Tof!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is je al vergeven omdat je de KapsalonKoningin bent
Zeg ik het weer verkeerdquote:
Ben van gedachte veranderd: satechips is het gewordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
Ik ga weer zo'n aardbeiencakerol pakken. M'n moeder heeft een nieuwe rol gekocht.
Ja koppel van 9quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Wow. Dat gaat snel.
Blanes aight. Met vrienden?
Ehm, donderdag nog een. Waarschijnlijk zo'n 18-20 lessen dus 27-30 uur. Ben de tel kwijt.
Easy man. Had ik bij de 3de les al onder de kniequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu al 13,5 klokuren les gehad. En volgens die vrouw ga ik er veel nodig hebben.
Schakelen gaat niet goed.
Nee man, ik kan dat nog steeds niet uit mezelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Easy man. Had ik bij de 3de les al onder de knie
Nice. Wij gingen ook met 9 man.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja koppel van 9
En gaat het lukken denk je? Ik heb lessen van maar 50 minuten
Achja, iedereen kan autorijden dus jij leert het op een gegeven moment ook welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, ik kan dat nog steeds niet uit mezelf.100% dan.
Moet dat niet dan? Anders trek je na die bocht toch op in de 5quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice. Wij gingen ook met 9 man.
Ja moet goed komen, had vandaag wel een domme fout. Schakelde terug in een bocht bij het verlaten van de snelweg.
Die vrouw zei dat ik misschien zelfs over moet gaan op automaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Achja, iedereen kan autorijden dus jij leert het op een gegeven moment ook wel
Ooh dan is het wel heel erg met je gesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vrouw zei dat ik misschien zelfs over moet gaan op automaat![]()
Haha, het is kwestie van oefenen, maar ik doe er wat langer over dan gemiddelde FOK!kerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh dan is het wel heel erg met je gesteld
Komt goed, komt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, het is kwestie van oefenen, maar ik doe er wat langer over dan gemiddelde FOK!ker
Ja het kan wel, maar op het examen willen ze het niet zien. Twee handen aan het stuur in zo'n bocht terwijl je aardig afremd. Voor de bocht moet je afremmen en terugschakelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Moet dat niet dan? Anders trek je na die bocht toch op in de 5Lijkt me niet helemaal haalbaar
Ik heb een pakket van 40 lessen dus ik mag dr gerust een paar verneukenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb twee rijlessen verpest omdat ik er met mijn hoofd er niet helemaal bij was.
Heb ik ook weleens. Zit ik aan hele andere dingen te denken en niet op te letten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb twee rijlessen verpest omdat ik er met mijn hoofd er niet helemaal bij was.
Oooh in een bocht had in niet goed gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja het kan wel, maar op het examen willen ze het niet zien. Twee handen aan het stuur in zo'n bocht terwijl je aardig afremd. Voor de bocht moet je afremmen en terugschakelen.
Dude, naar de 2 terugschakelen is paupersimpel. In de meeste auto's zit in linksonderin, dus wat kan er misgaan?!quote:
Ik heb ook een pakket. Alleen weet ik niet meer van hoeveel lessen. Ik heb er nu 10 of 11 gehad. Ben het eventjes vergeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb een pakket van 40 lessen dus ik mag dr gerust een paar verneuken![]()
Hoeveel lessen heb jij al gehad?
Dat is zo kut hé. Achteraf voel ik me schuldig tegenover mijn ouders omdat zij het allemaal voor me betalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens. Zit ik aan hele andere dingen te denken en niet op te letten.
De volgorde.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dude, naar de 2 terugschakelen is paupersimpel. In de meeste auto's zit in linksonderin, dus wat kan er misgaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |