Oja, even terugzoeken dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb weleens verteld waar ik instap met de metro hoor.
Ik zei niet wanneer en hoequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je lang zoeken, is best lang geleden.
Ik heb via DM gezegd, en je krijgt niet alle gesprekken te zien, daarvoor zal je lang moeten scrollenquote:
Neeuuuuuhquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb via DM gezegd, en je krijgt niet alle gesprekken te zien, daarvoor zal je lang moeten scrollen
Uhuquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
Ik zag hem toevallig in andere fora posten.
Hij vindt ons niet liev meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
Ik zag hem toevallig in andere fora posten.
True, true.quote:
Dat dus niet, maar FOK! wordt wel een stuk saaier denk ikquote:
Ik vind de rest van de boards geen fuck aan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat dus niet, maar FOK! wordt wel een stuk saaier denk ik
Op ONZ staat nog wel eens wat grappigs, KLB is soms wel leuk, maar over het algemeen wel troep jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de rest van de boards geen fuck aan.
Mijne 99%?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Gewoon iets van 90% van mijn posts in EXA
Ja maar dat is omdat jijquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef Etsu het volgende:
19896/20894x100= 95,22%____________________________________!
Windows 7 standaard niet mooi vindenquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godver waarom moet het zo moeilijk zijn om een thema te installeren in win7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef Etsu het volgende:
Hoe ziet dat eruit eigenlijk? Klinkt vies in ieder geval.
Weet je wat er nog meer smerig uit ziet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nu krijg ik honger terwijl ik net mijn tanden heb gepoetstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |