idd! en red river is toch een addon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteld
nee los staande gamequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd! en red river is toch een addon?
Hij heeft dat al zelfs betaald plus wat extra's voor de moeite.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Sold, pakketje is op de post gegaan, verzendkosten waren 2,30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Hot Pursuit en Fear 3 gepakt maar deze verkopert checkte helaas wel de folder, dus dan maar DA2
Please sir. When moon? When Mustang?
Pierre was gister naar de MM in Utrecht, hij zei dat er bijna niks meer lag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Frankii het volgende:
Zometeen naar MM in Utrecht, hoop dat er nog wat ligt.
Nee kan het geld nu even goed gebruiken. En in november koop ik al 4 nieuwe games.quote:
Done.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef badboynova het volgende:
Michhas brand ff de mm op rotterdam zuid plat, weer geen killzone.
moet ik voor straf toch naar de mm in rotterdam alexander
En al opgestuurd?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kan het geld nu even goed gebruiken. En in november koop ik al 4 nieuwe games.
Lees terug dan lullo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En al opgestuurd?
Anders wil ik me geld terug.
WTF! nu al!quote:
Nope crysis all the way! ik heb eindelijk een nieuwe shooter die me bevalt!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je niet dezelfde gay move als gister doet dan wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |