EEEY MAN I LOVE THE DESPERATE HOUSEWIVESquote:
Dat maak jij ervan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu ik hem gisteren heb leren kennen is alles prima.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
Penisbaard is eigenlijk best aardig, ik vond hem vroeger eng.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je faalde gewoon zo hard.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ik vind hem ook wel lief.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
Penisbaard is eigenlijk best aardig, ik vond hem vroeger eng.
Just pretend like you were sleeping.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:25 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
EEEY MAN I LOVE THE DESPERATE HOUSEWIVES
Als je eerder was geboren was je een viking geweest, dat zou ook wel leuk zijn. Want je bent Zweeds enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een slaaf hebben waarom ben ik een paar honderd jaar te laat geboren.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef monkyyy het volgende:
Ja en dan een beetje thuis zitten, kinderen baren en opvoeden terwijl de mannen lol hebben en verkrachten en plunderen en vechten enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je eerder was geboren was je een viking geweest, dat zou ook wel leuk zijn. Want je bent Zweeds enzo.
Jaaa jonge slavinnen kopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 04:28 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar misschien was je dan wel een man omdat je vader je moeder dan nooit ontmoet zou hebben, dus zou maar de helft van jou bestaan ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja en dan een beetje thuis zitten, kinderen baren en opvoeden terwijl de mannen lol hebben en verkrachten en plunderen en vechten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |