Ik denk dat het zo lijkt, want ze zitten gewoon helemaal goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Wow erg mooi, zijn ze alleen niet te groot. Ze zien er zo ruim uit?
Op de wreef lijkt er inderdaad veel ruimte te zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:55 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo lijkt, want ze zitten gewoon helemaal goed
Wow! Die zijn mooi! Maar zo duurquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb besloten dat dit degene zijn die ik graag wil:
http://www.neimanmarcus.c(...)at5130731cat39620738
Die zijn erg appart, moet je denk ik aan zien om er echt een goed oordeel over te hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb deze een tijdje terug in Londen gepast, toen getwijfeld en vervolgens spijt gekregen dat ik ze niet had gekocht - nu bedacht ik me vandaag pas dat ze ze misschien online ook wel verkochten en ze waren zelfs on saleMINE
![]()
[ afbeelding ]
Subtiel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:15 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Die zijn erg appart, moet je denk ik aan zien om er echt een goed oordeel over te hebben.
Dus? Moet je dan maar helemaal geen mooie spullen meer kopen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef Pan.da het volgende:
Stel je hebt een stel suede Louboutins en tijdens een date verniel je ineens de hele hak door gaten in een slechte klinkerstraat. Dan baal je
Of niet aan doen wanneer je weet dat het een kut ondergrond is als je er veel waarde aan hecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dus? Moet je dan maar helemaal geen mooie spullen meer kopen?
Tuurlijk, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar dat is evengoed toch geen reden om maar geen mooie/dure dingen meer te kopen en te gebruiken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Of niet aan doen wanneer je weet dat het een kut ondergrond is als je er veel waarde aan hecht.
Zeker niet, maar de kans dat zulke ongelukjes gebeuren is groter bij slechte ondergrond etc.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar dat is evengoed toch geen reden om maar geen mooie/dure dingen meer te kopen en te gebruiken?
Als je voor schoenen moet sparen is dat zonde vind ik. Als je het geld hebt en zonder blikken en blozen 800 euro of meer uitgeeft voor een paar pumps, dan maakt het niet uit lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar dat is evengoed toch geen reden om maar geen mooie/dure dingen meer te kopen en te gebruiken?
Zijn die ook in Nederland te koop?quote:
Nee gewoon dragen idd, en je een klein beetje aanpassen. In Maastricht heb je die kinderkopjes als ik daar heen ga doe ik niet mijn mooiste pumps aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Waarom klik ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Zijn die ook in Nederland te koop?
Kwam net per ongeluk op http://www.fabulicious-shoes.nl... Nu ben ik weer hebberig!!
Sorry...quote:
Oh bij nader inzien valt het wel mee, het meeste is niet echt mijn smaak. Maar heb er eentje gespot die ik denk ik wel ga bestellen.quote:
Of over de randen lopenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee gewoon dragen idd, en je een klein beetje aanpassen. In Maastricht heb je die kinderkopjes als ik daar heen ga doe ik niet mijn mooiste pumps aan.
welke?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh bij nader inzien valt het wel mee, het meeste is niet echt mijn smaak. Maar heb er eentje gespot die ik denk ik wel ga bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |