Dit idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Royaal inderdaad
"je hebt nog nooit een echte vrouw gezien"
Alsof alle vrouwen een maatje meer moeten hebben
Echt? Curvy?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit idd.En dan noemen ze zichzelf 'curvy' terwijl het gewoon dik is.
Jij bent zeker voor de maatschappij en was een paar jaar geleden op de zwarte cross ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Jahr00n het volgende:
niks mis met lkkr dikke wijve die moette ook geneukt worde
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:48 schreef CyberJesus het volgende:
Terechte klacht... de triestheid die ervan af spat breekt het scherm van mijn laptop als het moet.
Iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:54 schreef JApieman het volgende:
Ik zit altijd kanker hard te lachen om die reacties, dus ik vind het wel leuk. Van die dikke wijven die dan foto's posten en dan kijk ik en dan denk ik:en dan kijk je naar de reacties: "Wauw lekker lichaam.
"
![]()
quote:Wil wel ff in dat broekje![]()
Doe es wat verder naar onderen....
Echt, wtf zegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja. Geen onderscheid kunnen maken tussen rondingen en overgewicht.
Mooie cellulitis en stunning curvy lichaam.quote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Die reacties zijn om te huilen inderdaad.Het verbaasd me ook het meest de die vrouwen blijven posten. Zal wel een soort aandachtsgeilheid zijn.
Ja heel moeilijk ook enz.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
Niks mis met die reacties in dat topic, ik plaats ze zelf ook. Het is gewoon mooi om lekkere dames een compliment te geven. In het echte leven doe ik dit niet daarom is dit ook een soort van uitlaatklep.
Die is net zo kansloos.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja heel moeilijk ook enz.
Trouwens, niemand die wat zegt over de mannelijke versie: Fok!ers sexy en gewaagd
Of Dames & heren van FOK! in aktiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trouwens, niemand die wat zegt over de mannelijke versie: Fok!ers sexy en gewaagd
Daar durf ik niet eens in te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb het gedaan, doe maar niet idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Daar durf ik niet eens in te kijken
Dat dacht ik al. Reacties zullen wel minder kansloos zijn, maar ik walg al bij de gedachte aan foto'squote:
Het zijn vooral de foto's die gepost worden ja, reacties van de vrouwen daar zijn iets minder kansloos.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Reacties zullen wel minder kansloos zijn, maar ik walg al bij de gedachte aan foto's
Die foto's zijn nog vunziger (wat een woord ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Het zijn vooral de foto's die gepost worden ja, reacties van de vrouwen daar zijn iets minder kansloos.
Vooral die ene met het kiss me goodnight (ofzo) bordje + boxer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die foto's zijn nog vunziger (wat een woord ook) dan die in de vrouwelijke versie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |