Ja, maar ook kwa formaat veel groter. Wel tof, maar omdat ik hem altijd in mijn broekzak draag denk ik dat het grotere formaat dan juist irritant gaat worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
En de Samsung Galaxy?, is dat dan ook geen goede 2e kandidaat?, die zou ik pesoonlijk nemen, die is sneller!
Dat ga ik zelf niet doen....... ik speel gitaar, maar afstellen durf ik zelf niet, ben veelste bang dat ik iets fout doe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Brug een klein eindje omhoog draaien, stemmen, klaar
Dat toetsenbord van de Z is toch zo'n schuifsysteem? Alleen maar iets wat kapot kan...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga voor de HTC Desire S, de Z was uitverkocht en zou niet weer komen. Het gebrek aan echte toetsen kom ik vast wel overheen
Dat is dan weer zo, hij is een stuk groter, maar daar raak je wel aan gewend hoor, heb zelf met een N97 in m`n broerkzak rond gelopen, dat toestel is bijna 2,5x zo dik, en ook 2 centimeter langer... ging prima!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar ook kwa formaat veel groter. Wel tof, maar omdat ik hem altijd in mijn broekzak draag denk ik dat het grotere formaat dan juist irritant gaat worden.
Ja, daaromquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat toetsenbord van de Z is toch zo'n schuifsysteem? Alleen maar iets wat kapot kan...
Typen op touchscreen gaat ook prima.
Voor 60 euro doe ik het voor je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ga ik zelf niet doen....... ik speel gitaar, maar afstellen durf ik zelf niet, ben veelste bang dat ik iets fout doe.
60euro?quote:
Daar ook al?..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef brother52 het volgende:
Pffff, kutnetwerk hier...![]()
Eerst maar even een zooi geld uitgeven om alles weer goed werkend te krijgen.
Ja, ik kan niet voor 30 euro ook nog Hilversum op en neer rijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
60euro?
Op m`n werk betaal ik bij de gitaarbouwer voor een afstelbeurt 30euro, waarom 60?, inclusief kosten transport kosten zeker?
Dus helaas, dan laat ik hem liever nog tot maandag ratelen![]()
Dat word wel te gek dan jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet voor 30 euro ook nog Hilversum op en neer rijden
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef The_Dean het volgende:
Precies! Zijn er leuke gitaarapps voor Android?
Verder genoeg tuners etc, robotic guitarist is ook wel geinig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:43 schreef Ayca het volgende:
Die app van ultimate-guitar.com is trouwens best handig.
Hier nog een gelukkige bezitter. Alleen wil ik nu wel de s2quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik heb zo'n galaxy s, prima ding hoor!!!
Heb nu een Vodafone 858(feitelijk een Htc Wildfire) maar wil over 1 maandje een Galaxy SII aanschaffen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hier nog een gelukkige bezitter. Alleen wil ik nu wel de s2![]()
Niks mis met samsung telefoons. en eenmaal aan het gewicht gewend zijn alle htc's bakstenen![]()
![]()
Ultimate guitar app heb ik ook. Alleen mis ik heel erg de ritme notatie. Die ontbreekt compleet.
(ja dat hoort bij tab ik weet het. Daarom gebruik ik ook bijna geen tab meer.)
Als ik nog eens aan de smartphone ga, moet ik dat sowieso wel nemen jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:27 schreef Ayca het volgende:
Daarom onbeperkt internet.
Gebruik elke maand wel zo'n 3GB namelijk.
Nja opzich kan het wel met 1GB hoor, maar heb gewoon geen zin om telkens op te letten of ik niet over m'n limiet heen ga etc.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als ik nog eens aan de smartphone ga, moet ik dat sowieso wel nemen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |