1 granaat naar binnen gooienquote:Op maandag 25 juli 2011 17:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Over een team vol sukkeltjes gesproken..
Is dat niet heel erg illigaal>quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef rickyszz het volgende:
Hallo! Daar ben ik weer
Heb trouwens ook een AUG als airsoft gun mee uit Mallorca genomen, donders vet!
Jawel, maar ik vloog naar Duitsland(Weeze), daar zijn ze legaal en ze controleren binnen de EU nauwelijks!quote:
kk vet wat heb je ervoor betaald?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef rickyszz het volgende:
Hallo! Daar ben ik weer
Heb trouwens ook een AUG als airsoft gun mee uit Mallorca genomen, donders vet!
¤25,- incl 1000 6mm balletjes en heb er zelf nog 500 thuis liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef BzP het volgende:
[..]
kk vet wat heb je ervoor betaald?
Ik heb laatst nog ge airsoft in belgie..
Das idd niet veel, in de winkel betaal je toch al snel een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:33 schreef rickyszz het volgende:
[..]
¤25,- incl 1000 6mm balletjes en heb er zelf nog 500 thuis liggen.![]()
Maar, hij is niet echt professioneel, gewoon voor de leuk.![]()
Oja, hij schiet single shots af.
Die gouden AKquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Das idd niet veel, in de winkel betaal je toch al snel een paar honderd euro.
4000 bb's was al 20 euro bij het airsoft terrein..
http://www.softairsektor.(...)568531c7ce6ed064dd69
Gouden AK of Galil
Was wel te verwachten omdat er een nieuwe mappack eraan komt!quote:
quote:v1.11
• Security updates.
• Support for Annihilation Map Pack (releasing July 28)
• Search and Destroy audio tweaks for planting and defusing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook tegen een party 2+ KD'ers die constant BB in de lucht hebben en die je radar constant jammen terwijl jij in een team vol downers zit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb daar geen last van, ik heb zoveel skills dat ik het hele team omhoog haal en al die gasten een dosis zelfvertrouwen geef waardoor ze ineens wel kunnen richten
ja, counter uav instellen(sowieso handig als je alleen speelt) en een voorzichtige speelstijl aannemen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook tegen een party 2+ KD'ers die constant BB in de lucht hebben en die je radar constant jammen terwijl jij in een team vol downers zit?
ja heel leuk. ik ga dan 12-2. maar dan zit om de 2 sec een black bird chopper gunner of wat dan ook in de lucht. en dan nog honden erbij. dat is gewoon niet meer leuk spelen dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb daar geen last van, ik heb zoveel skills dat ik het hele team omhoog haal en al die gasten een dosis zelfvertrouwen geef waardoor ze ineens wel kunnen richten
Ook weer terug gezet worden in dezelfde game als je een keer bent vertrokken, of in games komen met zulke achterlijke scores dat je al nooit meer de game gaat winnen. Voor elke game die ik af maak zonder party leave ik er 2 denk ik
k, nice. ik ongeveer 95%. zal je straks ff adden.quote:
Ik meende ook niet wat ik daar zeiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook tegen een party 2+ KD'ers die constant BB in de lucht hebben en die je radar constant jammen terwijl jij in een team vol downers zit?
Dat zijn voor mij ook echt de enige potjes die ik afkap.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik meende ook niet wat ik daar zeiMaar ben niet vaak zulke groepen tegen gekomen moet ik bekennen, of ik was al vertrokken voor de storm was begonnen
Als ik de choppergunner van de tegenpartij al hoor dan ben ik meteen weg!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:05 schreef Spacevietnamees het volgende:
Net PS3 aangezet, eerste 2 potjes die ik joinde waren gedoemd te verliezen, kom je binnen hoor je meteen die lieve hondjes. Ik wilde mijn controller meteen tegen het dak aangooien.
Klote matchmaking.
Ik kijk het altijd even aan.. Als ik duidelijk in een spawntrap begin dan is het ook lobby voor mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Als ik de choppergunner van de tegenpartij al hoor dan ben ik meteen weg!
Ik joinde 2 keer tijdens de doggies en verder wil ik mededelen dat ik gek word. Tering matches.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Als ik de choppergunner van de tegenpartij al hoor dan ben ik meteen weg!
Ik heb dus vanavond wat te wachten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:35 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik kap ermee en ga een joint roken kanker spel.
Ik kom later vast nog wel online, als ik stoned ben speel ik beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb dus vanavond wat te wachten?
Ik ga me alvast een joint roken voor ik begin zie ik
Join je ons maar... Laatste tijd hebben we weer een wat solidere partyquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik kom later vast nog wel online, als ik stoned ben speel ik beter
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:35 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik kap ermee en ga een joint roken kanker spel.
Ik denk het welquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef rickyszz het volgende:
Wie gaan trouwens nog meer Annihilation halen?
Hoort erbij hequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef rickyszz het volgende:
Wie gaan trouwens nog meer Annihilation halen?
M-16 met ACOGquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:24 schreef mash_ het volgende:
Echt wtfik had lang geen bo meer gespeeld. Ging deze week spelen. Opeens ging alles super kut. Haalde kut scores met heel soms een uitzondering. Nu vandaag dacht ik laat ik eens de m16 proberen. Sinds die gaat het opeens heel goed
scores als 34-2 33-6 etc
Wat een bazen wapen is dat die m16
Ik heb gewoon m16 met red dot. Het gaat echt goed. net 33-3 Beetje jammer dat ik steeds na 10 kills dood ging dus haalde mijn dogs nietquote:
Gewoon [BIER]quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef mash_ het volgende:
een clan? meer gewoon een groep die samen speelt toch dan echt een clan als in clan wars enzo?
Ja, dit ging ook over wat andersquote:
Valt mee. Gewoon scavanger pro aan zetten en warlord pro. Dan heb je er 2. gooi ze in een standaard camp hoekje waar ze niet weg kunnen en klaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef rickyszz het volgende:
Het is echt verdomd moeilijk om een Novagas kill te maken
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Valt mee. Gewoon scavanger pro aan zetten en warlord pro. Dan heb je er 2. gooi ze in een standaard camp hoekje waar ze niet weg kunnen en klaar.Of gewoon last stand schieten en dan gas bij hem gooien.
Vanavond ben ik bij Suus, dus dan heb ik wel een goede internet verbinding!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ging wel goed
Misschien vanaaf weer. Dan iets minder drank
CTF is gewoon gaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, dit ging ook over wat andersgister gingen we met zijn 4en team tactical doen. Ik mijn broer een vriend van me en mark m. Maar dat gaat echt goed als je met elkaar kan praten en dan samen werkt
Bijna alles gewonnen.
Alleen ctf faalde we
Ik ben er nu ook mee bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:28 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ik hoef er nog maar 9 en daarna de flash en consusion challenge
Dan is het nog steeds samen met de AUG het beste wapen in game ( al zijn dat dezelfde wapens). Merk ook amper verschil alleen long range zonder red dot heb ik wat meer moeite om raak te mikken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Overpowered? Echt nietToen het spel net uit was, toen wel. Nu na die patch echt niet meer.
Ik vind de aug veel beterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds samen met de AUG het beste wapen in game ( al zijn dat dezelfde wapens). Merk ook amper verschil alleen long range zonder red dot heb ik wat meer moeite om raak te mikken.
AK is heel verschillend bij mij soms knal ik weken achter elkaar 3 KD met de AK en dan vind ik het weer een kut wapen. G11 en M16 haal ik over het algemeen de hoogste KD mee ook omdat ik dan rustiger speel dan wanneer ik aan het rambo'en met een AK, AUG,Famas of Enfieldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
AK47 > famaug
Jammer dat ik met mn chickie vanalles ga doen vanaaf...
Had ook wel zin om mee te knallen..
Kga dr extra wijn voeren zodat ze lekker lam is op tijd
Idd met de AK/famaug krijg je idd rambo neigingen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
AK is heel verschillend bij mij soms knal ik weken achter elkaar 3 KD met de AK en dan vind ik het weer een kut wapen. G11 en M16 haal ik over het algemeen de hoogste KD mee ook omdat ik dan rustiger speel dan wanneer ik aan het rambo'en met een AK, AUG,Famas of Enfield
Hadden wij ook een x, dus maar die flawless contract instellen en raad maar...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef rumiii het volgende:
Net met party HQ twee keer flawless gewonnen
Gewoon er voor zorgen dat je altijd iemand bij de HQ hebt en de rest gewoon door de map laten lopen. Als er nog 10 seconden is voor hij online gaat allemaal richting de HQ en zo win je best makkelijk met 250-0quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Hadden wij ook een x, dus maar die flawless contract instellen en raad maar...
pot erna speelden we 245-5
I was pissed
Klopt ook, maar iedereen werd toen careless en we verloren ook nog de laatste HQ...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon er voor zorgen dat je altijd iemand bij de HQ hebt en de rest gewoon door de map laten lopen. Als er nog 10 seconden is voor hij online gaat allemaal richting de HQ en zo win je best makkelijk met 250-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |