Ik ben mijn kamer aan het opruimen omdat ik binnenkort op kamers ga, en dan heb je als arme student in een klein rotkamertje natuurlijk zo veel mogelijk ruimte nodig, vandaar dat ik even een lijstje met dingen opzet die ik net in de container wou gooien, maar dacht, misschien wordt iemand hier wel blij van, dus laten we het even op Fok! zetten.
Weet alleen niet hoe het zit met verzendskosten, of je die wel kan vragen aan de nieuwe eigenaar, want ik weet dat dit wel echt liefdadigheid is dus geen geld vragen, maar met de flinke hoeveelheid spullen van mij wil ik niet opeens 15 euro kwijt zijn om alles te versturen.
Het valt uiteraard ook op te halen in Leeuwarden.
- Boek The Snapper door Roddy Doyle (Engels)
- Boek The Curious Incident of the Dog in the Night-Time door Mark Haddon (Engels)
- Dvd Show me the way (skateboard how-to dvd'tje met mensen als Rob Dyrdek en Rodney Mullen.)
- Dvd We Were Soldiers met Mel Gibson
- PC Game Brothers in Arms Road to Hill 30
- Wii Game Link's Crossbow Training (is eigenlijk alleen maar een beetje schieten op bewegende bordjes, geen aanrader xD, en je hebt er een pistoolvormige controller voor nodig voor de Wii)
- Examenbundel Duits 2006-2007 (kan zomaar iemand helpen volgend jaar/3e tijdvak)
- Theorie Bromfiets (Am) van Vekabest, jaartal onbekend, maar niet super oud ofzo.
- 20 Theorie Examen (1000 Vragen) weeral voor Brommerrijbewijs
- Poster van een Epiphone Gitaar
- Poster van Tony Hawk (beetje beschadigt aan randjes, maar valt wel mee)
- Poster Skateboarders 'Proudly annoying pedestrians since 1972'
En nog iets vreemds, maarja, het blijft duur spul, ik heb nog 4 contactlenzen over (ongeopend uiteraard van iWear, misschien iets voor iemand die het wil proberen ofzo, of die er geen geld voor heeft/een lens is kwijtgeraakt, de sterkte is -2.75.
Foto's:
![mk99xg.jpg]()
![52m1rs.jpg]()
![65r2wl.jpg]()
Ik upload zodalijk een zooi foto's, nu eerst even eten.
Over een week gaat het de container in, tenzij iets is gereserveerd/opgehaald/verstuurd uiteraard.
[ Bericht 67% gewijzigd door Trinitrobenzeen op 10-07-2011 19:55:16 ]