Meer(gezonde dingen) eten en, als het éven kan, vroeger naar bed is hier de remedi. Maar ja, nog steeds moe moe moe moe. Ik weiger alleen te geloven dat het (alleen) door de bv komt. De onderbroken nachten helpen hier niet mee. De pnd ook niet. De ene dag is het een stuk beter dan de andere dag ook!
@ Claudia; Bij Tobias is de bv 'mislukt' na 3,5 maanden moest ik gaan bijvoeden omdat hij te weinig groeide. Als ik toen de kennis van nu had, had ik heel andere beslissingen genomen. In die zin vind ik het nu makkelijker, ik héb nu die kennis en ook al een keer ervaring! Ylana was geen prematuur in dat opzicht was er geen zorg dat ze persé zoveel ml moest drinken per voeding, ze mocht het veel meer zelf sturen.
Nu ik 11 maanden voed (

11 maanden

) en ze steeds beter en meer zelf dingen aan kan geven wordt het ook steeds makkelijker. Het is nu drinken-met-calorien-bij-mama en niet meer puur via mij groeien.
In het begin ging ik elke 2 weken/elke maand even wegen. Als ik twijfelde was ze inderdaad nét gemoeg anagekomen gemiddeld gezien en een maand later het dubbele. Precies zoals ik het aanvoelde bleek steeds.
En toen ze onlangs ineens van 20 min tanken per keer naar 5 min tanken per keer ging hield ik mijn hart weer vast. Krijgt ze nu wel genoeg binnen?? Loopt mijn produktie nu niet ineens achteruit?? (dat van Tobias wil ik niet nog een keer ook al zit ik vér voorbij zijn voedingstermijn en is het met 11 maanden niet meer waarschijnlijk).
Ik heb 2 dagen haar luiers gewogen op de keukenweegschaal

ik kon er niet zeker van zijn dat ze genoeg dronk en het was zo warm toen! (zal april geweest zijn) een lege luier weeg 22 gram (

) en ik heb met elke verschoning gekeken, zolang ze rond die 100 gram plasluiers bleef produceren met een minimum van 5 luiers per dag moest ik het loslaten van mezelf. Ze is geen grote drinkster, zal dat vast niet meer worden ook.
Ik vind het nu makkelijker. Stukken. Het is nu ook genieten

tenminste, als ze er zelf even de tijd voor neemt

Ze geeft nu ook zelf aan of ze 'iets anders ' drinken wil of bij mij

De avondvoeding is zo fijn! Lekker dat meisje tegen me aan gekruld, intevreden drinken, knuffeltje in dr armen om mijn borst heen, prikkende vingertjes, die stoned-blik
[ Bericht 0% gewijzigd door Saffier op 21-07-2011 20:06:42 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana