?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
lamme poten. Tevens het eerste en enige militaire feestje sinds mijn vijftiende dat ik geheel alcoholvrij ben doorgekomen
wel een raar idee, dat ik nooit meer tussen die opsmuk zal staan...
Der vader is met pensioen.quote:
Ik vond het alcohol-vrij gedeelte wat raarquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Der vader is met pensioen.
Maar SQ, je kunt altijd zelf nog in het leger gaan
Ik heb treinpechGisteren Utrecht-Dordrecht 2 uur over gedaan, door vertragingen en stroomstoring. En erachter gekomen dat de auto natuurlijk niet uit de garage kan als ik de pas heb
Dus straks even een tweede pas aanvragen voor als ik weer eens ergens vastzit... En nu anderhalve week werkzaamheden, waardoor ik via HS naar mn werk moet...
BB: Ze is werken vandaag. Dus geen alcohol door de weeks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik vond het alcohol-vrij gedeelte wat raar.
Anderhalve week met de auto. Het is nu toch vakantieperiode
.
En nog steeds staat het vol volgens mij hoor... en krijg geen km vergoeding voor als ik te lui ben om over te stappenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik vond het alcohol-vrij gedeelte wat raar.
Anderhalve week met de auto. Het is nu toch vakantieperiode
.
Daar heb je RedBull/goedkope variant voorquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:56 schreef Inu het volgende:
[..]
En nog steeds staat het vol volgens mij hoor... en krijg geen km vergoeding voor als ik te lui ben om over te stappenEn er is maar een beperkt aantal parkeerplekken en ik val in slaap na mn werk
Ik eet liever gewoon hele suikerklontjes danquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:06 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Daar heb je RedBull/goedkope variant voor.
het is Inu, zie de pony!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
Je moet iets aan je gebit laten doen FUFR!
Ik heb liever dat het vandaag vrijdag isquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt het gevoel alsof het maandag is
wel relaxed, want dan is het maar een kort weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |