Zooooveelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef The_Dean het volgende:
Precies! Zijn er leuke gitaarapps voor Android?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Gewoon een goede baan ernaast zoekenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Haha, nou ja de komende jaren zal ik wel niet veel geld ervoor hebben want studeren enzo.![]()
Inderdaad, uiteraard de Ultimate-Guitar app, je hebt een app met alle scales/akkoorden(ook voor Ukelele) en je hebt bijvoorbeeld Rebirth (Tr-808/909/TB-303) voor Acid House on the road, en solo guitar, je kan dan doormiddel van over je scherm te strummen of tokkelen gitaarspelen, en je kan dan zelf 1000en akkoorden kiezen boven in je scherm. Zijn wel gave dingen, oohja.. en er is een Theremin App... om maar wat leuke dingen te noemen.quote:
Jij ging naar Groningen toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Haha, nou ja de komende jaren zal ik wel niet veel geld ervoor hebben want studeren enzo.![]()
Jij zit er toch al?quote:
Nee sorryquote:
M'n broer heeft wel in Groningen gestudeerd en een heeeeeleboel klasgenoten van me gaan er naar toe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee sorryIk ga naar Tilburg, KaMo naar Breda
Wat ga je precies doen dan? Oh, Groningen is populairder dan ik dacht qua studentenstad dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee sorryIk ga naar Tilburg, KaMo naar Breda
Internationaal en Europees Rechtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen dan? Oh, Groningen is populairder dan ik dacht qua studentenstad dan.
Deleten die meuk, dan eerst dat roffeltje opnemen en daarna nog eens inspelen. Misschien is het dan wel strak.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)2011-bassloop-funcky
![]()
Denk er een funky slaggitaar bij en een loopend jazz roffeltje als drums kan het wat worden of deleten die meuk
quote:
Dat snap ikquote:Op zondag 17 juli 2011 09:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
weet ik het ging om of het een leuk loopje was niet of ik het kon spelen
Ja wel wat veel gruis erdoor is een idee.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat snap ik
Misschien iets minder distortion ofzo, nu vallen sommige tonen een beetje weg in de ruis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |