Het kwam door de misleidende TTquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat heb jij een apart gevoel voor humor
Maar meestal gaat het in naamtopics met alleen de naam om een verjaardag. Vandaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
In de TT staat helemaal niets over een verjaardag
Je kunt niemand de schuld geven van de typiek waar jij vanuitgingquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar meestal gaat het in naamtopics met alleen de naam om een verjaardag. Vandaar.
Het spijt me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kunt niemand de schuld geven van de typiek waar jij vanuitging
okquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
UitstekendPierJim.
MythologischwezenWetenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Editeur het volgende:
Hoe kan die kutuser nou een naamtopic hebben?!Ik vind meneer verre van een kutuser, zijn topics zijn vaak van dubieuze kwaliteit, echter zijn de posts van zijn hand uitmuntend, daarom ook zijn OP's briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr,
Klopt, ik gniffel wel eens. Maar ik heb het vaakgenoeg gedacht en mag geen gezichtsverlies lijden, daarom de postquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind meneer verre van een kutuser, zijn topics zijn vaak van dubieuze kwaliteit, echter zijn de posts van zijn hand uitmuntend, daarom ook zijn OP's briljant.
gr gr,
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Editeur het volgende:
Hoe kan die kutuser nou een naamtopic hebben?!Ik heb een naamtopic van yvonne jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel, één opmerking: Echter geeft een tegenstelling aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind meneer verre van een kutuser, zijn topics zijn vaak van dubieuze kwaliteit, echter zijn de posts van zijn hand uitmuntend, daarom ook zijn OP's briljant.
gr gr,
Ik snap uw reputatie-kwestie, ik zal u bij deze intact laten, zodat uw gezichtsverlies beperkt blijft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:34 schreef Editeur het volgende:
[..]
Klopt, ik gniffel wel eens. Maar ik heb het vaakgenoeg gedacht en mag geen gezichtsverlies lijden, daarom de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dankjewel, één opmerking: Echter geeft een tegenstelling aan
Je staat in mijn FoBoen die echter is ook bedoelt, de TT mag soms wat beter
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 22:38:22 ]
Fok toch op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic van yvonne ja
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Editeur het volgende:
[..]
Fok toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Troll. Oh wacht, voordat je ninja-editte was hij inderdaad meer dan smakeloos. Heb dan het lef om dat gewoon met je normale account te postenquote:
LOLquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |