Ik ben nu ff tot september terug naar ..... 0 dagen per week!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn! Ik vind 2x in de week al veel, aan meer kom ik ook niet toe met mijn o-z-drukke sociale leven.
Zie je wel, nergens goed voor, al dat enge gesport!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb nu geen zin meer in seks. Wel in sport!
Je bent teen topsporter maar een papzak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja denk t ook... Daarom sporten topsporters zo weinig. Mijn voeding is gebalanceerd, mn sporten is gebalanceerd en ik rust voldoende. Rusten betekent niet alleen niets doen. Een gemiddelde wielrenner ligt ook niet op de bank als hij een rustdag heeft. Doorbloeding is goed voor je.
Luisteren naar je lichaam ian noodzaak...
Idd, het sloopt alleen maar je zin in seks. Dat kan nooit goed zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, nergens goed voor, al dat enge gesport!
Nee joh, sporten is lekker!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, nergens goed voor, al dat enge gesport!
Mjah, so I've been told.quote:
Ja ik ben een papzak....quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent teen topsporter maar een papzak.
Topsport is ook niet gezond en niet het beste. Die zijn hun hele leven bezig om de schade zo klein mogelijk te houden en niet om optimaal voor hun lichaam te zorgen.
Daarbij rusten ze heel veel, heeeeel erg veel.
Topsport is idd vaak OVERbelasting van je lijfquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent teen topsporter maar een papzak.
Topsport is ook niet gezond en niet het beste. Die zijn hun hele leven bezig om de schade zo klein mogelijk te houden en niet om optimaal voor hun lichaam te zorgen.
Daarbij rusten ze heel veel, heeeeel erg veel.
Gevaarlijke uitspraakquote:
quote:
En dan nog anabolen, sloopt het je wiwi ook nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, het sloopt alleen maar je zin in seks. Dat kan nooit goed zijn!
Jij hebt geen sport nodig .quote:
Ik weet t! Ik weet t!quote:
Ik sport wel voor mijn gezondheid want ik was écht te zwaar en nu nog maar een beetje. Maar omdat ik (tot nu toe) in het weekend amper sport, pak ik daar voldoende rust en wil ik gewoon van de gemiddeld 4 dagen dat ik op kantoor werk, er het meeste uithalen, qua sportenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:34 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik ben een papzak....
Ik doe sport niet voor mn gezondheid maar voor de resultaten en voor de kick.
Ik snap je probleem niet zo. Het is mn beroep geweest. Wat je vertelt is gewoon een standaard riedeltje van een leek.
Er zijn 3 peilers. Rust, voeding en training. Zonder 1 vd 3 geen resultaten. Nogmaals luisteren naar je lichaam en weten wat je wel en niet kan...
Holy crap! Niet zo raar dat je dan om 21:00 gaat slapen. En dat je geen tijd meer overhoudt voor een sociaal leven.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet t! Ik weet t!
Kabouter spillebeen!!
Wat win ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |