abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99746084
Wat een mooie curves Saffier!
Ik heb steeds het gevoel dat ze nog maar net geboren is, maar ze is al bijna een jaar :o!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99746276
Wauw, Saffier, wat een mooie curves! En ze is inderdaad een lange dunne, zeg!

Hier gaat het ook lekker. Het is heerlijk zorgeloos voeden en ze groeit prima:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:13:50 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99746374
Wow Lena wat een perfécte curves!! O+ O+
Heerlijk dat zorgeloze voeden he Claudia? Vind jij het bij je 2e ook makkelijker dan bij je eerste?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_99746948
Nee, dat heeft wel even geduurd. Doordat Ivan in het begin niet goed groeide was ik daar erg krampachtig mee bezig. Tot niet zo lang geleden telde ik zelfs nog regelmatig het aantal slokjes om te controleren of Lena wel genoeg dronk. :@

Toen ze ineens minder vaak en efficiënter ging drinken ben ik daarmee gestopt. Ik had er helemaal geen zin meer in om me er zorgen om te maken. Als er nu eens een voeding niet zo goed gaat dan leg ik me er gewoon bij neer, ga ik niet een 'extra' voeding forceren en ik kolf ook niet. Ik probeer het haar zelf te laten regelen en dat doet ze uitstekend, zo blijkt wel weer uit de curves. :Y)
pi_99747004
Wat fijn dat je nu zorgeloos kunt voeden Claudia *O* Ik vind dat, plaatsvervangend, een hele opluchting!
Prachtige curves van je meisje!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99747225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef Claudia_x het volgende:
Tot niet zo lang geleden telde ik zelfs nog regelmatig het aantal slokjes om te controleren of Lena wel genoeg dronk. :@
:o en verbond je daar dan een bepaala aantal mililiter aan of moest ze een bepaald aantal slokken doen oid?
pi_99747375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:39 schreef WupWup het volgende:

[..]

:o en verbond je daar dan een bepaala aantal mililiter aan of moest ze een bepaald aantal slokken doen oid?
Ik had een soort baseline in m'n hoofd voor wat een goede voeding was gezien het aantal uur dat ze niet gedroken had. Ik weet het, control freak. :') Ik vind het nog wel eens lastig in te schatten of ze wel genoeg heeft gedronken. Ze is niet het soort baby dat tevreden loslaat als ze klaar is met een voeding. Ze gooit zich liever achterover en dat kan ook een teken zijn dat de melkstroom haar niet vlot genoeg gaat en ik haar een handje moet helpen. Ik ben voortdurend op m'n hoede geweest voor onderproductie, maar uit mijn kolfopbrengst blijkt dat mijn productie heel stabiel blijft (en genoeg voor hetgeen ze uit de fles drinkt).
pi_99747500
Weet je, ik vind het superknap van je dat je op deze manier bent doorgegaan! En wat heerlijk dat je dit nu van je af hebt kunnen zetten. Heb vertrouwen, jullie kunnen het samen helemaal prima.
pi_99747763
Ik vind nog steeds moeilijk te begrijpen waarom ik zoveel moeite heb met het idee dat Lena niet goed groeit. Ik kan heel goed rationaliseren waarom ik wat meer zou moeten relativeren, maar m'n gevoel hobbelt daar wat achteraan. Nu ja, hobbelde, want ik kan in alle oprechtheid zeggen dat gevoel en ratio nu op één lijn zitten. Ik hoef maar naar die dijen van Lena te kijken en d'r pretlichtjes en ik weet dat het goed zit. :Y)
pi_99747890
wat een keurige strakke curves Claudia! En wat Wup zegt, wat fijn dat je het los hebt kunnen laten :Y
:)
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:59:38 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99748096
Ooh kijk wat een prachtige lijn van Lena! :o
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 14:10:43 #162
5428 crew  miss_sly
pi_99748550
Geweldig mooie curve van Lena! Fijn dat je het ook wat hebt kunnen lolaten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:13:12 #163
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99748658
Wupwup, wat een lieve reactie van je! :)

Leuk om te zien dat jullie meiskes het goed doen Saffier en Claudia!

Ik moet ook weer zo'n curve gaan aanmaken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_99759626
Fuck! Ons eerste 'ik bijt je tepel er bijna af en lach dan mijn liefste glimlachje omdat je zo grappig gilt' moment.
:X
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:38:26 #165
94046 PM-girl
pi_99760942
Au! :X Ik kan me die momenten (meervoud ja :{ ) nog levendig herinneren..

Is het nou trouwens feit of fabel dat je tijdens het geven van bv beter volle zuivelproducten kunt gebruiken? Niet zozeer voor de voeding maar wel voor mijzelf. Ik merk dat ondanks dat ik veel eet en drink, ik achterblijf met mijn energie.
*
pi_99761093
Ik weet niet of dat klopt, maar heb ook nog steeds weinig energie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99761298
Ik ben ook ngo wel regelmatig flink moe moet ik zeggen, maar ik probeer toch niet helemaal meer toe te geven aan mijn trek, de weegschaal ging wel erg hard omhoog..
pi_99761669
pm bedoel je voor de calcium ? ik zag in een programma dat calcium niet opgenomen word door je lichaam als er geen magnesium bij zit. wil dit dus wel eens gaan uitzoeken. want in melk producten zit geen magnesium wat dus zou betekenen dat je het voor de lol drink.

vanyel :X

mijn energie is tegenwoordig 0. om 15.00 stort ik echt in maar ik ben blij dat hij doorslaap zodat ik toch op kan laden een beetje. :@
mama van 3 kids!
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:06:30 #169
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99761853
Meer(gezonde dingen) eten en, als het éven kan, vroeger naar bed is hier de remedi. Maar ja, nog steeds moe moe moe moe. Ik weiger alleen te geloven dat het (alleen) door de bv komt. De onderbroken nachten helpen hier niet mee. De pnd ook niet. De ene dag is het een stuk beter dan de andere dag ook!

@ Claudia; Bij Tobias is de bv 'mislukt' na 3,5 maanden moest ik gaan bijvoeden omdat hij te weinig groeide. Als ik toen de kennis van nu had, had ik heel andere beslissingen genomen. In die zin vind ik het nu makkelijker, ik héb nu die kennis en ook al een keer ervaring! Ylana was geen prematuur in dat opzicht was er geen zorg dat ze persé zoveel ml moest drinken per voeding, ze mocht het veel meer zelf sturen.
Nu ik 11 maanden voed ( :o 11 maanden :o ) en ze steeds beter en meer zelf dingen aan kan geven wordt het ook steeds makkelijker. Het is nu drinken-met-calorien-bij-mama en niet meer puur via mij groeien.
In het begin ging ik elke 2 weken/elke maand even wegen. Als ik twijfelde was ze inderdaad nét gemoeg anagekomen gemiddeld gezien en een maand later het dubbele. Precies zoals ik het aanvoelde bleek steeds.
En toen ze onlangs ineens van 20 min tanken per keer naar 5 min tanken per keer ging hield ik mijn hart weer vast. Krijgt ze nu wel genoeg binnen?? Loopt mijn produktie nu niet ineens achteruit?? (dat van Tobias wil ik niet nog een keer ook al zit ik vér voorbij zijn voedingstermijn en is het met 11 maanden niet meer waarschijnlijk).
Ik heb 2 dagen haar luiers gewogen op de keukenweegschaal :@ ik kon er niet zeker van zijn dat ze genoeg dronk en het was zo warm toen! (zal april geweest zijn) een lege luier weeg 22 gram ( :P ) en ik heb met elke verschoning gekeken, zolang ze rond die 100 gram plasluiers bleef produceren met een minimum van 5 luiers per dag moest ik het loslaten van mezelf. Ze is geen grote drinkster, zal dat vast niet meer worden ook.
Ik vind het nu makkelijker. Stukken. Het is nu ook genieten O+ tenminste, als ze er zelf even de tijd voor neemt ;) Ze geeft nu ook zelf aan of ze 'iets anders ' drinken wil of bij mij O+
De avondvoeding is zo fijn! Lekker dat meisje tegen me aan gekruld, intevreden drinken, knuffeltje in dr armen om mijn borst heen, prikkende vingertjes, die stoned-blik O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Saffier op 21-07-2011 20:06:42 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:03:50 #170
94046 PM-girl
pi_99764287
Saffier, heerlijk dat je nu al 11 maanden voedt! O+

Popples, niet speciaal voor de calcium,maar gewoon voor de energie. Ik ben eigenlijk heel de dag wiebelig. Net alsof ik heel lang niet gegeten heb, maar dan zonder het hongergevoel. Bij de nacontrole bij de vk wordt er nog bloed geprikt op ijzer, die zal ook wel niet hoog zijn.
Nou, ik ga maar gewoon aan de volle melk en roomboter, dat is geen straf :P

En ja, die slaap, dat is ook wel een goeie. Nu nog zien te realiseren! ;)
*
pi_99765016
dat wiebelige herken ik wel. hier net zo. ;) gisteren was ik echt aan het trillen net als bij de naweeën. :X roomboter en volle dingen :9 voor mij niet. ;)

dat doorslapen doet hij al van zelf, heerlijk van 23.30 tot 6.30 O+
mama van 3 kids!
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:24:21 #172
94046 PM-girl
pi_99765069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:22 schreef Popples het volgende:
dat wiebelige herken ik wel. hier net zo. ;) gisteren was ik echt aan het trillen net als bij de naweeën. :X roomboter en volle dingen :9 voor mij niet. ;)

dat doorslapen doet hij al van zelf, heerlijk van 23.30 tot 6.30 O+
:o Dat meen je! :D

Nou, wij zitten heel braaf in een ritme van om de 3,5 uur. Ook 's nachts :P
*
pi_99765912
om de 3,5 uur netjes!

ik mag blij zijn om de 2 uur met zijn gespuug.
maar vanaf 19 uur is het mama tijd en dan is niks meer goed. dus drinken,spugen, drinken, slapen en om 22.45 drinkt hij aan een stuk door. soms vraag ik me echt af of ik wel genoeg in mijn borsten heb. ;)
overdag
mama van 3 kids!
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:46:14 #174
94046 PM-girl
pi_99766071
O, dat is intensief, maarja, het manneke is ook nog klein natuurlijk. Het verbaast mij ook, dat hij zich zo om de 3,5 uur meldt. Soms voed ik hem eerder, maar dan drinkt hij niet zo lang en volledig als wanneer hij zichzelf meldt. En aangezien hij goed groeit, vind ik dit prima.
*
pi_99766436
als hij goed groeit is er niks aan de hand. gewoon lekker jullie ritme aanhouden.
S. is er ook op gegroeid dus dit kleintje komt er ook ;)

ik heb gisteren bijna de handdoek in de ring willen gooien met bv. :@
het is zo ontzettend zwaar met mijn whiplash. gisteren ging het zo ontzettend mis met me. vandaag voel ik me weer schuldig waarom ik die gedachten had want het gaat zo goed behalve met mijn lichaam.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')