abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99412524
Tap tap tap
pi_99412555
Daar is de ambulance al. Nou ja, vijftig meter verderop is het ziekenhuis maar de ambulance zal wel van ver moeten komen.
Ah, de politie sluit gewoon achter aan in de rij, wat aardig.
Hier gebeurt ook altijd wat O+
Tap tap tap
pi_99412851
Hallo? ;(
Tap tap tap
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:48:06 #4
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99412853
Gelukkig, want dan kan je broer naar je zusje om een middag flink te trivianten.
pi_99413116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Daar is de ambulance al. Nou ja, vijftig meter verderop is het ziekenhuis maar de ambulance zal wel van ver moeten komen.
Ah, de politie sluit gewoon achter aan in de rij, wat aardig.
Hier gebeurt ook altijd wat O+
Kopje thee erbij en lekker genieten van het drama :P
A mind with a heart of it's own
pi_99413152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Hallo? ;(
Moshi?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_99415917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn waterhonden O+.
@Lola: Hoe doe jij dat als je dieren ziek zijn zo zonder auto? Is de dierenarts heel dichtbij? Een van de redenen waarom ik geen hondje neem.
pi_99416312
Owja, wij verkopen dus een auto, en net toen we ons telefoonnummer en 'te koop' erin wilden hangen kwam er toevallig een controleur langs, en die deelde ons mede dat dat niet mag op de openbare weg :? . Waarom doen zoveel mensen dat dan...
pi_99416509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

@Lola: Hoe doe jij dat als je dieren ziek zijn zo zonder auto? Is de dierenarts heel dichtbij? Een van de redenen waarom ik geen hondje neem.
Er is een bushalte vlakbij mijn dierenarts (en ik woon vlakbij het station), mijn ene hond heeft door allergie helaas vaak oorontsteking en dan kunnen we prima met de bus. Indien er iets zou zijn waardoor de hond niet zou kunnen lopen, woont een paar straten verderop een vriendin met auto waarop ik een beroep zou kunnen doen en mijn moeder wil ook altijd wel helpen. En ik heb voor het geval dat ook een Doggyride ( :')). Dan kan ik me in ieder geval altijd zelf redden, mocht dat nodig zijn.

Wat houdt je nog meer tegen?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99416530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Tegan het volgende:
Owja, wij verkopen dus een auto, en net toen we ons telefoonnummer en 'te koop' erin wilden hangen kwam er toevallig een controleur langs, en die deelde ons mede dat dat niet mag op de openbare weg :? . Waarom doen zoveel mensen dat dan...
Ik wist ook niet dat dat niet mag, vraag me af hoeveel mensen dat wel weten.
pi_99416609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Er is een bushalte vlakbij mijn dierenarts (en ik woon vlakbij het station), mijn ene hond heeft door allergie helaas vaak oorontsteking en dan kunnen we prima met de bus. Indien er iets zou zijn waardoor de hond niet zou kunnen lopen, woont een paar straten verderop een vriendin met auto waarop ik een beroep zou kunnen doen en mijn moeder wil ook altijd wel helpen. En ik heb voor het geval dat ook een Doggyride ( :')). Dan kan ik me in ieder geval altijd zelf redden, mocht dat nodig zijn.

Wat houdt je nog meer tegen?
Ik werk te lange dagen om hem alleen te laten...
pi_99416658
Doggyride is wel tof voor echte noodsituaties, want fietsbaar is het iig wel :P. Maar ik neem we een minihondje die in een fietsmandje past :P.
pi_99416736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er is net een fietser aangereden dus het staat een beetje vol hier vol. Geen ramp voor automobilisten, want er loopt een ventweggetje langs. Zegt m´n zus: O wat onhandig, m'n vriend komt hier zo naartoe, dan kan hij er niet langs!'
Ja, wat vreselijk onattent van dat kind om keihard aangereden te worden, hoe durft ze :') Daar zei ik dus wat van, krijg ik op m'n flikker. Ik krijg al de hele dag op m'n flikker.
Sommige mensen kunnen er niet zo tegen als je hen confronteert met hun eigen, ietwat egoïstische denkwijze :P.

Weet je al wanneer je over gaat? Over twee weken? :P
pi_99416773
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen er niet zo tegen als je hen confronteert met hun eigen, ietwat egoïstische denkwijze :P.

Weet je al wanneer je over gaat? Over twee weken? :P
Nee, morgen.

Vandaag al wat dingen verhuisd maar nu doe ik liever uitrusten van lange week werken. Morgen laatste paar kleren enzo en dan daar wasjes draaien en 's middags ff boodschappen doen O+ .
pi_99416807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik werk te lange dagen om hem alleen te laten...
Dat is moeilijk op te lossen inderdaad ;(.
pi_99416834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat is moeilijk op te lossen inderdaad ;(.
Daarom neem ik er ook geen ;( . Komt later wel.
pi_99416848
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, morgen.

Vandaag al wat dingen verhuisd maar nu doe ik liever uitrusten van lange week werken. Morgen laatste paar kleren enzo en dan daar wasjes draaien en 's middags ff boodschappen doen O+ .
En dan woon je gewoon ineens in je eigen huis O+.
pi_99416899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:34 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En dan woon je gewoon ineens in je eigen huis O+.
Uhu :Y . Jaloezieen zijn onderweg dus komen binnen enkele dagen. Fornuis komt nog deze week. Kapstok komt ergens in de komende twee weken. En ik moet nog zes plafondlampen en alle andere lampen. Verder heb ik nu alles O+ .
pi_99417048
maar geen pics van je casa :') :P
pi_99417123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
maar geen pics van je casa :') :P
Zou ik ook niet doen, straks herken je mijn kamer. :{w Loop je langs en bel je aan.
pi_99417133
Owja en, mijn tv is uit de verpakking, en hij is toch groot genoeg. Want mijn huis is niet zo groot als de winkel :P.
pi_99417173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen, straks herken je mijn kamer. :{w Loop je langs en bel je aan.
:') right.
pi_99417178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Jij snapt me :Y .

Het is meer dat mensen die me irl kennen mij gaan herkennen hier.
pi_99417198
beetje paranoide als je het mij vraagt, maar goed :)
pi_99417236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Jij snapt me :Y .

Het is meer dat mensen die me irl kennen mij gaan herkennen hier.
Ik snap je zeker, al ga je ook wat ver in mijn ogen. ;) Ze herkennen je toch niet aan een tafel of kast? Ik zet mezelf hier ook niet neer. brr..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')