Sinds wanneer laad je een Clio op via een USB kabeltje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef oZner het volgende:
Ik heb een USB charger gekocht voor m'n clio, maar deze werkt niet. In een andere auto werkt ie wel gewoon. 't Rare is dat de sigarettenaansteker wel gewoon werkt.
Ik neem aan dat er dan dus wel stroom op zit. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen??
Z'n sigarettenaansteker doet 't wel. dus er zit gewoon 12v op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer laad je een Clio op via een USB kabeltje?![]()
![]()
En dingen aannemen..![]()
![]()
Meten jonguh..
Ik had meer verwacht van een mod...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer laad je een Clio op via een USB kabeltje?![]()
Lezen jonguh: de aansteker doet het, dus er staat spanning op.quote:En dingen aannemen..![]()
![]()
Meten jonguh..
Nee, is in de meeste gevallen al redelijk stevig afgezekerd (een sigarettenaansteker maakt eigenlijk pure kortsluitingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:50 schreef oZner het volgende:
Ik meet niet, ik redeneer...
Als de aansteker werkt, zou een usb stekker (voor bijvoorbeeld een iphone) ook moeten werken. Ik heb hem zo diep als ik kan in het gat gestoken, hij zou het puntje onderin wel raken.
't is niet zo dat er voor meer vermogen een andere zekering nodig is ofzo?
Komt vaker voor hoor. Lengte is een probleem maar dikte van de stekker (of de aanstekerschacht) soms ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verzinnen is dat de plug domweg niet lang genoeg is en het puntje geen contact maakt, maar die maten zijn universeel en het systeem am sich is zo simpel als wat.
vind het een vreemd verhaal.
Dit misschien, waardoor hij dus niet genoeg stroom kan trekken om de lader aan te zwieren. Het sigarettenaanstekertje zelf heeft amper stroom nodig dus die werkt toch wel.quote:
Kinkyquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:57 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Komt vaker voor hoor. Lengte is een probleem maar dikte van de stekker (of de aanstekerschacht) soms ook.
t sigarettenaanstekertje vreet juist HEEL VEEL stroom..quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit misschien, waardoor hij dus niet genoeg stroom kan trekken om de lader aan te zwieren. Het sigarettenaanstekertje zelf heeft amper stroom nodig dus die werkt toch wel.
Ik denk ik formuleer het bewust zo dat er geen dubbelzinnige gedachten...quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me vrij sterk aangezien het niet alleen als aansteker is bedoeld maar ook voor je accessoirquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef 2cv het volgende:
Misschien zitten de + en - van de aanstekerpunt in je Clio omgedraaid ? Voor je aanstekerplug zelf makt dat geen lor uit, voor iets wat digitaal werkt wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop