Die mensen bedoelden dat zij Zonneveld OK vonden op basis van alle dagen dat hij er zat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Typerend dat mensen Zonneveld 'oke' vonden in een aflevering waarin hij geen enkele goede vraag heeft gesteld en zowel in de aanval ging tegen Mart als Lubberding.
Genieten.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Die mensen bedoelden dat zij Zonneveld OK vonden op basis van alle dagen dat hij er zat.
johquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen dus Swinkels als vaste gast.
En daarna zal Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is op TV en voor kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
En wielrennen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Edwin Winkels zit in Barcelona en doet normaal Spaans voetbal voor diverse media.
OOOhhh weet 't denk ik al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Edwin Winkels zit in Barcelona en doet normaal Spaans voetbal voor diverse media.
+1quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Appelmoesmaker het volgende:
ik zie boogerd wel graag als vaste gast
Was bij TdJ ook goed vandaag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Appelmoesmaker het volgende:
ik zie boogerd wel graag als vaste gast
Dat mag ik hopen, vorig jaar kwamen Dijkstra, Ducrot en Boogerd er pas 2km voor het einde achter dat Sanchez in de groep van pakweg 10 favorieten zat in de eerste bergritquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
Edwin gaat dus zeer positief zijn wat betreft Euskaltel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |