quote:
Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Tauchmeister het volgende:London Pride heb ik vorig jaar een keer gedronken (in Londen), is heel wat bitterder dan het Nederlandse slootwater. Moet je van houden

Je hebt in ieder geval niet een meter schuim in je glas.
Is zeker een lekker biertje, alleen het voelt veel zwaarder aan dan een normaal biertje dus je drinkt het minder snel. Zeker fijn voor de afwisseling
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Michhas het volgende:Dronken terugkomen van de diplomauitreiking van je zus, omdat je zwager 500 kopietjes heeft gemaakt van een consumptiebon waardoor je de hele avond gratis kan zuipen

!
I like you're style.
Zo nu voor mij een updatetje wat ik de laatste dagen heb meegemaakt. Ik zeg nu alvast, haters gonna hate dus cario. Maandag jaardag wat zo'n ziek mooie dag was, alle jaren tegen elkaar in drankspelletjes, een stuntman een auto in een andere auto zien crashen. Gisteren ons intercorperaal festival gehad, in het begin in de zon de kater wegdrinken maar uiteindelijk helemaal weggeregend. Weet niet hoe hard het geregend heeft in de rest van het land maar bij ons was het een hele avond lang een wolkbreuk, en in die wolkbreuk de fietstocht naar huis gemaakt. 25min fietsen, kon net zo goed onder de douche met al mn kleding hebben gestaan

En dan vandaag themadag, iedereen in toga naar Amsterdam om dan met de boot terug naar Utrecht te worden gebracht, zonde van het weer want er was geen fluit aan.
Nu, wat heb ik allemaal gemist? Toch geen naaktfotos van titty hoop ik?