Dat gaat zeker lukken. Ik heb er inmiddels 2 en je moet even uitvinden hoe en wat maar dan is het echt geweldig lekker, ook als speeltje met een bedpartner. Ik had eerst ook nog wat twijfels na ooit een miskoop te hebben gedaan van zo'n goedkope siliconen Chinese kut. Amazon verkoopt de Fleshlights tegenwoordig ook, het is daar in de US net zo gewoon voor jongens als een dildo kopen voor een vrouw. We lopen hier nog achter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:21 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Toch maar één besteld. Sta namelijk al iets te lang droog.
Waarschijnlijk komt ie maandag binnen. Ik hoop dat het iets is...
Op ebay zijn ze goedkoper te vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:54 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
Er is weer een samenkoop actie met veel goedkopere fleshlights: http://samenkopen.net/action_products/135467/226642
ik heb er nooit een gekocht hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
HAHA TS NEUKT EEN FLESHLIGHT HAHAHAH
Godver wat een gaar persoon is ts
Met die lul van jou waarschijnlijk wel...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Rasmussen het volgende:
simpel serieus vraagje: die fleshlight original pink lady is dat nou echt STRAK?
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met die lul van jou waarschijnlijk wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |