Ohja? Ik ken geen 1 fokker, en ik ben al helemáál niet van plan mensen hier te leren kennenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
. De hele 'social media', invl. Fok, is gebaseerd op mensen virtueel leren kennen.
Je hebt helemaal gelijk..gasten die alles wat 37 graden en vrouwelijk is toch wel zouden neuken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Om_nomnom het volgende:
Hoe kansloos kan je je gedragen zeg?
Bij elke foto die er gepost wordt (lelijk of niet), zitten er 25 ICT-nerds deze vrouwen te bekogelen met complimentjes. Dit in de hoop dat ze er een keer overheen mogen.
En dan ook nog bij de vrouwtjes die zichzelf vrouwen met "een maatje meer" of "met rondingen" noemen. Beter even motiveren om hun overgewicht weg te werken met goede, constructieve maar keiharde feedback. Maar nee, negatieve feedback geven in dit topic is een taboe. Vrouwen in deze topics vragen duidelijk om aandacht (compensatie voor?), maar willen alleen de positieve feedback lezen. Heb eens geprobeerd mijn mening te geven en toen kreeg ik 10 mannen die mij vertelden om maar "niet ernaar te kijken" of dat ik nog nooit een "echte" vrouw gezien heb.
Wat bezielt deze vrouwen sowieso om halfnaakte foto's te plaatsen in een topic vol fapnerds?
.
Dus? Misschien walgt ie van zichzelf. Kan ik me goed voorstellen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
. De hele 'social media', invl. Fok, is gebaseerd op mensen virtueel leren kennen.
Nee de reacties in KLB van de pubertjes die de hielen van de 'bazen' likken zijn van hoogstaand niveau. Ga toch weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gaat om de reacties aldaar, die zijn zo sneu
Maroc.zipquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Marokaanse kip had toch ook foto's daar
Ik heb trouwens wel eens pics gepost u mad?Maar ik keek vooral naar de reacties van de vrouwen want die zijn kritischer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Om_nomnom het volgende:
Hoe kansloos kan je je gedragen zeg?
Bij elke foto die er gepost wordt (lelijk of niet), zitten er 25 ICT-nerds deze vrouwen te bekogelen met complimentjes. Dit in de hoop dat ze er een keer overheen mogen.
En dan ook nog bij de vrouwtjes die zichzelf vrouwen met "een maatje meer" of "met rondingen" noemen. Beter even motiveren om hun overgewicht weg te werken met goede, constructieve maar keiharde feedback. Maar nee, negatieve feedback geven in dit topic is een taboe. Vrouwen in deze topics vragen duidelijk om aandacht (compensatie voor?), maar willen alleen de positieve feedback lezen. Heb eens geprobeerd mijn mening te geven en toen kreeg ik 10 mannen die mij vertelden om maar "niet ernaar te kijken" of dat ik nog nooit een "echte" vrouw gezien heb.
Wat bezielt deze vrouwen sowieso om halfnaakte foto's te plaatsen in een topic vol fapnerds?
.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Hej dat postte ik, dat was de enige goede reactie in dat topic
Alleen gaan die mannen stoppen met posten zodra de vrouwen hun erop zouden wijzen dat ze er toch nooit overheen mogenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon eerlijk reageren is toch niets mis mee? ook niet als je gewoon een compliment wil geven?
eerlijk is eerlijk er zitten ook een hoop kneuzen tussen maar volgens mij ook genoeg die elkaar 'kennen' en gewoon aardig voor elkaar zijn.
Dan ben je een uitzondering. Velen komen bepaalde users vaker tegen in specifieke topics en leren hen zo (virtueel) kennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohja? Ik ken geen 1 fokker, en ik ben al helemáál niet van plan mensen hier te leren kennen
Waarom nu weer die vergelijking maken? De bazige pubertjes in KLB zijn zeker sneu, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee de reacties in KLB van de pubertjes die de hielen van de 'bazen' likken zijn van hoogstaand niveau. Ga toch weg..
Geloof je het zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens pics gepost u mad?Maar ik keek vooral naar de reacties van de vrouwen want die zijn kritischer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen trouwen zelfs met elkaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering. Velen komen bepaalde users vaker tegen in specifieke topics en leren hen zo (virtueel) kennen.
Volgens mij ben jij irl heul geen vrouwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Waarom zou je überhaupt de mening nodig hebben van andere vrouwen.
Ja dat zijn dan dus de kneuzen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Alleen gaan die mannen stoppen met posten zodra de vrouwen hun erop zouden wijzen dat ze er toch nooit overheen mogen.
Waarom zou je zelfs een kritische blik/ bevestiging (van een vrouw) willen hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
We zijn het er dus over eens dat zulk gedrag op talloze plaatsen voorkomt. Daar ging het me maar om.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom nu weer die vergelijking maken? De bazige pubertjes in KLB zijn zeker sneu, maar daar gaat dit topic niet over.
Dit topic gaat over de sneuheid van de reacties in de reeks die genoemd wordt in de TT.
Onzin. Herkennen is niet kennen. Daarnaast was de klacht dat er sneu gereageerd wordt in de topics, niet de manier waarop mensen elkaar vaker tegenkomen in een topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering. Velen komen bepaalde users vaker tegen in specifieke topics en leren hen zo (virtueel) kennen.
en daar ligt de crux...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen mag je dus eigenlijk niet zeggen dat je het lelijk vindt.
Vanwaar die reactie dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij irl heul geen vrouw
Het is toch alleen maar handig als je al een naaktpic gezien hebt voor je gaat daten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommigen trouwen zelfs met elkaar.
Oh en minachten, kleineren en afbranden. Dat ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Micson het volgende:
Kom we gaan met zijn allen schelden en tieren op iedereen in dat topic
Wie doet mee ?
Tja ken de achtergrond van die poster niet. Misschien kennen ze elkaar al lang, maar ik gok van niet en kan enkel 'quote:
En de rest van van WWW maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar handig als je al een naaktpic gezien hebt voor je gaat daten.
Hahahahahahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een s&g hosselaar in dienst!![]()
(van onder naar boven lezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet, maar is kijken naar reacties verboden ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Oh je bent de draad van het verhaal al kwijt begrijp ik. Even teruglezen hoe we ook alweer hierop uitgekomen waren zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Herkennen is niet kennen. Daarnaast was de klacht dat er sneu gereageerd wordt in de topics, niet de manier waarop mensen elkaar vaker tegenkomen in een topic.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
We zijn het er dus over eens dat zulk gedrag op talloze plaatsen voorkomt. Daar ging het me maar om.
Ik ken elke chick van kpd. Waarom ken ik jou niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Van onder naar boven lezen had je er beter boven kunnen zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hoor. Ik begon dat punt namelijk zelf, jij quote mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Oh je bent de draad van het verhaal al kwijt begrijp ik. Even teruglezen hoe we ook alweer hierop uitgekomen waren zou ik zeggen.
She's real!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik ben geen troll sorry, zeg alleen wat ik vind.
Je doet wat je wilt, alleen ga je niet verschuilen achter 'ik wil weten wat vrouwen vinden'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet, maar is kijken naar reacties verboden ofzo.
Ik snap niets van wat je zegt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ken elke chick van kpd. Waarom ken ik jou niet.
oi, dat is natuurlijk een waterdicht alibiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
She's real!
Heeft volgens mij ooit nog een foto gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |