![CIMG8725.JPG]()
![CIMG8727.JPG]()
Fische Hörnum maat 5. Komt met doos. Ik ben de eerste eigenaar. Slechts enkele malen gebruikt en niet gewassen. Heerlijk zachte doek door de baby-alpacawol en in mijn ogen hele mooie kleuren. ¤90,-
GERESERVEERDZara TRIpurple maat 6. Prachtige doek ook, maar ik pak 'm tegenwoordig niet meer.
misschien trek ik deze nog terug als hij niet snel verkocht wordt ¤80,-
Afrikaanse shortie (bovenop de stapel). Komt van een markt in Afrika via Zuster87 (ik dacht Zimbabwe, kan het eventueel nazoeken). Te kort voor mij plus dreumes ¤10,- Waarschijnlijk past het als brievenbuspost. Ong 1m80 bij 1m10
GERESERVEERDEl zuruz met franjes (tussen Afrikaanse short en Fische Hörnum). Perfect voor een ruck in de zomer. ¤20,- Waarschijnlijk brievenbuspost. ong 3m17 lang
Didymos Lars maat 5. Volgens de doos dan, hij valt wat kort voor een 5 namelijk 3m90. Prima doekje uit de standaard collectie. Ik wil deze verkopen voor ¤35,- of ruilen tegen een maat 4.
Voorwaarden:
Privéverkoop: geen garantie, geen terugname.
De doeken zijn in goede staat zonder vlekken of gaten. Ik loop ze nog een keer na voor ik ze opstuur.
Katten in huis, echter niet in de kamer waar de doeken worden opgeslagen. Kattenharen zijn mogelijk.
Rookvrij huishouden.
Verzenden met TNT of DHL naar keuze van de koper. Ophalen mag ook.
PM me gerust voor vragen of prijsvoorstellen!