Groningen rocks. Zeker om te studeren. Vijf jaar met veel plezier rondgelopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Internationaal en Europees RechtJa hier in de buurt (achterhoek/twente) gaan er echt veel naartoe. Ook naar Enschede en Nijmegen, maar Groningen ook best wel veel ja. 't Is natuurlijk ook een leuke stad
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo een klustopic gemaakt voor gedesïnteresseerde![]()
Gitaar reparatie topic
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zich klein foutje bij productie of vervoer, aan de andere kant, als je hem een keer laat butsen zit er ook zo een stuk zonder lak/deuk in je lak. Kenmerken van je gitaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:00 schreef Cid het volgende:
Meteen een vraag over mijn nieuwe gitaar. Het viel me bij de hals op dat er een stukje lak mist bij de brug:
[ afbeelding ]
Hoewel ik er niet zo mee kan zitten, de gitaar klinkt verder prima en is verder gaaf maak ik me toch een beetje zorgen dat de lak in de loop van tijd daar los gaat laten.
Typisch gevalletje van niet zeuren iedere (nieuwe) gitaar heeft wel iets, of toch even terug gaan?
Ja het gaat me meer om de lange termijn. Hout zonder laklaag heeft geen bescherming voor invloeden van buitenaf lijkt me.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
op zich klein foutje bij productie of vervoer, aan de andere kant, als je hem een keer laat butsen zit er ook zo een stuk zonder lak/deuk in je lak. Kenmerken van je gitaar.
optie lijkt me aan jezelf, gitaar met klein beetje lakschade houden of teruggaan omdat je klein beetje schade hebt...
ik zou er zelf niet zo over inzitten, gewoon lekker houden en bespelen, en als je het echt niets vindt, kan je altijd nog een beetje bijtippen met een juiste kleur nagellak
idd dat, mijn warlock mist een groot stuk lak omdat ie de grond besloot te kussen ooit, was wel balen, maar verder niks aan de hand idd.quote:
Ik vind het prima.quote:
Ik ga denk ik ook een Tele kopen. Maar voor eigen gebruik. Echter als het niks is verkoop ik het doorquote:Op zondag 17 juli 2011 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
Gitaristen, iets voor jullie?
* Iemand91 denkt serieus een tele te kopen van Daan om eventueel door te verkopen.![]()
Maar hoe kies je er een.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook een Tele kopen. Maar voor eigen gebruik. Echter als het niks is verkoop ik het door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |