1uur en 47 minuten te laat maar hoop dat ik nog mee mag doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste robuuste hoofdtelefoon van Teufel heeft het in zich, de Aureol Massive. Geen licht, slap ding, maar een stevig exemplaar voor hifi-fans, muzikanten, dj's.
FOK! mag in samenwerking met Teufel maar liefst vier van deze hoofdtelefoons weggeven!
(2 in het forum Muziek en 2 in het forum Uitgaan en Vrije Tijd, wil je dus in beide fora kans maken, dien je ook in beide topics te reageren)
Winnen?
Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een berichtje achter te laten in dit topic. Dat kan tot en met 27 juli 2011.
Daarna zullen wij random 4 winnaars kiezen.
Extra info!
- Je kunt dus zowel in het forum Muziek áls Uitgaan en Vrije Tijd meedingen (2x kans dus!).
- Lees de review op de Frontpage over de Koptelefoon Aureol Massive.
- Crew is uitgesloten van deelname.
Dat krijg je ervan als je zo'n verzuurde kutuser bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DIT VOOR KUTZOOI IK DOE ALTIJD MEE SINDS 2001 EN HEB NOG NOOIT IETS GEWONNEN!!!
Niet dat ik die klote koptelefoon nodig had verder, maar het begint zo langzamerhand wel op te vallen
Ik heb me een maandje geleden geregistreerd en ik heb twee tickets gewonnen gisteren. Wat jammer voor je! Zal vast nog wel komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DIT VOOR KUTZOOI IK DOE ALTIJD MEE SINDS 2001 EN HEB NOG NOOIT IETS GEWONNEN!!!
Niet dat ik die klote koptelefoon nodig had verder, maar het begint zo langzamerhand wel op te vallen
Maak een topic in BNWquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef vosss het volgende:
Waar dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die meer dan 1 keer posten trouwens
Het staat me bij dat ik hier sommige users meer dan 1 keer zag posten in dit topic... (of die in UVT) Maar ik ben vergeten wiequote:
Klopt. Maar ik heb alle dubbele posts verwijderd voordat ik winnaars heb getrokkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het staat me bij dat ik hier sommige users meer dan 1 keer zag posten in dit topic... (of die in UVT) Maar ik ben vergeten wie
Ah, zoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb alle dubbele posts verwijderd voordat ik winnaars heb getrokken![]()
.
Anders was het inderdaad niet eerlijk geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |