Hoe kun je daar nou niet van overtuigd zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef HiZ het volgende:
Ik ben niet overtuigd over de Reek theorie, het zou kunnen, maar er staan in zijn hoofdstukken ook aanwijzingen dat het tegenovergestelde het geval is, zoals met een van die 'wasvrouwen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:05 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou niet van overtuigd zijn?Het wordt ongeveer elke drie bladzijden in bedekte bewoordingen gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef HiZ het volgende:
[..]Als ie nog kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef HiZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben 1-4 aan het herlezen geslagen, omdat een heleboel dingen ineens in een ander daglicht zijn komen te staan.Het was toch al heel lang duidelijk wat nou precies zijn doel was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het was toch al heel lang duidelijk wat nou precies zijn doel was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Er gaan geruchten dat Varysquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat er een veel groter plan is dan dat, alleen weet ik nog niet precies wat
SPOILER: Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JaimeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GreyjoysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: QuentynOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:59 schreef Arctura het volgende:
Wat een boek. Ik heb er wat langer over gedaan om het te lezen omdat ik nog andere dingen te doen had, maar verder ieder vrij moment zitten lezen..SPOILER: Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILER: JonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder te spoileren: Hoe goed is 't 5e deel?
M'n broer neemt 'm vanavond mee.
En wanneer komt de paperback versie uit, is daar al een indicatie van?![]()
Volgens een tweet van de uitgever (Luitingh dacht ik?) wordt dat geloof ik november.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:15 schreef Rumille het volgende:
Wanneer komt Een Dans met Draken uit in Nederland?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:30 schreef HiZ het volgende:
[..]Welke rol speelt zij daar dan in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meningen zijn verdeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:51 schreef Rumille het volgende:
Zonder te spoileren: Hoe goed is 't 5e deel?
M'n broer neemt 'm vanavond mee.
Ik ben er zelf erg blij mee, maar dat komt ook doordat ik zes jaar heb moeten wachten. Ik vond het fijn weer eens wat over m'n favorieten te lezen. Hij is in elk geval beter dan Feast.![]()
Het vijfde boek is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:56 schreef HiZ het volgende:
Het vijfde boek is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil niet lullig doen maar er klopt echt geen kloot van je intro..
Baratheon is gevestigd op Storm's End, niet Dragonstone (alleen Stannis, overgenomen van House Targaryan). Viserys en Danaerys zijn niet broer en zus van Aerys, etc. etc.![]()
Ey! Dit topic had ik nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: