Awhquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij is verdwenen rond de tijd dat ik zijn kutvideo's ging bewerken. Zijn familie zag die shit ook en hij kreeg er problemen mee ofzo. Hij kwam toen later om te zeggen dat hij inzag hoe stom hij was en dat hij had geleerd van zijn aandachthoerigheid en vroeg mij om die video's te verwijderen. Uiteraard niet gedaan, maar nu zijn ze verdwenen omdat hij bij Youtube ging klagen van bawwwww internetpesten bawwwww. Als ik hem weer zie is het oorlog.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij is verdwenen rond de tijd dat ik zijn kutvideo's ging bewerken. Zijn familie zag die shit ook en hij kreeg er problemen mee ofzo. Hij kwam toen later om te zeggen dat hij inzag hoe stom hij was en dat hij had geleerd van zijn aandachthoerigheid en vroeg mij om die video's te verwijderen. Uiteraard niet gedaan, maar nu zijn ze verdwenen omdat hij bij Youtube ging klagen van bawwwww internetpesten bawwwww. Als ik hem weer zie is het oorlog.
Ja, ik speel nu NL4, heb ik gister in totaal 1$ winst gemaakt (weer 20 cent in winst) zit ik nu weer 40 cent in het verlies.... snap niet dat sommige zo 100$ bij elkaar krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De aanhouder wint jongen, het kostte mij +/- 18 maanden voordat ik goede profits begon te draaien en vrijbrak uit de microgames.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:07 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Ja, ik speel nu NL4, heb ik gister in totaal 1$ winst gemaakt (weer 20 cent in winst) zit ik nu weer 40 cent in het verlies.... snap niet dat sommige zo 100$ bij elkaar krijgen
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
![]()
1 Januari tot 10 juli. Gemiddeld 25 uur per week ofzo?
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Hoeveel tafels speelde je toen je nog op micro zat? Word gek van de Bad Beatsquote:
Ik speel meestal rond 10-12 tafels 2$/4$ tot 5$/10$, Op de micro's ietsje minder, 6 - 8 ofzo is ook wel 7 jaar terug haha. En ik word er gek van als ik merk dat ik neit op zit te letten en maar op de autopiloot zit te spelen in plaats van goed nadenk over wat ik doe en voor waarom ik het doe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:12 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Hoeveel tafels speelde je toen je nog op micro zat? Word gek van de Bad Beats
1.5 mega ofzo? Heb geen exacte cijfers, ik wis mijn database altijd aan het begin van het jaar.quote:
En met hoeveel geld begon je? Ik kan net 3 tafels bijhoudenquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik speel meestal rond 10-12 tafels 2$/4$ tot 5$/10$, Op de micro's ietsje minder, 6 - 8 ofzo is ook wel 7 jaar terug haha. En ik word er gek van als ik merk dat ik neit op zit te letten en maar op de autopiloot zit te spelen in plaats van goed nadenk over wat ik doe en voor waarom ik het doe.
2x een 100$ deposit gedaan. eerste keer ging ik broke vanwege slechte bankrollmanagement, 2e keer leerde mijn toendertijdse vriendje me de basis strategie en toen ben ik nooit meer broke gegaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:15 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
En met hoeveel geld begon je? Ik kan net 3 tafels bijhouden
Man, waar vind je dit soort filmpjes....quote:
1.5 mega wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1.5 mega ofzo? Heb geen exacte cijfers, ik wis mijn database altijd aan het begin van het jaar.
$quote:
Ooh, miljoen.quote:
Wat heeft milan nou gedaan hij ging tever maar met watquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:17 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Na een tijdje bouw je een netwerk op
Hij heeft Jan uitgescholden voor kk kleine.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat heeft milan nou gedaan hij ging tever maar met wat
dus jij bent gelijk bij NL5 begonnen? heb je goeie tips?:Dquote:Op woensdag 13 juli 2011 05:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2x een 100$ deposit gedaan. eerste keer ging ik broke vanwege slechte bankrollmanagement, 2e keer leerde mijn toendertijdse vriendje me de basis strategie en toen ben ik nooit meer broke gegaan.
Veel lezen, trainingsvideo's bekijken, zoek iemand die ook poker speelt en praat daar veel mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
dus jij bent gelijk bij NL5 begonnen? heb je goeie tips?:D
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft Jan uitgescholden voor kk kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |