Daarom. Mijn ouders gaan mijn kamer betalen, dus ik wil sowieso een goedkope kamer. Ze betalen al genoeg voor me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Je kunt ook prima wonen in de helft daarvan.
Dat wel dichtbij. Maar ja, je moet ook nog eens rekening houden met de loting.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt mee. Alles was voor jezelf en het is op 5 minuten loopafstand naar de uni Leiden.En was mooie uitzicht enzo.
![]()
Maarja, gelukkig niet zo ver laten gekomen, anders zat ik nu vast aan een kamer in Leiden waar ik niet eens woon.
Zo, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom. Mijn ouders gaan mijn kamer betalen
Als ik werd uitgeloot, ging ik toch in Leiden studeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom. Mijn ouders gaan mijn kamer betalen, dus ik wil sowieso een goedkope kamer. Ze betalen al genoeg voor me.
[..]
Dat wel dichtbij. Maar ja, je moet ook nog eens rekening houden met de loting.
Zeker, ik ben er heel blij mee. Ik zou gek worden als ik drie uur per dag in de trein en bus zou moeten niksen.quote:
Welke opleiding?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik werd uitgeloot, ging ik toch in Leiden studeren.
Plan A is en blijft criminologie, plan B wordt psychologie (ook loting...quote:
Hmm, oké. Ik vraag me trouwens wel af hoe je dat met plan B zou gaan doen. Ik dacht dat je maar voor een opleiding met loting tegelijk mocht inschrijven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Plan A is en blijft criminologie, plan B wordt psychologie (ook loting...) of notarieel recht.
Recht en bestuur zou ook kunnen, maar is helemaal in Groningen en daar heb ik geen zin in.
Klopt. Zat ik net ookal aan te denkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik vraag me trouwens wel af hoe je dat met plan B zou gaan doen. Ik dacht dat je maar voor een opleiding met loting tegelijk mocht inschrijven.
Ik zie het op de DUO site ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:09 schreef Ezell het volgende:
Zijn ze dan niet allemaal met loting? Bij sommige scholen vinden uiteindelijk de lotingen niet plaats omdat er genoeg plek is.
Welke na-plaatsingen? Mensen die voor andere stad hebben gekozen, worden dan in Leiden geplaatst of niet? Of mensen die na de loting zich inschrijven?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Ezell het volgende:
Jawel, waarom niet? Na de lotingen vinden er ook nog na-plaatsingen plaats hoor. Daar ga ik me trouwens niet voor inschrijven. Ik heb het wel gehad met al dat gedoe. Een jaar iets anders doen vind ik op zich geen probleem.
Als je wordt uitgeloot heb je alsnog kans om te worden toegelaten. Er zijn mensen die op het laatste moment afhaken. Die plaatsen kunnen ze dan alsnog aan mensen geven die eerder al zijn afgewezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke na-plaatsingen? Mensen die voor andere stad hebben gekozen, worden dan in Leiden geplaatst of niet? Of mensen die na de loting zich inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |