lol ! welke nog meer danquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm wellicht ga ik vanavond nog een keer terug naar de MMGeloof dat ze vandaag een nieuwe lading games binnenkregen.
Toch maar Crysis 2 proberen te halen, anders wordt Teun boos
sorry, maar anders gaan jullie aan de Brink en die was hier niequote:Op woensdag 13 juli 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm wellicht ga ik vanavond nog een keer terug naar de MMGeloof dat ze vandaag een nieuwe lading games binnenkregen.
Toch maar Crysis 2 proberen te halen, anders wordt Teun boos
Hoppa ook vandaag terug naar de MM gij schavuit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sorry, maar anders gaan jullie aan de Brink en die was hier nie
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoppa ook vandaag terug naar de MM gij schavuit!
Pak gewoon nieuwe games en laat een factuur maken bij zo'n sjappie. Werkte bij mij ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijdie je kon kiezen...
Heb je de AC2 en ACB dan al?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijdie je kon kiezen...
Ja, anders had ik wel gezegd dat ik die nog nodig hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |