Dat is het derde deel van Dunk en Egg series.quote:
Hmm, nu ben ik wel erg benieuwd geraakt. Die mis ik nog in mijn collectie...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:42 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat is het derde deel van Dunk en Egg series.
Nu ik het zo zie ga ik ze direct alle 3 weer opzoeken en lezen
Is deel 3 nou wel of niet los verkrijgbaar? (The Mistery Knight). Ik kan die nergens vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:42 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat is het derde deel van Dunk en Egg series.
Nu ik het zo zie ga ik ze direct alle 3 weer opzoeken en lezen
Ik zou zeggen: we houden een beetje rekening met de gemiddelde leessnelheid en ook dat er n.a.v. de serie mensen zijn die nu pas de boeken beginnen te lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef neilpad het volgende:
Vanmorgen uitgelezen. hotdamn.
Vanaf wanneer wordt er hier weer gepost zonder spoiler tags?
Heb dit topic eigk gemeden sinds de release met de gedachten dat er gewoon vrij-uit gediscussieerd werd...
Wie? Jaqen H'gar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef Gwywen het volgende:
Even aanhakend op deze post in het GoT topic, omdat daar niet over boeken gepraat mag worden: Hoe kwam hij eigenlijk in de black cells terecht? Is dat ooit duidelijk geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben aangekomen bij het hoofdstuk van Reek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben aangekomen bij het hoofdstuk van Reek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah bah, wat is boek 5 een verschrikkelijk boek. Ben een die-hard fan sinds 2000 maar dit boek doet me serieus twijfelen of ik nog wel geld aan deze wanorde moet gaan besteden. Ik zal de rest even in spoilertags zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./rant over![]()
Ah eindelijk het boeken topic gevonden. Nou ja naar verwezen.
Begin nu net aan boek en ik zat het zo door te bladeren en vroeg me af of ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat dat er in?In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef merry77 het volgende:
Ah eindelijk het boeken topic gevonden. Nou ja naar verwezen.
Begin nu net aan boek en ik zat het zo door te bladeren en vroeg me af of ...ja en neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat dat er in?![]()
Ben bezig aan Dance of Dragons (pag 232) en ik merk wel dat ik bij sommige namen echt heb: wie de fuck zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ruim over de helft en zo goed vind ik het allemaal niet. Ik had wat meer actie verwacht. Het is toch allemaal wat langdradig.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
okay, ik snap iets niet nu.
Op blz 51 van ADWD lees ik dit (halverwege de pagina)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan dat nu weer?
In het vorige boek heeft Jon Sam met Gilly en Aemon weggestuurd. En dat boek eindigde met meanwhile on the wall.
Chronologisch klopt dat dan toch niet. Of speelt zich dit nu weer opeens af VOORDAT Jon ze heeft weggestuurd?In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef merry77 het volgende:
Op blz 51 van ADWD lees ik dit (halverwege de pagina)ADWD speelt zich grotendeels voor en tijdens het vorige boek af en aan het einde zelfs erna. Het beslaat dus een veel grotere periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef merry77 het volgende:
Op blz 51 van ADWD lees ik dit (halverwege de pagina)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Money won is twice as sweet as money earned.![]()
Ik ben nu bezig in deel 2 van het derde boek, ja loop wat achter, maar dit deel vind ik tot nu toe toch wel het meest boeiende deel. Veel actie, veel intriges, veel ontwikkelingen..vermaak me er buitengewoon mee!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: