Kan het ook in het nederlands?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook
Hoezo heb jij het in het Engels?
Dank jequote:
Bij instellingenquote:
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$quote:
Nooit last van gehad kan ook prima Engels, maar ik heb nu aangepastquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/editaccount.php?language
Ja
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$
Je moest lichtelijk wenen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.
Ja, toch wel hoor.quote:
Wil je ook mijn FB vriendje zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$
Ik huilde zachtjes van blijdschap toen je me accepteerde. Eindelijk verlost uit die uren durende nachtmerrie. Ik ben al dagen moed aan het verzamelen om je msn te vragen :$quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik huilde zachtjes van blijdschap toen je me accepteerde. Eindelijk verlost uit die uren durende nachtmerrie. Ik ben al dagen moed aan het verzamelen om je msn te vragen :$
Ik was er al, ik wist je voornaam nog en als je dan zoekt pakt ie geheel automagisch de mutual friends als eerste result.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ok![]()
Zoek maar via Bella's of Miranda's facebook op stephan. Gozer met groene shirt
Donequote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.
:x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |