quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Klopt, het word tijd dat ze de zee weer oversteekt voor een oorlogje. Ik ben alleen bang dat ze verder reist naar Asshai.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:51 schreef Dagonet het volgende:
Nu ik weer opnieuw bezig ben loop ik ook weer tegen hetzelfde aan eerder:
Dat hele gedoe van Danaerys is gewoon dodelijk saai. Het haalt de vaart uit de boeken door steeds weer op een compleet ander continent te gaan rondtrekken.
Vind het juist interessanter worden na het voor de tweede keer gelezen te hebben. Het contrast tussen Westeros en Essos is zo groot.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:51 schreef Dagonet het volgende:
Dat hele gedoe van Danaerys is gewoon dodelijk saai. Het haalt de vaart uit de boeken door steeds weer op een compleet ander continent te gaan rondtrekken.
Neah, als ze op een gegeven moment stad na stad verovert, er zit geen progressie in, zelfs de heersers heten wise masters, good masters, great masters. De stadstaten zijn ook zo ééndimensionaal als de gemiddelde planeet in Star Wars, er mist een heleboel diepte die er in de rest van de boeken wel is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vind het juist interessanter worden na het voor de tweede keer gelezen te hebben. Het contrast tussen Westeros en Essos is zo groot.
Klopt, vooral in het laatste boek stoorde ik mij hier aan. Die danny hoofdstukken konden mij echt niets interesseren. Ik snap dat GRRM een realistische manier zoekt om van een meisje een koningin te maken maar moest dat nou op deze manier....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:51 schreef Dagonet het volgende:
SPOILER: Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen belangrijke dingen ofzo, maar gewoon een momentje van 'oh, zit het zó!'. Move along.
Hij had Dany beter kunnen samenvoegen met die andere Targaeryen telg om meteen door te stomen naar Westeros en die Dorne arc had net zo goed weg kunnen blijven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:10 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de boeken steeds minder worden. De vaart en de humor zijn ver te zoeken het gedoe met Danaerys is idd dodelijk saai maar de rest is niet veel beter. Arya is ook saai geworden.
Het vuur is er uit en van het ijs is ook niet veel meer te bekennen. Het verhaal is aan het verzanden.
Begint op een modderstroom te lijken waar je je doorheen moet ploeteren, hij heeft er vele jaren over gedaan en het resultaat is zielig. Volgens mij is het * op * Hij heeft er zijn hoofd en zijn hart niet meer bij.
Je werkt je door een dikke pil van een boek heen en aan het eind realiseer je je dat er verdomd weinig gebeurd is na al die bladzijden
Het boek is met hem weggelopen en hij heeft het niet meer in de hand, omdat hij links nog zoveel wil vertellen moet hij rechts dingen bijverzinnen om het te laten passen. En dat levert dus problemen op, je ziet het wel vaker in boeken en hier had een editor dus wat harder moeten ingrijpen, daar zijn ze voor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:10 schreef deedeetee het volgende:
Begint op een modderstroom te lijken waar je je doorheen moet ploeteren, hij heeft er vele jaren over gedaan en het resultaat is zielig. Volgens mij is het * op * Hij heeft er zijn hoofd en zijn hart niet meer bij.
Ik ook, maar nu met nadruk op * vond * ...quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:02 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind Arya wel tof. Iets om naar uit te kijken, vond ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is in 2 delen gesplitst. Heb het ff bekeken in de boekhandel, en het verschilt dus per uitgever hoe de pockets zijn opgebouwd. Deze versie pockets zijn net wat groter, en voor mij beter leesbaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
A storm of swords zit er dubbel in>.
Ik heb dezelfde, maar dan met één keer A storm of swords.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Alle boeken al gelezen in het Engels. Denk dat ik binnenkort de boel nog een keer ga lezen. Misschien pak ik dan toch nog weer wat dingen mee waar je misschien overheen las.Zelfs al lees je hem 3 keer, je ontdekt steeds nieuwe dingen of verbanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Wat ik vooral zo tof vind aan deze serie is dat hele kleine, schijnbaar onbeduidende dingetjes, personen of opmerkingen tot iets enorms kunnen uitgroeien, terwijl iets dat met veel bombarie ten tonele verschijntquote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zelfs al lees je hem 3 keer, je ontdekt steeds nieuwe dingen of verbanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met een simpele armzwaai van tafel wordt geveegd.
Kreeg een mailtje van Bol dat hij vertraagd is, wordt verwacht op 29 maartquote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef eQuaL het volgende:
Zojuist deze maar gekocht bij bol:
[ afbeelding ]
Had nog een cadeaubon van 20 euro (voor 10 euro gekocht), dus kostte me 'maar' 30 euro in totaal
Deze box heb ik ook gekocht, heb A Clash of Kings bijna uit. Toen ik halverwege A Game of Thrones was ook maar meteen A Dance With Dragons gekocht, nu kan ik wel even vooruitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |