Waarom ben ik nu niet verbaasd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:59 schreef svetan het volgende:
http://blog.jetsettingmagazine.com/?p=17285
quote:En doordat ik nu geen SSB-radio meer heb kan ik onderweg geen contact houden met Henk of andere jachten die verder weg zijn dan zo'n 25 mijl, want verder komt de VHF niet.. Maar dat heeft ook zo zijn voordelen, want zo kom ik sneller in mijn ritme en geniet dan van de rust en ruimte om mij heen..
quote:Ik ben net de haven van Tonga uitgevaren. Ik ben daar vijf dagen geweest, en het was sprookjesachtig mooi. Tonga bestaat uit een verzameling van allemaal kleine, groene eilandjes. Ik had best langer willen blijven, maar ben immers bezig met een recordpoging.
Met of zonder motor?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik heb net even bijgelezen, hoe het met Laura haar "recordpoging" gaat. Niet zo best, als ik het allemaal zo lees...
Hier in Cowes, Island of Wight, hebben we trouwens geweldig zeilweer de laatste dagen!
Wat vind je van de manier waarop ze dat doet?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef BabeWatcher het volgende:
icom
Laura is gered
Waar blijven nou de filmpjes, van Laura tussen de riffen en atolen. Het enige stukje film is van de Oversteek van de Atlantische Oceaan, waar alleen maar water op te zien is.
We waren het er toch al over eens dat Laura niet gratis is? Om de beelden te zien mogen we straks betalen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat vind je van de manier waarop ze dat doet?
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
We waren het er toch al over eens dat Laura niet gratis is? Om de beelden te zien mogen we straks betalen.
Niets mis mee? Nog maar een paar dagen terug vertelde ze dat ze immers bezig was met het vestigen van een record. Welk record? Dat kind en haar familie kun je rustig de firma List en Bedrog noemen!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:46 schreef svetan het volgende:
Ik noem dat geen bedelen maar gewoon gebruikmaken van haar naamsbekendheid in de zeilwereld..... en daar is eigenlijk niets mis mee.
.quote:Ik had best langer willen blijven, maar ben immers bezig met een recordpoging
Voor een boek en een documentaire vol leugens. Wat een belediging voor de mensen die wel een echt record hebben neergezet en nu moeten toezien hoe Laura en haar familie zich schaamteloos deze records toe eigenen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
We waren het er toch al over eens dat Laura niet gratis is? Om de beelden te zien mogen we straks betalen.
En het ding nu je de buit binnen hebt weer gewoon SSB te noemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef livelink het volgende:
Ik zit een beetje tussen de mening van Svetan en Disana in. Aan de ene kant is het inderdaad gebruik maken van je bekendheid en is het de keuze zelf van sponsors om te sponsoren.
Aan de andere kant is het wel zo berekenend allemaal. Neem dan inderdaad gewoon contact op met een bedrijf in plaats van plots je radio die je consequent alleen maar SSB-radio hebt genoemd, ICOM 700 PRO SSB radio te noemen.
Het is onbeschaamd bedelen, want de Dekkers doen dit om er later geld mee te verdienen. Normaal moet je eerst investeren om daar later profijt van te hebben. Zij laten anderen voor hen investeren maar hopen straks wel de opbrengst van die docu binnen te harken.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:07 schreef Disana het volgende:
Ik noem het onbeschaamd bedelen. Beschaamd bedelen had ook gekund, dan had ze zelf het initiatief genomen bedrijven te benaderen en om een radio te vragen in ruil voor reclame. Maar het was gemakkelijker indirect met de bedelvraag te leuren op het internet - dan kan ze zeggen dat het haar is komen aanwaaien.
wtf?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Je mag het bedelen vinden, maar er zijn genoeg sponsoren die Laura willen helpen. Bedelen vind ik het pas als je bij overheden aanklopt voor subsidie.
Laura heeft haar reis zelf georganiseerd. Dat anderen haar willen helpen is alleen mooi meegenomen voor haar, maar overheden hebben haar alleen tegengewerkt, terwijl er miljarden subsidie naar allerlei vage cultuurclubjes gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |