omdat er steeds minder gebeurd :pquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:53 schreef Gwywen het volgende:
Dat zeg jij... ik had Dance in vier dagen uit. Mijn ervaring is dat je steeds sneller gaat lezen in deze boeken
dat gevoel had ik ook, waar je in de 2e nog een hele oorlog en een lading machtsverschuiving had, had ik bij dance zo iets van, wat is er nu echt verandert tusse begin en eind?quote:
Dat idd, het gedoe met Tyrion op de boot en Daenerys en Hizdar wisten me niet echt te boeien. En net wanneer het weer leuk wordt, wanneer Tyrion weer een eigen legertje krijgt en Dany weer Khal Jhogo (toch?) ontmoet eindigt het boek. Het voelde meer aan als een build-up voor boek 6.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat gevoel had ik ook, waar je in de 2e nog een hele oorlog en een lading machtsverschuiving had, had ik bij dance zo iets van, wat is er nu echt verandert tusse begin en eind?
SPOILER: Dance With DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:21 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat boek 4 en 5 het moeilijkst waren om te schrijven, juist omdat het een soort overbrugging moest worden tussen de actie van boek 1-3 en de ontknoping in boek 6-7. (Er komen er toch 7? Ga me ajb niet vertellen dat het er 8 worden).
Even wat anders:SPOILER: Dance With DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat anders:SPOILER: Dance With DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat boek 4 en 5 het moeilijkst waren om te schrijven, juist omdat het een soort overbrugging moest worden tussen de actie van boek 1-3 en de ontknoping in boek 6-7. (Er komen er toch 7? Ga me ajb niet vertellen dat het er 8 worden).
Even wat anders:Aangezien er verdomd weinig in gebeurd zie ik niet in waarom hij er zoveel jaren voor nodig had om ze te schrijven. Ik begin me af te vragen óf hij ze wel geschreven heeft. Het is maar een flauw aftreksel van de voorgaande boeken.SPOILER: Dance With DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dance With DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door deedeetee op 29-03-2012 11:47:21 ]Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Boeken 4 en 5 vinden tegelijk plaats dus dat is lastig om te schrijven. Ik denk dat het met deel 6 zichzelf wel op lostquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:26 schreef Nagil het volgende:
Ik vond boek 5 echt drie keer niks, en heb weinig vertrouwen in de komende boeken daardoor. Dit interview geeft iig wel aan dat GRRM van plan is actie in het komende boek te gooien: http://www.smartertravel.(...)ire.html?id=10593041
Hij claimt dat alle cliffhangers vroeg in het volgende boek zullen worden opgelost, dat geeft iig iets hoop. Hij had dat boek nooit met zoveel cliffhangers mogen eindigen natuurlijk, met als dieptepunt de cliffhanger van Brienne in Feast en vervolgens ook nog eens in Dance.
Je bedoeld de Hedge Knight boeken? Ik vond ze wel vermakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef ems. het volgende:
Heeft iemand hier trouwens de diverse (ik dacht) prequels gelezen? Zijn die het waard?
boek 4 is hier bijna uit en na boek 5 sta ik anders droog
Meer dan vermakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Je bedoeld de Hedge Knight boeken? Ik vond ze wel vermakelijk.
SPOILER: Dance with DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FeastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zijn ze leuk om meer over de geschiedenis van de Targaryens te lezen.
quote:Meer dan vermakelijk.
Ik weet genoeg tnxquote:Ook zijn ze leuk om meer over de geschiedenis van de Targaryens te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |