Oh..quote:
die mensen zijn gewoon bang dat er een spin bij ze in de slaapzak ligt of dat er zand tussen het eten komt.quote:
Bleef ie plakkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd liep er zo'n grote hooiwagen over mijn buik
Nee mensen die wel gewoon een hotel kunnen betalenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die mensen zijn gewoon bang dat er een spin bij ze in de slaapzak ligt of dat er zand tussen het eten komt.
Je ouders wonen in een caravan? Dus gewoon echt bassie & adriaan stijl?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:14 schreef KoningStoma het volgende:
M'n ouders zijn terug. Toen moest ik weer in een tentje slapen
Achterlijke dans stijl, hou dan gewoon gangbangs in de club.quote:
Doe je niet mee multiplay zo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
Net bij MediaMarkt geweest.
Ze hadden Crysis 2 niet meer, dus die zouden ze bestellen en dan zou ik in ieder geval nu vast Dragon Age 2 en Brink hebben.
Dus ik loop die winkel uit met die 2 games en een bon voor Crysis, wordt ik echt 30 seconden later gebeld: 'Hey man, Crysis 2 is net binnengekomen, kom maar terug'
Dus ik terug, BAM! Crysis 2 Limited Edition voor Michhas
Nu maar even beginnen aan de single player
Haha nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
Net bij MediaMarkt geweest.
Ze hadden Crysis 2 niet meer, dus die zouden ze bestellen en dan zou ik in ieder geval nu vast Dragon Age 2 en Brink hebben.
Dus ik loop die winkel uit met die 2 games en een bon voor Crysis, wordt ik echt 30 seconden later gebeld: 'Hey man, Crysis 2 is net binnengekomen, kom maar terug'
Dus ik terug, BAM! Crysis 2 Limited Edition voor Michhas
Nu maar even beginnen aan de single player
Brotherhood ouwequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:13 schreef badboynova het volgende:
ze hebben gewoon een spoed transport voor baas Michhas laten komen.
(stiekem kriebbelt het weer bij mij om langs de MM te gaan, iemand nog een leuke tip)
Wie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef KoningStoma het volgende:
Ik bn rond 7 uur thuis. Dan kunnen jullie met een echte crysis god spelen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef badboynova het volgende:
heeft zoetermeer ook een mediamarkt?
Hihi. Meteen ook even die bonus content activeren.quote:
Dude, jij staat gewoon 33e van de wereldquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk dan eens bij de leaderboards bij kills en dan friends only.
33 alweer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, jij staat gewoon 33e van de wereld
Heb je pakketje al binnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja wat houd ik toch van de nederlandse zomer!!
12 graden en er staat 2 meter water in de tuin. Heeeerlijk gewoon.![]()
![]()
Nee. Omdat het kutweer isquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ga je nou naar huis stoma omdat iedereen crysis 2 heeft?!
Crysis
Dude. Wanne held.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
33 alweer?Ik stond vorige week 23e
W00Tquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Rossdale het volgende:
Krijg net een belletje van de MM dat Crysis 2 binnen is
Haha, nee ik vind m wel nice. Alleen jammer van al die cloak gasten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
W00T
Mooi hoe mister zo aan het zeiken isHet is net alsof je black ops speelt
Maar heeft die energy nog invloed op je health?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Na een tijdje zie je ze zo. Dan zijn ze ook met 2 kogels dood. Er zijn ook perks om ze beter te kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |