True. Net afgestudeerd en geen werk/bijbaantje en geen stufi meer. Oh en geen spaargeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoelde meer dat je broertje het dan niet vol heeft gehouden in de boze buitenwereld.
Ik ben net 26. En ik studeer nu nog tot januari.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg toch, mag niet.
En hoe oud ben je dan
Ah jo maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben net 26. En ik studeer nu nog tot januari.
Och wel ja, maar de behoefte aan vrijheid wordt wel steeds sterker. Up's and down's he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jo maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt!
Dat snap ik. Ik woon achter de zaak van me pa en hij ziet me thuisnko en in de ochtend na stappe , of ziet een vrouw weg gaan uit me huis, maar dat vind me pa alleen maar geweldigquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och wel ja, maar de behoefte aan vrijheid wordt wel steeds sterker. Up's and down's he.
Wij mochten zo lang blijven als we wilde zo lang we ons maar aan de regels hielden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders hebben/hadden de regel dat je op je 25ste uit huis moet zijn
Ach ik wil iig nooit meer terug.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik woon achter de zaak van me pa en hij ziet me thuisnko en in de ochtend na stappe , of ziet een vrouw weg gaan uit me huis, maar dat vind me pa alleen maar geweldig( dat laatste gebeurd niet veel )
[..]
Wij mochten zo lang blijven als we wilde zo lang we ons maar aan de regels hielden.
of wel.. mij is jaloersquote:
beetje ontgiften dan als je teveel zout hebtquote:
Door kruipen naar bed en verder slapen!quote:
Nah, het gaat al weer hoor. Was wat draaierig. Maar dat was ik de hele dag al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje ontgiften dan als je teveel zout hebt
Veel plezierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door kruipen naar bed en verder slapen!
Trusten!
Ik ga nu naar de kroeg
ja het was geen fijne dag.. had zeurende buikpijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het gaat al weer hoor. Was wat draaierig. Maar dat was ik de hele dag al..
oe! kroeg.. heb er ook zin in.. maar ga zo slapen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door kruipen naar bed en verder slapen!
Trusten!
Ik ga nu naar de kroeg
geen idee. ben er ook weg vanquote:
Ok doei doeiquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
Ja, ik ben verliefd op mijn biertje.
Gewoon gelijk buiten zetten als ie heeft gekakt. Niet op z'n donder geven en als ie eenmaal een plasje buiten heeft gedaan helemaal de hemel in prijzenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik verliefd op de pup. Ook al vertikte hij het de hele dag om op zijn krantje te zeiken en schijten. Hij is net weg en ik mis 'm nu al
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gelijk buiten zetten als ie heeft gekakt. Niet op z'n donder geven en als ie eenmaal een plasje buiten heeft gedaan helemaal de hemel in prijzen
Ah, heeft ie vast van z'n baasje geleerdquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hij kwam speciaal naar binnen vanuit de tuin om te poepen.
Nee, thuis doet hij het wel netjes op de krant. Hier ziet hij het kleed als een heel groot zacht krantje ofzo..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, heeft ie vast van z'n baasje geleerd
Ja, gewoon het goede voorbeeld geven en ook in de tuin poepen, missb.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, heeft ie vast van z'n baasje geleerd
Dan gaat er iets niet goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hij kwam speciaal naar binnen vanuit de tuin om te poepen.
Wordt dat beest niet uitgelaten dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, thuis doet hij het wel netjes op de krant. Hier ziet hij het kleed als een heel groot zacht krantje ofzo..
Hij loopt nog niet aan de lijn, moet ie nog leren. Hij is ook nog maar net bij zijn moeder weg he, een weekje ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wordt dat beest niet uitgelaten dan?
Zeg, Cesar Millan doet dat in 15 minuten.....quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet aan de lijn, moet ie nog leren. Hij is ook nog maar net bij zijn moeder weg he, een weekje ofzo.
Ja, die werd er niet bij geleverdquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, Cesar Millan doet dat in 15 minuten.....
Ha! Dan had je je zoontje die Cesar Millan DVD's moeten geven ipv BanBauquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die werd er niet bij geleverd
Ik denk niet dat ik daar punten mee zou scorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ha! Dan had je je zoontje die Cesar Millan DVD's moeten geven ipv BanBau
Ah wat een cutie zeg!quote:
En nu woont ze al een tijdje op de boerderij?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Die foto is ruim 20 jaar oudWat voel ik me bejaard zeg
Ze was ziek op die foto, ze kwam bij een of andere kennel vandaan, was een of andere vage kruisingZes weekjes oud en last van wormpjes. Dik buikje enzo. De dierenarts wilde haar eigenlijk een nachtje houden, het was best erg. Maar ze heeft het overleefd en was daarna niet kapot te krijgen.
Ze had van die roze kussentjes op d'r pootjes en nog zo'n bloot roze buikje met zo'n lief naveltje en blauwe oogjes en en en![]()
![]()
Ze zit in een potje en staat op de kastquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En nu woont ze al een tijdje op de boerderij?
nee ze is niet meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En nu woont ze al een tijdje op de boerderij?
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ze is niet meer
Sanne(toch cl? )
Ja inderdaad.... kattenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Katten soms alkan nooit eens ff weekje naar ouders ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik heb dit voor 'm besteldquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
speelgoedtip: pak een tennisbal en een lange sportsok, doe bal er helemaal in, knoop erin en gooien, stuiteren, trekken, schudden en mollen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Is het morgen NOG goedkoper dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh leukwel beetje vroeg hoop ik? anders is t n slagveld
Panty werkt ook goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
speelgoedtip: pak een tennisbal en een lange sportsok, doe bal er helemaal in, knoop erin en gooien, stuiteren, trekken, schudden en mollen maar
Wat lelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
gat in hand,i haz it
http://twitpic.com/5pknbd
Mag je dat OOK al niet meer zeggen?quote:
Jij zegt het.quote:
Eens!quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef Godtje het volgende:
Jij zegt het.
Ik vind marlies dekkers al voor uitgezakte 50érs en dit is dan ook nog eens een lelijke dekkers.
Die krijg je wel een slappe van
Meer reden om het zsm uit te trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zegt het.
Ik vind marlies dekkers al voor uitgezakte 50érs en dit is dan ook nog eens een lelijke dekkers.
Die krijg je wel een slappe van
Zwaai je naar me? Sloterdijk is hier naast de deurquote:
Je woont in Zaandam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zwaai je naar me? Sloterdijk is hier naast de deurOf beter nog, kom je me straks lunch brengen want ik heb geen zin om naar buiten te gaan!
Niemand die het verschil ziet, no worriesquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont in Zaandam.![]()
Ik mag daar niet in want ik ben geen allochtoon.
Ik ken het stationquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Als in: Amsterdam Sloterdijk. Noord Amsterdam.
Ohja, weet ik veel. Je deed het overkomen alsof je geen idee had waar Sloterdijk ligtquote:
Westquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yep! Als in: Amsterdam Sloterdijk. Noord Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |