Dat is net zoiets als 6 euro betalen voor het van het online inchecken bij ryanair.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies. Het zou gratis moeten zijn om het te stimuleren omdat je papier uitspaart.
Ja, en dan niet nep gratis zodat je meer koopt. Mijn moeder en schoonmoeder trappen er altijd in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Alles moet gratis!
Net boodschappen gedaan à ¤104,36
Ja, ging een aflevering van een soort van Jambersachtig programma niet over een Belg die dat ook deed. En écht miljoen dingen voor elkaar had gekregen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Books het volgende:
Nou ik zag een herhaling net op TLC Extreme Couponing of iets dergelijks. Daar doen ze soms gratis boodschappen met allerlei kortingsbonnen. Hier ook best welkom maar wij hebben dat systeem in Nederland niet.
ja dat mis ik hier ook wel, je kan dan hooguit stickers plakken zoals bij de hema of appiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Books het volgende:
Nou ik zag een herhaling net op TLC Extreme Couponing of iets dergelijks. Daar doen ze soms gratis boodschappen met allerlei kortingsbonnen. Hier ook best welkom maar wij hebben dat systeem in Nederland niet.
Dat is wel lekker boodschappen doen, maar je hele kelder vol hebben staan is doorslaan.. Een voorraad hebben is best handig, maar dat hoeft niet extremen vormen te hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Die ken ik niet dit was in Amerika voor 684 dollar aan boodschappen maar 2.94 dollar afrekenen omdat de rest aan kortingsbonnen werd ingeleverd. Hij had ook iets van 50.000 artikelen opgeslagen onder in zijn kelder. Beetje doorgeslagen is het natuurlijk wel maar goed het was niet voor niets extreem.
dat kan ik ook wel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Ticootje het volgende:
Boodschappen voor de hele week voor 60 eu? Damn. Dat wil ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |