quote:
Dat zijn er 3, nu heb je het wel heel makkelijk gemaaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:49 schreef The_Substitute het volgende:
Jackie Brown
Rush Hour
Fifth Element
Want?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:52 schreef Asap het volgende:
Dat zijn er 3, nu heb je het wel heel makkelijk gemaakt
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:54 schreef picodealion het volgende:
Zit hij in How High? Ben nu al vergeten wie daarin zaten.
Of was het anders Friday?
quote:
Uhh...quote:
FIlm is idd For love or money. MJ Fox is goed. Actrice is Gabrielle Anwar. Niet heeel bekendquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:59 schreef Asap het volgende:
[..]
Nu wel, maar eigenlijk klopt de titel niet. For the love of money is een andere film, maar de gezocht titel lijkt er heel veel op: For love or money
Dat meisje links herken ik ergens van....quote:
Dan heb je deze film gezien, dit is haar enige rol ooitquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat meisje links herken ik ergens van....
quote:Grimly convincing portrayal of life in junior high school for the unpopular. If you aren't blown away by how realistic this is then you weren't unpopular enough: this is the real deal.
[...]
I think to understand this movie though, you need to realize that you are viewing everything from Heather's point of view. Teachers and parents are ridiculously unfair, classmates are alarmingly sadistic, and you could point at some action and say, oh, I doubt that would happen, but there's a strong emotional truth; this is what it feels like to be an unhappy child.
Van de drie voor mij zijn er twee juist?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Even gecontroleerd, gill heeft twee foute films genoemd dus er is er nog eentje nodig.
Errmm.... van de 4 bedoel je denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Van de drie voor mij zijn er twee juist?
Hij doelt op de 3 films die ik en erik noemdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.... van de 4 bedoel je denk ik
Nee, drie. Tel eens na.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.... van de 4 bedoel je denk ik
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Deze heb ik volgens mij wel gezien.![]()
they live by night?![]()
Geen flauw idee. Zelfde regisseurs?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
die film die in dezelfde dubbeldvd zit als they walk by night dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |