True. Net afgestudeerd en geen werk/bijbaantje en geen stufi meer. Oh en geen spaargeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoelde meer dat je broertje het dan niet vol heeft gehouden in de boze buitenwereld.
Ik ben net 26. En ik studeer nu nog tot januari.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg toch, mag niet.
En hoe oud ben je dan
Ah jo maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben net 26. En ik studeer nu nog tot januari.
Och wel ja, maar de behoefte aan vrijheid wordt wel steeds sterker. Up's and down's he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jo maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt!
Dat snap ik. Ik woon achter de zaak van me pa en hij ziet me thuisnko en in de ochtend na stappe , of ziet een vrouw weg gaan uit me huis, maar dat vind me pa alleen maar geweldigquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och wel ja, maar de behoefte aan vrijheid wordt wel steeds sterker. Up's and down's he.
Wij mochten zo lang blijven als we wilde zo lang we ons maar aan de regels hielden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders hebben/hadden de regel dat je op je 25ste uit huis moet zijn
Ach ik wil iig nooit meer terug.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik woon achter de zaak van me pa en hij ziet me thuisnko en in de ochtend na stappe , of ziet een vrouw weg gaan uit me huis, maar dat vind me pa alleen maar geweldig( dat laatste gebeurd niet veel )
[..]
Wij mochten zo lang blijven als we wilde zo lang we ons maar aan de regels hielden.
of wel.. mij is jaloersquote:
beetje ontgiften dan als je teveel zout hebtquote:
Door kruipen naar bed en verder slapen!quote:
Nah, het gaat al weer hoor. Was wat draaierig. Maar dat was ik de hele dag al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje ontgiften dan als je teveel zout hebt
Veel plezierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door kruipen naar bed en verder slapen!
Trusten!
Ik ga nu naar de kroeg
ja het was geen fijne dag.. had zeurende buikpijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het gaat al weer hoor. Was wat draaierig. Maar dat was ik de hele dag al..
oe! kroeg.. heb er ook zin in.. maar ga zo slapen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door kruipen naar bed en verder slapen!
Trusten!
Ik ga nu naar de kroeg
geen idee. ben er ook weg vanquote:
Ok doei doeiquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
Ja, ik ben verliefd op mijn biertje.
Gewoon gelijk buiten zetten als ie heeft gekakt. Niet op z'n donder geven en als ie eenmaal een plasje buiten heeft gedaan helemaal de hemel in prijzenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik verliefd op de pup. Ook al vertikte hij het de hele dag om op zijn krantje te zeiken en schijten. Hij is net weg en ik mis 'm nu al
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gelijk buiten zetten als ie heeft gekakt. Niet op z'n donder geven en als ie eenmaal een plasje buiten heeft gedaan helemaal de hemel in prijzen
Ah, heeft ie vast van z'n baasje geleerdquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hij kwam speciaal naar binnen vanuit de tuin om te poepen.
Nee, thuis doet hij het wel netjes op de krant. Hier ziet hij het kleed als een heel groot zacht krantje ofzo..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, heeft ie vast van z'n baasje geleerd
Ja, gewoon het goede voorbeeld geven en ook in de tuin poepen, missb.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, heeft ie vast van z'n baasje geleerd
Dan gaat er iets niet goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hij kwam speciaal naar binnen vanuit de tuin om te poepen.
Wordt dat beest niet uitgelaten dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, thuis doet hij het wel netjes op de krant. Hier ziet hij het kleed als een heel groot zacht krantje ofzo..
Hij loopt nog niet aan de lijn, moet ie nog leren. Hij is ook nog maar net bij zijn moeder weg he, een weekje ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wordt dat beest niet uitgelaten dan?
Zeg, Cesar Millan doet dat in 15 minuten.....quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet aan de lijn, moet ie nog leren. Hij is ook nog maar net bij zijn moeder weg he, een weekje ofzo.
Ja, die werd er niet bij geleverdquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, Cesar Millan doet dat in 15 minuten.....
Ha! Dan had je je zoontje die Cesar Millan DVD's moeten geven ipv BanBauquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die werd er niet bij geleverd
Ik denk niet dat ik daar punten mee zou scorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ha! Dan had je je zoontje die Cesar Millan DVD's moeten geven ipv BanBau
Ah wat een cutie zeg!quote:
En nu woont ze al een tijdje op de boerderij?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Die foto is ruim 20 jaar oudWat voel ik me bejaard zeg
Ze was ziek op die foto, ze kwam bij een of andere kennel vandaan, was een of andere vage kruisingZes weekjes oud en last van wormpjes. Dik buikje enzo. De dierenarts wilde haar eigenlijk een nachtje houden, het was best erg. Maar ze heeft het overleefd en was daarna niet kapot te krijgen.
Ze had van die roze kussentjes op d'r pootjes en nog zo'n bloot roze buikje met zo'n lief naveltje en blauwe oogjes en en en![]()
![]()
Ze zit in een potje en staat op de kastquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En nu woont ze al een tijdje op de boerderij?
nee ze is niet meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En nu woont ze al een tijdje op de boerderij?
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ze is niet meer
Sanne(toch cl? )
Ja inderdaad.... kattenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Katten soms alkan nooit eens ff weekje naar ouders ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik heb dit voor 'm besteldquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
speelgoedtip: pak een tennisbal en een lange sportsok, doe bal er helemaal in, knoop erin en gooien, stuiteren, trekken, schudden en mollen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Is het morgen NOG goedkoper dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh leukwel beetje vroeg hoop ik? anders is t n slagveld
Panty werkt ook goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
speelgoedtip: pak een tennisbal en een lange sportsok, doe bal er helemaal in, knoop erin en gooien, stuiteren, trekken, schudden en mollen maar
Wat lelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
gat in hand,i haz it
http://twitpic.com/5pknbd
Mag je dat OOK al niet meer zeggen?quote:
Jij zegt het.quote:
Eens!quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef Godtje het volgende:
Jij zegt het.
Ik vind marlies dekkers al voor uitgezakte 50érs en dit is dan ook nog eens een lelijke dekkers.
Die krijg je wel een slappe van
Meer reden om het zsm uit te trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zegt het.
Ik vind marlies dekkers al voor uitgezakte 50érs en dit is dan ook nog eens een lelijke dekkers.
Die krijg je wel een slappe van
Zwaai je naar me? Sloterdijk is hier naast de deurquote:
Je woont in Zaandam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zwaai je naar me? Sloterdijk is hier naast de deurOf beter nog, kom je me straks lunch brengen want ik heb geen zin om naar buiten te gaan!
Niemand die het verschil ziet, no worriesquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont in Zaandam.![]()
Ik mag daar niet in want ik ben geen allochtoon.
Ik ken het stationquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Als in: Amsterdam Sloterdijk. Noord Amsterdam.
Ohja, weet ik veel. Je deed het overkomen alsof je geen idee had waar Sloterdijk ligtquote:
Westquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Als in: Amsterdam Sloterdijk. Noord Amsterdam.
Daar ging het niet omquote:
Boven het kanaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niemand die het verschil ziet, no worries
Ja, toen ik las wat je zei wist ik 't weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, weet ik veel. Je deed het overkomen alsof je geen idee had waar Sloterdijk ligt
Herp derp much?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Iemand zei net DERP tegen me en ik weet niet wat het betekent
Laat die hetero eens uit de kast komen en noem 'm homoquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Hetero weer eens uitgezwaaid voor een race-weekend.
YesRUST
Jij gebruikt Whatsapp?? Was jij niet één van degene die dat voor paupers vindt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
Gewoon afwisselen
Zoekmachine: Google
Laptop: Win7
Macbook: osx
Phone: iOs
Desktop: Win7
Social: Facebook
Communicatie: Whatsapp
Tablet: iOs
Nee dat was ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gebruikt Whatsapp?? Was jij niet één van degene die dat voor paupers vindt?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet.
En al mijn vrienden hebben het. Ideaal.
Nauwelijks mensen die het gebruiken? Hier stapels!quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens heb ik whatsapp er af gemikt. Veel te groot, kon het niet op de SD opslaan, en nauwelijks mensen die het gebruiken.
Nee da's gewoon z'n bijnaam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat die hetero eens uit de kast komen en noem 'm homo.
Whatsapp scheelt me klauwen vol geld. Dus laat maar ff staanquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens heb ik whatsapp er af gemikt. Veel te groot, kon het niet op de SD opslaan, en nauwelijks mensen die het gebruiken.
28 chats recent chats.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken drie mensen die het gebruiken
Uurtje! Langer heeft de bevalling niet geduurd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's gewoon z'n bijnaam.
Ook al is ie uit de kast straks
Enne.... na 2 maanden uit de kast komen is nogal snel hoor. Dat doet bijna niemand.
Ik heb 3 vrienden die het heel af en toe met mij gebruiken. En alle 3 hebben ook toegang tot Google Talk enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whatsapp scheelt me klauwen vol geld. Dus laat maar ff staan
Ik ken geen nerds dus dat heeft dan weer niemand.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 3 vrienden die het heel af en toe met mij gebruiken. En alle 3 hebben ook toegang tot Google Talk enzo.
Bij mij gebruiken ze 't bijna allemaal. Incl hetero. Als ik iedere keer een sms zou moeten betalen had ik een torenhoge rekening aan t einde van de maandquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 3 vrienden die het heel af en toe met mij gebruiken. En alle 3 hebben ook toegang tot Google Talk enzo.
Dat hoor ik van meer mensen, dat ze het niet op hun SD kunnen zetten, maar bij mij staat ie daar wel. Ben dol op whatsappquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken drie mensen die het gebruiken
Dat was toen een goede tip van jou, ben blij dat steeds meer mensen in mijn lijst het gebruiken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen, dat ze het niet op hun SD kunnen zetten, maar bij mij staat ie daar wel. Ben dol op whatsapp
SD? Moeilijk gedoe. Blij dat ik een iPhone hebt. Die werkt tenminste gewoon zonder moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen, dat ze het niet op hun SD kunnen zetten, maar bij mij staat ie daar wel. Ben dol op whatsapp
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was toen een goede tip van jou, ben blij dat steeds meer mensen in mijn lijst het gebruiken.
Nou wat moeilijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
SD? Moeilijk gedoe. Blij dat ik een iPhone hebt. Die werkt tenminste gewoon zonder moeilijk gedoe.
Als dat kut apple nou eens opschiet met de 5 en dat syncen in dat stink intunes eens gaat verbeterenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
SD? Moeilijk gedoe. Blij dat ik een iPhone hebt. Die werkt tenminste gewoon zonder moeilijk gedoe.
Veel minder iTunes nodig in iOS 5!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat kut apple nou eens opschiet met de 5 en dat syncen in dat stink intunes eens gaat verbeteren
Tja als dat net zo snel gaat.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
In iOS 5 is het mogelijk om hem draadloos te syncen zonder PC of Mac. Mja, we'll see.
Hoeveel heb je er op staan? Aan apps en muziek?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Syncen duurt bij mij geen 2 uur.
Alleen soms wil ie niet.... wellicht omdat ik al 89x met mijn bureaustoel over die kabel ben gereden en er een breukje in zit
Hij was okay. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, en die is ook bijna dood. Net als mijn iPhone
NIeuwe iPhonequote:Apple UK zoekt extra iPhone-verkopers van half augustus tot eind oktoberdonderdag, 14 juli 2011 (08:16) in Apple, Geruchten | Gonny van der Zwaag
Op zoek naar een tijdelijk baantje tussen augustus en oktober? Apple UK gaat het winkelpersoneel tijdelijk uitbreiden tussen 16 augustus en 29 oktober 2011. Apple is op zoek naar “full-time iPhone-verkooppersoneel voor een uitdagend project, 5 dagen per week”. Je werkt van dinsdag tot en met zaterdag in de periode van 16 augustus tot 29 oktober. De baan vindt plaats in “key retail stores”, zo meldt de vacature en het gaat om banen voor verschillende regio’s in het Verenigd Koninkrijk. Dat er meer iPhone-verkooppersoneel nodig is, versterkt de verwachting dat Apple in de periode rond augustus/september een nieuwe iPhone gaat uitbrengen.
16Gb propje vol. Maar jij zult de 32 wel hebben denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er op staan? Aan apps en muziek?
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
16Gb propje vol. Maar jij zult de 32 wel hebben denk ik
Jij ongelooflijke brutus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Mijn iPhone begint te scheurendaar waar de oplader er in moet.
Komt omdat mijn home-knop niet goed meer werkt en ik 'm af en toe heel hard in moet drukken.....
Nou ja,
quote:
Nee,want ik kijk echt NOOIT SNL.quote:
ik kijk alleen snl als ze een interessante host hebben.quote:
Ja nou niet expres hoooooor! Ik haaalde mijn foon uit m'n broekzak en toen gleed ie uit m'n hand... zo BAM op een betonnenvloer met de punt en toen crashhhhh heel dat venster ztukquote:
Ik ook niet, maar deze 2 kende ik idd al wel.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niete xpres met iets heel hard in de onder-ingang zodat ie uitscheurd hoor!
Ik kon de deur bijna niet verder openzetten om in te trappenquote:
Dat heb ik gehoord idd... Echt belachelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
Claim na mislukte woningmetamorphose RTL
Nou, lekker dan. Komt Natas even met een hoop geslijm goede sier maken, krijg je een bouwval.
Ik heb ooit een aflevering gezien van In Holland stata een huis waarbij ze een jaar later naar die huizen gingen om te kijken. Heel veel hadden het er weer uit moeten halen omdat het lelijk was, niet functioneel, gebarsten etc. Die programma's raffelen het vaak af, zetten er voor de show tig kaarsen en zachte lampen op en laten het altijd zien in de avond zodat het mooi lijkt.... maar het is vaka echt braswerk blijkbaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
Claim na mislukte woningmetamorphose RTL
Nou, lekker dan. Komt Natas even met een hoop geslijm goede sier maken, krijg je een bouwval.
En toch moest ik lachen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon de deur bijna niet verder openzetten om in te trappen
Ja, in een dag tijd zulke grote klussen doen met de voltallige 2linkerhandenbuurt ( die de bewoners nooit zien, maar die willen ook graag op tv), dan vraag je ook om problemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aflevering gezien van In Holland stata een huis waarbij ze een jaar later naar die huizen gingen om te kijken. Heel veel hadden het er weer uit moeten halen omdat het lelijk was, niet functioneel, gebarsten etc. Die programma's raffelen het vaak af, zetten er voor de show tig kaarsen en zachte lampen op en laten het altijd zien in de avond zodat het mooi lijkt.... maar het is vaka echt braswerk blijkbaar
Alsof de programmamakers het uit de goedheid van hun hart doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
Ik moet weld e kanttekening plaatsen dat mensen van alles krijgen in dit soort programma's en er echt nooit tevreden mee zijn terwijl ze voorhaan geen moer hadden.
Geen idee wat de situatie hier is en je moet er uiteraard niet slechter van worden. Maar ik vind de ondankbaarheid van sommige mensen wel redelijk stuitend.
Nou ja, ik zou ook niet blij zijn als ik iets krijg wat vervolgens waardeloos is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
Ik moet weld e kanttekening plaatsen dat mensen van alles krijgen in dit soort programma's en er echt nooit tevreden mee zijn terwijl ze voorhaan geen moer hadden.
Geen idee wat de situatie hier is en je moet er uiteraard niet slechter van worden. Maar ik vind de ondankbaarheid van sommige mensen wel redelijk stuitend.
Maar zijn die mensen ermee geholpen om een semiverbouwing uit te voeren dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
Dat vond ik wel een leuk programma.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aflevering gezien van In Holland stata een huis waarbij ze een jaar later naar die huizen gingen om te kijken. Heel veel hadden het er weer uit moeten halen omdat het lelijk was, niet functioneel, gebarsten etc. Die programma's raffelen het vaak af, zetten er voor de show tig kaarsen en zachte lampen op en laten het altijd zien in de avond zodat het mooi lijkt.... maar het is vaka echt braswerk blijkbaar
Idd. Wel zorgen dat er 86 keer Praxis en Intratuin in beeld komt hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof de programmamakers het uit de goedheid van hun hart doenHet gaat puur om de kijkcijfers en de reclameinkomsten. En daar moet je dan dankbaar voor zijn..
Was dat met die rode en groene stickers?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
Dat ene programma, samenwonen, waarin ze dan 2 interieurs gingen samenvoegen, dat vond ik altijd wel geinig.
Ja! Vooral hilarisch om te zien hoe de smaak van mannen en vrouwen vaak onwijs uit elkaar liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat met die rode en groene stickers?.
Dat was een van de weinige woonprogramma's die ik wel leuk vondquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Vooral hilarisch om te zien hoe de smaak van mannen en vrouwen vaak onwijs uit elkaar liggen.
Als je huis totaal kut is en je krijgt de helft van je verbouwing vergoed door een ander ben je in ieder geval een end op weg he? Je staat erd an een stuk beter voor als je bijvoorbeeld een nieuwe vloer hebt gekregenen, en een nieuwe keuken. Maar mensen beginnen dan gelijk te zaniken dat ze ook wel een nieuwe badkamer hadden verwacht. Ik vind dat enorm ondankbaar eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou ook niet blij zijn als ik iets krijg wat vervolgens waardeloos is...
Ja, dat zeker. Maar als je eerst wel kon douchen en na de verbouwing niet meer, dan zou ik ook gaan klagen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je huis totaal kut is en je krijgt de helft van je verbouwing vergoed door een ander ben je in ieder geval een end op weg he? Je staat erd an een stuk beter voor als je bijvoorbeeld een nieuwe vloer hebt gekregenen, en een nieuwe keuken. Maar mensen beginnen dan gelijk te zaniken dat ze ook wel een nieuwe badkamer hadden verwacht. Ik vind dat enorm ondankbaar eerlijk gezegd.
Geen idee van deze situatrie, als je huis er slechter vanw ordt heb je natuurlijk alle recht van klagen. Maar verder moet je gewoon blij zijn als je voor duizenden euro's aan gratis spul krijgt.
Ik denk dat je je vergist dat de makers op een programma wel degelijk op het moment van draaien graag zo goed mogelijkw erk voor hun deelnemers afleveren hoor. Het is zeker niet de bedoeling dat mensen slechter uit hun deelname komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof de programmamakers het uit de goedheid van hun hart doenHet gaat puur om de kijkcijfers en de reclameinkomsten. En daar moet je dan dankbaar voor zijn..
DIk ook en dat zeg ik dus ook. Maar ik kan je vertellen dat er ook heel veel ondankbaar geklaag isquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar als je eerst wel kon douchen en na de verbouwing niet meer, dan zou ik ook gaan klagen..
Echt drama's waren datquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een leuk programma.
Dat de buren elkaars huis opnieuw moesten doen, en echt alles wat van te voren aangegeven was wat niet weg mocht ging als eerste de zaag in.
En dan daarna net doen alsof je het mooi vind.
Kom op, iedere idioot kan toch zien dat het vooral om likjes verf en accessoires gaat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist dat de makers op een programma wel degelijk op het moment van draaien graag zo goed mogelijkw erk voor hun deelnemers afleveren hoor. Het is zeker niet de bedoeling dat mensen slechter uit hun deelname komen.
Alleen worden budgetten voor programma's door veel mensen enorm overschat.
Alsof dat mooi blijft, iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt drama's waren datEen iglo in huis bijvoorbeeld
Er was er eentje die had een glazenbuis door de woonkamer, de riolereringDie liep dan voor de sier zo dwars door een aquarium heen. Hallo? Hoe voellu?! Die glazen buis was binnen de kortste niet meer mooi en doorzichtig maar gewoonweg bruin van de smerigheid
WTF?!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Er was er eentje die had een glazenbuis door de woonkamer, de riolereringDie liep dan voor de sier zo dwars door een aquarium heen. Hallo? Hoe voellu?! Die glazen buis was binnen de kortste niet meer mooi en doorzichtig maar gewoonweg bruin van de smerigheid
Seriously? Zou beetman tegen mij moeten zeggen, dan ging ik juist de HELE DAG whatsappen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat mn zusje geen whatsapp mag van dr vriend? Ja he?
Geen idee, maar waarom niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja en nee. Ik wil best dankbaar zijn voor 1000 eruo gratis spul. maar als dat gratis spul niet werkt,... en sterker nog, als het je huis verslechterd ... dan ben ik minder dankbaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je huis totaal kut is en je krijgt de helft van je verbouwing vergoed door een ander ben je in ieder geval een end op weg he? Je staat erd an een stuk beter voor als je bijvoorbeeld een nieuwe vloer hebt gekregenen, en een nieuwe keuken. Maar mensen beginnen dan gelijk te zaniken dat ze ook wel een nieuwe badkamer hadden verwacht. Ik vind dat enorm ondankbaar eerlijk gezegd.
Geen idee van deze situatrie, als je huis er slechter vanw ordt heb je natuurlijk alle recht van klagen. Maar verder moet je gewoon blij zijn als je voor duizenden euro's aan gratis spul krijgt.
Klopt, had je reeds vermeld hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Seriously? Zou beetman tegen mij moeten zeggen, dan ging ik juist de HELE DAG whatsappen.
Ja daarom vond ik het ook zo leuk om te kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan heb je een hoop woonprogramma's niet bekekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op, iedere idioot kan toch zien dat het vooral om likjes verf en accessoires gaat?
En je zusje luisterd daar naar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
En. vind dat soort programmas. vaak wel grappig.
foon zet random punten...
eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kijk al zolang als ik tv kan kijken woonprogramma's. Wel is het zo dat ik vooral de laatste jaren bij die semi-programma's het idee heb dat het budget lager is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
dan heb je een hoop woonprogramma's niet bekekenIn de grote woondroom, sos verbouwing, hart in actie etc. worden vloeren gelegd, keukens geplaatst, kozijnen vernieuwd etc.
En ik kan je vertellen dat de budgetten daarvoor met veel moeite bij elkaar gesprokkeld worden.
Dat is pas een erg programma. Daar moet je minstens een ledemaat missen en kanker hebben om in aanmerking te komen voor een makeover.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eens.
En hier krijgen ze ook gewoon niet het geld dat ze in amerika hebben voor dat extreme home makeover bv.
Ik denk dat ik iets meer inzicht in de budgetten heb en kan je melden dat je zo'n programma dus gewoon niet kan maken zonder sponsoren en dat het eerder bittere noodzaak is dan dat er lekker commercieel van geprofiteerd wordtquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk al zolang als ik tv kan kijken woonprogramma's. Wel is het zo dat ik vooral de laatste jaren bij die semi-programma's het idee heb dat het budget lager is.
Ja, maar daar wordt toch ook gewoon iemand voor betaald? Kom op, het is gewoon vanuit commercieel oogpunt.
Sja, je kan ook niet alles helpen. Dan pik je de ernstige gevallen eruit. Dat lijkt me wel logisch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is pas een erg programma. Daar moet je minstens een ledemaat missen en kanker hebben om in aanmerking te komen voor een makeover.
Wat is bittere noodzaak? Zo'n programma?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets meer inzicht in de budgetten heb en kan je melden dat je zo'n programma dus gewoon niet kan maken zonder sponsoren en dat het eerder bittere noodzaak is dan dat er lekker commercieel van geprofiteerd wordt
Haha ja!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Seriously? Zou beetman tegen mij moeten zeggen, dan ging ik juist de HELE DAG whatsappen.
Dat heb je ook, maar je doet nu net alsof dat alleen maar uit humanitaire overwegingen is, en dat is gewoon niet waar natuurlijk. Alsof een programma wordt gemaakt als het geen geld oplevert.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets meer inzicht in de budgetten heb en kan je melden dat je zo'n programma dus gewoon niet kan maken zonder sponsoren en dat het eerder bittere noodzaak is dan dat er lekker commercieel van geprofiteerd wordt
Ik vind het daar een beetje over the top eigenlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, je kan ook niet alles helpen. Dan pik je de ernstige gevallen eruit. Dat lijkt me wel logisch..
omdat vreemde mannen haar dan ineens gaan appen.quote:
Van mij mogen alle zenders, behalve comedy central en discovery enzo verdwijnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het daar een beetje over the top eigenlijk gezegd.
En als ze hier in NL nou de meukprogramma's met weinig budget niet zouden maken, zou er misschien eens geld over zijn voor fatsoenlijke tv.
Ja, het is ook wel over the top. Maar ik vind het wel een leuk programma, als je door dat irritante Amerikaanse gedrag heen kijkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het daar een beetje over the top eigenlijk gezegd.
En als ze hier in NL nou de meukprogramma's met weinig budget niet zouden maken, zou er misschien eens geld over zijn voor fatsoenlijke tv.
Jezusquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat vreemde mannen haar dan ineens gaan appen.
Ik:maar dan hebben ze haar nr dus al en zijn ze dus niet vreemd en.kunnen ze ook gewoon smsen.
Hij: maar dan zien ze haar dus in die lijst en gaan ze dat doen.
Ik:nou en, dan reageert ze toch niet.
Uiteindelijk.heb ik t er gewoon op gezet en kreeg ze dus idd een berichtje van zo'n oude kennis en toen heeft hij het eraf gegooid en kon hij niet meer slapen en zei hij dat ze naïef en dom was en nu is ze gestopt met de pil.
Ja duidelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik:maar dan hebben ze haar nr dus al en zijn ze dus niet vreemd en.kunnen ze ook gewoon smsen.
Uiteindelijk.heb ik t er gewoon op gezet en kreeg ze dus idd een berichtje van zo'n oude kennis en toen heeft hij het eraf gegooid en kon hij niet meer slapen en zei hij dat ze naïef en dom was en nu is ze gestopt met de pil.
Ik kan niet door dat Amerikaanse gedrag heenkijken, dus ik kijk dat maar niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel over the top. Maar ik vind het wel een leuk programma, als je door dat irritante Amerikaanse gedrag heen kijkt..
En dat laatste ben ik met je eens.
Goed idee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en nu is ze gestopt met de pil.
Heb je die nieuwe vrouwenzender al gezien?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan niet door dat Amerikaanse gedrag heenkijken, dus ik kijk dat maar niet meer.
Ja, er komt echt teveel bagger op tv.
Serieus? Wat een droeftoeter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Ik kan alleen zeggen dat de budgetten gewoon bedroevend zijn. Wat de zenders verdienen weet ik niet, de producenten moeten voor weinig (de budgetten zijn hier bijvoordbeeld ongeveer 6 keer minder dan in de Uk) veel amken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb je ook, maar je doet nu net alsof dat alleen maar uit humanitaire overwegingen is, en dat is gewoon niet waar natuurlijk. Alsof een programma wordt gemaakt als het geen geld oplevert.
Oeh TLC?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe vrouwenzender al gezien?.
Zo erg is het wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ze pikt dat ja... ze wil geen gedoe met hem, dus past.ze zich aan. Mn moeder zei dat ook, zo erg is het toch niet...
Het gaat om t principe mensen....
Bovendien wordt t leen maar erger, hij vertrouwt haar al niet zo lang ze elkaar kennen.
Oh nede, het moet wel goed werk zijn, dat snap ik. Anders krijg je later dit soort berichten in de media en dat is weer slechte reclame.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist dat de makers op een programma wel degelijk op het moment van draaien graag zo goed mogelijkw erk voor hun deelnemers afleveren hoor. Het is zeker niet de bedoeling dat mensen slechter uit hun deelname komen.
Alleen worden budgetten voor programma's door veel mensen enorm overschat.
Om hem gerust te stellen misschien!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus? Wat een droeftoeter.![]()
Maar waarom stopt ze met de pil dan? Dat is niet echt slim.
En een kind is natuurlijk altijd de juiste oplossingquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om hem gerust te stellen misschien!
Die jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh TLC?Ik zapte van de week langs ook zo'n pareltje: "Snog, marry, avoid"
Niet dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een kind is natuurlijk altijd de juiste oplossing
ze hebben al zijn dochtertje in huis en nu willen ze graag n kindje van hen samen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus? Wat een droeftoeter.![]()
Maar waarom stopt ze met de pil dan? Dat is niet echt slim.
Ja, leuk voor als je Martha Stewart heet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe vrouwenzender al gezien?.
Ja, daarom zouden ze ook beter minder programma's kunnen maken met een groter budget, waar wél mensen naar kijken. Er komt echt zo onwijs veel kul op tv.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Ik kan alleen zeggen dat de budgetten gewoon bedroevend zijn. Wat de zenders verdienen weet ik niet, de producenten moeten voor weinig (de budgetten zijn hier bijvoordbeeld ongeveer 6 keer minder dan in de Uk) veel amken.
Hoezo verlatingsangst.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze hebben al zijn dochtertje in huis en nu willen ze graag n kindje van hen samen.
Ik hoor haar alleen maar klagen over hem
En buiten dat je een programma maakt en daar het meeste uit wil halen is het ookw el fijn als je mensen echt blij kan maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nede, het moet wel goed werk zijn, dat snap ik. Anders krijg je later dit soort berichten in de media en dat is weer slechte reclame.
Maar ook dat programma zal nooit gemaakt worden als er geen geld mee te verdienen is. Hoe fijn het ook is om mensen te helpen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
En buiten dat je een programma maakt en daar het meeste uit wil halen is het ookw el fijn als je mensen echt blij kan maken.
Bij Red Mijn Vak. zijn mensen soms zo blij dat ze moeten huilen, hoe klein het soms ook is.
Dat gaat er met een baby echt niet beter op worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze hebben al zijn dochtertje in huis en nu willen ze graag n kindje van hen samen.
Ik hoor haar alleen maar klagen over hem
Nou, ik heb dat programma wel eens bekeken, maar ik vond het eigenlijk een beetje semi, wat er aan oplossingen geboden werd. Die superheld Alberto wel even regelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
En buiten dat je een programma maakt en daar het meeste uit wil halen is het ookw el fijn als je mensen echt blij kan maken.
Bij Red Mijn Vak. zijn mensen soms zo blij dat ze moeten huilen, hoe klein het soms ook is.
Jij had alle kinderliefhebbende vrienden toch van je Facebook afgeschopt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Van mijn Facebook: Dan kan x fijn met y en z spelen...
Zowel x, als y en z zijn nog geen 1 jaar oud. y en z kunnen uberhaupt nog niet kruipen. Hoe de neuk spelen????
Ik heb dus zo'n muts van babyboom in mijn hyves staan, die post elke dag nieuwe foto's en shit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Van mijn Facebook: Dan kan x fijn met y en z spelen...
Zowel x, als y en z zijn nog geen 1 jaar oud. y en z kunnen uberhaupt nog niet kruipen. Hoe de neuk spelen????
Ik zou daar ook erg tegendraads van worden!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kan echt niet tegen dat soort kerels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou daar ook erg tegendraads van worden!
En dan lekker het 'ting' van elk binnenkomend berichtje op vol volume.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, kan er slecht tegen als mensen mij gaan zeggen wat ik wel en niet mag doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En namen noemen die hij niet kentquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan lekker het 'ting' van elk binnenkomend berichtje op vol volume.
"Oeh, een WA van Henk24. En die 24 slaat niet op zijn leeftijd.quote:
Deze is de ergste en staat al tijden op de nominatie, maar ik kan de stap nog steeds niet nemen. Heb sowieso pas 1 persoon van FB afgegooid omdat ik haar posts zat was. (fokker..)quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij had alle kinderliefhebbende vrienden toch van je Facebook afgeschopt?
Heb je zoveel contacten die Henk heten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef AirwiN het volgende:
"Oeh, een WA van Henk24. En die 24 slaat niet op zijn leeftijd."
Wat nobelquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het juist ook niet vaak zo dat mannen die zo zijn zelf wat te verbergen hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, bij mannen die zo wantrouwend zijn zou ik juist geneigd zijn hem te wantrouwen. Zoals de waard is..
Ja, dat is het spreekwoord wat ik half postte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het juist ook niet vaak zo dat mannen die zo zijn zelf wat te verbergen hebben?.
Uiteraard, wij moeten ook gewoon leven en dus geld verdienen. Maar het is niet zod at er bakken geld weggesmeten kunnen worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ook dat programma zal nooit gemaakt worden als er geen geld mee te verdienen is. Hoe fijn het ook is om mensen te helpen.
Dat zeiden wij ook niet. Wij gaven alleen aan dat als je iets verbouwt, dat je dat beter goed kan doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard, wij moeten ook gewoon leven en dus geld verdienen. Maar het is niet zod at er bakken geld weggesmeten kunnen worden.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oeh, een WA van Henk24. En die 24 slaat niet op zijn leeftijd."
Stelletje doorgklotenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je zoveel contacten die Henk heten?
Maar eigenlijk dacht je: pijnlijk herkenbaar?quote:
Dat hoeft niet per se, het kan ook zijn dat hij gewoon ziekelijk jaloers is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
Is het juist ook niet vaak zo dat mannen die zo zijn zelf wat te verbergen hebben?.
Omdat hij zelf wat te verbergen heeft en daarom achter iedereen iets zoekt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, het kan ook zijn dat hij gewoon ziekelijk jaloers is.
Jaloezie is een probleem wat bij de persoon zelf ligt en ook alleen de persoon zelf kan veranderen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, het kan ook zijn dat hij gewoon ziekelijk jaloers is.
Dat sprak ik ook niet tegen. Ik plaatste alleen kanttekening over iets wat me is opgevallen, namelijk dat mensen inderdaad Extreme home makeover verwachten en daardoor nsoms niet eens meer blij zijn mete en nieuwe vloer of keuken zeg amar. En die ondankbaarheid vind ik wel jammer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook niet. Wij gaven alleen aan dat als je iets verbouwt, dat je dat beter goed kan doen.
Dus als 1 of andere jan lul tegen je aan staat te rijden, ligt dat aan mij ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaloezie is een probleem wat bij de persoon zelf ligt en ook alleen de persoon zelf kan veranderen.
Een state of mind.
Eh nee. Dat heeft toch ook helemaal niets met jaloezie te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus als 1 of andere jan lul tegen je aan staat te rijden, ligt dat aan mij ?
Ze doen toch mee aan TV? Kunnen ze verwachten dat alles fake is voor de cameraquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat sprak ik ook niet tegen. Ik plaatste alleen kanttekening over iets wat me is opgevallen, namelijk dat mensen inderdaad Extreme home makeover verwachten en daardoor nsoms niet eens meer blij zijn mete en nieuwe vloer of keuken zeg amar. En die ondankbaarheid vind ik wel jammer.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar als het een dood paard is, gaat die stank wel vervelen op den duur hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat sprak ik ook niet tegen. Ik plaatste alleen kanttekening over iets wat me is opgevallen, namelijk dat mensen inderdaad Extreme home makeover verwachten en daardoor nsoms niet eens meer blij zijn mete en nieuwe vloer of keuken zeg amar. En die ondankbaarheid vind ik wel jammer.
Eh wel, aangezien ik dan jaloers zou worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eh nee. Dat heeft toch ook helemaal niets met jaloezie te maken.
Maar dan waarschijnlijk met iets wat in mijn drankje is gegooid zodat ik hem nog niet van me afgeslagen heb.
Kende wel lekker biefstukskes make!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar als het een dood paard is, gaat die stank wel vervelen op den duur hoor.
Dat is anders. Dat is jaloezie die ergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eh wel, aangezien ik dan jaloers zou worden.
Heb ik ook nooit beweerd. En dat is ook niet mijn punt. Ik zie niet in waarom ik als 'klant' dankbaar moet zijn. Aangezien het programma pas in de laatste plaats voor mij wordt gemaakt. Geen programma en ik kan in de stront zakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard, wij moeten ook gewoon leven en dus geld verdienen. Maar het is niet zod at er bakken geld weggesmeten kunnen worden.
Doe je niks is het niet goed, sla je die gozer af dan ben je jaloers en te bezitterig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eh wel, aangezien ik dan jaloers zou worden.
Als jij denkt dat Kluts dat wel leuk vindt, en daarvoor jou in de kou laat staan, ligt dat wel bij jou. Als jij denkt, och, komt wel goed, arme jongen, heeft zometeen een gebroken neus, dan is er niks mis met jouquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus als 1 of andere jan lul tegen je aan staat te rijden, ligt dat aan mij ?
Oh.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is anders. Dat is jaloezie die ergens op gebaseerd is.
Ik had het over jaloezie die volledig uit de lucht gegrepen is.
Dat ja!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Kluts dat wel leuk vindt, en daarvoor jou in de kou laat staan, ligt dat wel bij jou. Als jij denkt, och, komt wel goed, arme jongen, heeft zometeen een gebroken neus, dan is er niks mis met jou
Geeft niet schat.quote:
Nou, als ik van iemand een nieuwe vloer en een nieuwe keuken krijg ben ik blij en dankbaar omdat het me duizenden euro's scheelt. We dwingen mensen namelijk niet om mee te doen, ze geven zich op en krijgen spullenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerd. En dat is ook niet mijn punt. Ik zie niet in waarom ik als 'klant' dankbaar moet zijn. Aangezien het programma pas in de laatste plaats voor mij wordt gemaakt. Geen programma en ik kan in de stront zakken.
Dat is precies wat ik zeg volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar als het een dood paard is, gaat die stank wel vervelen op den duur hoor.
Nee, je zegt dat die mensen ondankbaar zijn omdat ze hun handen niet dichtknijpen met een mislukte verbouwing.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg volgens mij
Ik zou zelf ook dankbaar zijn (mits het naar mijn smaak is verbouwt), maar als ik dat niet ben, moet de programmamaker niet boos worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, als ik van iemand een nieuwe vloer en een nieuwe keuken krijg ben ik blij en dankbaar omdat het me duizenden euro's scheelt. We dwingen mensen namelijk niet om mee te doen, ze geven zich op en krijgen spullen
Nee, dat mensen over het algemeen ondankbaar zijn na een verbouwing en dat ze terecht klagen na een mislukte verbouwing.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat die mensen ondankbaar zijn omdat ze hun handen niet dichtknijpen met een mislukte verbouwing.
Nee hoor. Ik zei dat ik deze situatie niet kende en dat het zeker niet de bedoeling is dat iemand slechter wordt van zo'n verbouwing. Maar dat ik wel de ervaring had dat mensen enorm ondankbaar reageren als ze wel een keurige verbouwing krijgen maar ze nog meer en groter willen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat die mensen ondankbaar zijn omdat ze hun handen niet dichtknijpen met een mislukte verbouwing.
Huh? Ik doelde op wat Rip zei.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mensen over het algemeen ondankbaar zijn na een verbouwing en dat ze terecht klagen na een mislukte verbouwing.
Dat is idd stom.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zei dat ik deze situatie niet kende en dat het zeker niet de bedoeling is dat iemand slechter wordt van zo'n verbouwing. Maar dat ik wel de ervaring had dat mensen enorm ondankbaar reageren als ze wel een keurige verbouwing krijgen maar ze nog meer en groter willen.
Newsflash; andere mensen lezen dat ook!quote:
Newsflash: Ik dacht dat ze ergens anders op reageerde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Newsflash; andere mensen lezen dat ook!
Heel veel mensen zijn dan ook gewoon ondankbare hondenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zei dat ik deze situatie niet kende en dat het zeker niet de bedoeling is dat iemand slechter wordt van zo'n verbouwing. Maar dat ik wel de ervaring had dat mensen enorm ondankbaar reageren als ze wel een keurige verbouwing krijgen maar ze nog meer en groter willen.
Ja, ik las later pas dat daar ondankbaar ipv dankbaar stond en toen snapte ik het niet meer.quote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik las later pas dat daar ondankbaar ipv dankbaar stond en toen snapte ik het niet meer.
Mooi opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik las later pas dat daar ondankbaar ipv dankbaar stond en toen snapte ik het niet meer.
Het is 1 grote bende in Rotterdam momenteelquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
Vanavond toffe docu op Ned2 over bendes in Rotterdam.
Het is inderdaad een tering-bende in Rotterdam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
En of al die bendes nu zo tof zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Q. het volgende:
Het is inderdaad een tering-bende in Rotterdam.
Ik ben nieuwsgieriger naar Lost Mother en Lost Girl.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
Nee, superkansloos natuurlijk. Maar ik vind het wel interessant om te zien wat daar achter zit enzo.quote:
Dit vind ik net zo interessant eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger naar Lost Mother en Lost Girl.
Over Bloods in R'dam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik kan dat heel interessant vinden hoor. Het is geen sbs-docu over hoe stoer ze zijn ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over Bloods in R'dam.
Laat maar...
Ik doelde op het feit dat het om Bloods gaat uit fucking R'dam, denk dat de echte Bloods uit de US of A zich kapot zouden lachen....quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat heel interessant vinden hoor. Het is geen sbs-docu over hoe stoer ze zijn ofzo.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik doelde op het feit dat het om Bloods gaat uit fucking R'dam, denk dat de echte Bloods uit de US of A zich kapot zouden lachen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |