Ik kijk het altijd even aan.. Als ik duidelijk in een spawntrap begin dan is het ook lobby voor mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Als ik de choppergunner van de tegenpartij al hoor dan ben ik meteen weg!
Ik joinde 2 keer tijdens de doggies en verder wil ik mededelen dat ik gek word. Tering matches.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Als ik de choppergunner van de tegenpartij al hoor dan ben ik meteen weg!
Ik heb dus vanavond wat te wachten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:35 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik kap ermee en ga een joint roken kanker spel.
Ik kom later vast nog wel online, als ik stoned ben speel ik beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb dus vanavond wat te wachten?
Ik ga me alvast een joint roken voor ik begin zie ik
Join je ons maar... Laatste tijd hebben we weer een wat solidere partyquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik kom later vast nog wel online, als ik stoned ben speel ik beter
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:35 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik kap ermee en ga een joint roken kanker spel.
Ik denk het welquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef rickyszz het volgende:
Wie gaan trouwens nog meer Annihilation halen?
Hoort erbij hequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef rickyszz het volgende:
Wie gaan trouwens nog meer Annihilation halen?
M-16 met ACOGquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:24 schreef mash_ het volgende:
Echt wtfik had lang geen bo meer gespeeld. Ging deze week spelen. Opeens ging alles super kut. Haalde kut scores met heel soms een uitzondering. Nu vandaag dacht ik laat ik eens de m16 proberen. Sinds die gaat het opeens heel goed
scores als 34-2 33-6 etc
Wat een bazen wapen is dat die m16
Ik heb gewoon m16 met red dot. Het gaat echt goed. net 33-3 Beetje jammer dat ik steeds na 10 kills dood ging dus haalde mijn dogs nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |