Kunnen die ook oraal verwennen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah kom op, 't is weer eens wat anders dan lauwwarme kipfilets.
Ik heb een fleshlight en die heeft ook geen lippen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet jij dat niet? De koning van masturbatie, smegmanus?
Tja....quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een fleshlight en die heeft ook geen lippen.
Ja van die kleine poezelige schaamlipjes.
Dus stiekem toch wel lipjes.
Maar oraal doet ze niet.
Misschien...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef CyberJesus het volgende:
Trollscience krijgt hier een ego boost van volgens mij..
Ik zou, als ik jou schoenen stond, iig heel de dag met zo'n hoofd op FOK! zitten :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Als Yvonne te lui was om een shift+Y combinatie te maken wil niet zeggen dat ik haar naam zonder hoofdletter ga schrijven.quote:
Haar naam is zonder hoofdletter pauperquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als Yvonne te lui was om een shift+Y combinatie te maken wil niet zeggen dat ik haar naam zonder hoofdletter ga schrijven.
Maar een naam moet altijd met een hoofdletter worden geschrevenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haar naam is zonder hoofdletter pauper
Toeter toeter toeter toeter toeter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar een naam moet altijd met een hoofdletter worden geschreven
Goh!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haar naam is zonder hoofdletter pauper
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar een naam moet altijd met een hoofdletter worden geschreven
Heb jij een dochter?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef FreezePop het volgende:
Trollscience zou met mijn dochter mogen trouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |