abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99532513
quote:
Waarom ben ik nu niet verbaasd?
Je had overigens ook gewoon naar Laura's weblog kunnen linken natuurlijk.
Maar als ik het goed begrijp is het dus binnenkort uit met de door Laura zo gewaardeerde rust, ze moet weer aan de bak! :)

quote:
En doordat ik nu geen SSB-radio meer heb kan ik onderweg geen contact houden met Henk of andere jachten die verder weg zijn dan zo'n 25 mijl, want verder komt de VHF niet.. Maar dat heeft ook zo zijn voordelen, want zo kom ik sneller in mijn ritme en geniet dan van de rust en ruimte om mij heen..
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:05:05 #53
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99533691
Doet ze nog wat aan school? Of heeft ze nu ook 'schoolvakantie'?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99534100
Uit haar laatste column in het AD:

quote:
Ik ben net de haven van Tonga uitgevaren. Ik ben daar vijf dagen geweest, en het was sprookjesachtig mooi. Tonga bestaat uit een verzameling van allemaal kleine, groene eilandjes. Ik had best langer willen blijven, maar ben immers bezig met een recordpoging.
pi_99549234
Ik heb net even bijgelezen, hoe het met Laura haar "recordpoging" gaat. Niet zo best, als ik het allemaal zo lees...

Hier in Cowes, Island of Wight, hebben we trouwens geweldig zeilweer de laatste dagen!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:58:01 #56
124676 RobertoCarlos
pi_99549262
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik heb net even bijgelezen, hoe het met Laura haar "recordpoging" gaat. Niet zo best, als ik het allemaal zo lees...

Hier in Cowes, Island of Wight, hebben we trouwens geweldig zeilweer de laatste dagen!
Met of zonder motor? ;) :O
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 12:21:07 #57
137949 Disana
pi_99574036
Nou, het kostte een paar keer luidruchtig roepen van het type radio op diverse plaatsen, maar ze hebben het voor elkaar:

Maar......... Icom Amerika kwam met super goed nieuws. Ze gaan mij sponsoren met een hele nieuwe SSB radio!

http://www.icomamerica.com/en/
Ben benieuwd hoe groot het bannertje voor Icom op Laura's site mag zijn.
pi_99574598
@Disana: Bannertje hoeft al niet meer...... ze hebben hun punt in de scheepvaart wereld nu al gemaakt. Voor ICOM is dit sponsoren/ vervangen defect product "peanuts" en als ze er tien extra klanten door winnen is het setje van Laura al goed terugverdient. In ieder geval krijgen ze er een goede naam door.
  zondag 17 juli 2011 @ 12:50:07 #59
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_99574806
De Dekkertjes zijn inderdaad goed in op het juiste moment te klagen om vervolgens donateurs en sponsors in beweging te krijgen.

We weten nog het verhaal van de wonderbaarlijke sabotage van de laptops van Laura?
cadeautje! Wel met een cursus voor vader Dekker, want zijn verhaal was natuurlijk klinkklare onzin.

En natuurlijk het bedelen om geld in de Volkskrant en dan nu de SBB-radio.

Ach ja, die man heeft vele talenten. Ik begrijp niet waarom hij zelf niet met Laura is gaan zeilen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 17 juli 2011 @ 14:03:07 #60
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99577178
_O_ icom _O_ Laura is gered *O*

Waar blijven nou de filmpjes, van Laura tussen de riffen en atolen. Het enige stukje film is van de Oversteek van de Atlantische Oceaan, waar alleen maar water op te zien is.
;(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 17 juli 2011 @ 14:04:34 #61
124676 RobertoCarlos
pi_99577229
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef BabeWatcher het volgende:
_O_ icom _O_ Laura is gered *O*

Waar blijven nou de filmpjes, van Laura tussen de riffen en atolen. Het enige stukje film is van de Oversteek van de Atlantische Oceaan, waar alleen maar water op te zien is.
;(
Wat vind je van de manier waarop ze dat doet?
  zondag 17 juli 2011 @ 14:15:14 #62
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99577599
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat vind je van de manier waarop ze dat doet?
We waren het er toch al over eens dat Laura niet gratis is? Om de beelden te zien mogen we straks betalen.
  zondag 17 juli 2011 @ 15:01:00 #63
124676 RobertoCarlos
pi_99579050
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

We waren het er toch al over eens dat Laura niet gratis is? Om de beelden te zien mogen we straks betalen.
:? :) Maar ik bedoelde meer het bedelen om een radio.
pi_99580337
Ik noem dat geen bedelen maar gewoon gebruikmaken van haar naamsbekendheid in de zeilwereld..... en daar is eigenlijk niets mis mee.
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 17:07:11 #65
137949 Disana
pi_99583041
Ik noem het onbeschaamd bedelen. Beschaamd bedelen had ook gekund, dan had ze zelf het initiatief genomen bedrijven te benaderen en om een radio te vragen in ruil voor reclame. Maar het was gemakkelijker indirect met de bedelvraag te leuren op het internet - dan kan ze zeggen dat het haar is komen aanwaaien.
pi_99583718
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:46 schreef svetan het volgende:
Ik noem dat geen bedelen maar gewoon gebruikmaken van haar naamsbekendheid in de zeilwereld..... en daar is eigenlijk niets mis mee.
Niets mis mee? Nog maar een paar dagen terug vertelde ze dat ze immers bezig was met het vestigen van een record. Welk record? Dat kind en haar familie kun je rustig de firma List en Bedrog noemen!
quote:
Ik had best langer willen blijven, maar ben immers bezig met een recordpoging
.

bron
  zondag 17 juli 2011 @ 17:28:45 #67
37150 livelink
pi_99583750
Ik zit een beetje tussen de mening van Svetan en Disana in. Aan de ene kant is het inderdaad gebruik maken van je bekendheid en is het de keuze zelf van sponsors om te sponsoren.

Aan de andere kant is het wel zo berekenend allemaal. Neem dan inderdaad gewoon contact op met een bedrijf in plaats van plots je radio die je consequent alleen maar SSB-radio hebt genoemd, ICOM 700 PRO SSB radio te noemen.
pi_99583860
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Voor een boek en een documentaire vol leugens. Wat een belediging voor de mensen die wel een echt record hebben neergezet en nu moeten toezien hoe Laura en haar familie zich schaamteloos deze records toe eigenen.
pi_99584686
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef livelink het volgende:
Ik zit een beetje tussen de mening van Svetan en Disana in. Aan de ene kant is het inderdaad gebruik maken van je bekendheid en is het de keuze zelf van sponsors om te sponsoren.

Aan de andere kant is het wel zo berekenend allemaal. Neem dan inderdaad gewoon contact op met een bedrijf in plaats van plots je radio die je consequent alleen maar SSB-radio hebt genoemd, ICOM 700 PRO SSB radio te noemen.
En het ding nu je de buit binnen hebt weer gewoon SSB te noemen. :X
pi_99589587
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:07 schreef Disana het volgende:
Ik noem het onbeschaamd bedelen. Beschaamd bedelen had ook gekund, dan had ze zelf het initiatief genomen bedrijven te benaderen en om een radio te vragen in ruil voor reclame. Maar het was gemakkelijker indirect met de bedelvraag te leuren op het internet - dan kan ze zeggen dat het haar is komen aanwaaien.
Het is onbeschaamd bedelen, want de Dekkers doen dit om er later geld mee te verdienen. Normaal moet je eerst investeren om daar later profijt van te hebben. Zij laten anderen voor hen investeren maar hopen straks wel de opbrengst van die docu binnen te harken.
Daarbij zijn ze niet altijd even aardig voor hun weldoeners. Dat vind ik onbeschaamd.
Als ze duidelijk waren geweest in hun bedoelingen omtrent het commerciële aspect en niet hadden gelogen over de recordpoging en de werkelijke aard van de 'solo''zeil'tocht, dan kun je het er mee eens zijn of niet, maar dan hadden we alleen kunnen discusiëren over het stampvoet- snij- en wegloopgedrag van dit meisje, de voorbereiding of over hoe ethisch het is om met een truc de leerplicht te onwijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-07-2011 05:06:58 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 20:44:19 #71
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99589790
Je mag het bedelen vinden, maar er zijn genoeg sponsoren die Laura willen helpen. Bedelen vind ik het pas als je bij overheden aanklopt voor subsidie.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:28:19 #72
124676 RobertoCarlos
pi_99592355
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Je mag het bedelen vinden, maar er zijn genoeg sponsoren die Laura willen helpen. Bedelen vind ik het pas als je bij overheden aanklopt voor subsidie.
wtf? :?
  zondag 17 juli 2011 @ 22:02:08 #73
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99594091
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

wtf? :?
Laura heeft haar reis zelf georganiseerd. Dat anderen haar willen helpen is alleen mooi meegenomen voor haar, maar overheden hebben haar alleen tegengewerkt, terwijl er miljarden subsidie naar allerlei vage cultuurclubjes gaan.
pi_99594401
Bedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen, dus als ze sponsoren is dat kennelijk lucratief (commercieel dan wel als imagoverbetering).

Zo eens kijken of Laura Dekker zonder boetes (wegens overtreding van een van vele regeltjes) en zonder extra kosten (wegens binnenlopen buiten de gewone werktijden van douane) in Fiji is ingecheckt.

Bijvoorbeeld het niet min. 48 uur van te voren schriftelijk aanmelden van aankomst van een jacht in Fiji, kan een boete van ca 8000 euro of 2 jaar gevangenisstraf opleveren. Niet aanmelden per radio als je op 20 mijl afstand bent, of op de verkeerde plek ankeren bij aankomst kan ook flinke boetes opleveren.
Handhaving van regels gebeurt overigens nog al eens willekeurig, zoals je mag verwachten in een semi-militaire dictatuur (couppleger Commodore Frank Bainimarama is premier).
  zondag 17 juli 2011 @ 23:09:45 #75
37150 livelink
pi_99597941
Jij bent goed op de hoogte, Wich ^O^
Ik vermoed dat Laura zich niet heel veel zorgen maakt en er op gokt dat de handhaving van de regels bij haar wat minder strakt zal zijn. En dat zal ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')