quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
[..]George Martin heeft voor niemand een happy ending in gedachte, hem kennende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
George Martin heeft voor niemand een happy ending in gedachte, hem kennende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsjeblieft zeg, van GRRM verwacht ik wel een minder kazig eind.
Het plaatsen van die link: het beste dat jij dit jaar hebt gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef johnnylove het volgende:
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten, heeft GRRM een nieuw preview van hoofdstuk Theon geplaatst.
Hier de link
http://webcache.googleuse(...)=clnk&client=firefox
ik had het niet moeten lezen..... want ik realiseer mij nu dat het gewoon zeker een jaar gaat duren voor ik nog 1 hs lees...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef johnnylove het volgende:
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten, heeft GRRM een nieuw preview van hoofdstuk Theon geplaatst.
Hier de link
http://webcache.googleuse(...)=clnk&client=firefox
ik gok dat alles naar de klote is eer dat de nieuwe koning(in) op de troon zitquote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Fingon het volgende:
Hij had ooit ergens gezegd dat het einde bitterzoet zou zijn,dat vertrouw ik hem wel toe.
Arienne 2 is ook al een preview beschikbaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Shotje heroine zit er weer in, nu wil ik meer.
Als de Others niet tegengehouden worden zal niemand meer op de troon zitten, denk ik zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik gok dat alles naar de klote is eer dat de nieuwe koning(in) op de troon zitals ze zo door gaan wordt westeros behoorlijk dun bevolkt
Link?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:41 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Arienne 2 is ook al een preview beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Slomy op 03-01-2012 20:41:05 ]......
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Slomy het volgende:
A Dance with Dragons uit, nu zal het wel lang wachten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef johnnylove het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Slomy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]Dat was mij alweer ontschotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
......
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]Hmm... daar zit wel wat in, maar het wordt een beetje eentonig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm... daar zit wel wat in, maar het wordt een beetje eentonig wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm... daar zit wel wat in, maar het wordt een beetje eentonig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |