abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99479802
PM-girl, wat fijn dat het weer beter gaat!

Ben geloof ik een beetje verdrietig. Vanavond wilde Ko weer niet drinken. Al de derde avond achtereen. En vanmiddag was hij erg verdrietig en bood ik hem het tepelhoedje aan als oplossing maar hij smeet het boos weg.
En nu heb ik niet eens bewust genoten van de laatste voeding. :'(
Ergens hoop ik dat hij nog een keertje wil drinken. Alhoewel het ook goed is zo, mis ik het nu al.
Na 2 jaar en 5 weken.
Stom zeg, ik moet er echt een beetje van huilen. Zal ook wel komen omdat ik ongesteld moet worden en alleen thuis ben. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99480297
Ach, oeke toch. :* Ik hoop dat hij nog een keer wil drinken.

En loslaten is maar stom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99480511
Nou inderdaad. En het stomme is dat het gaat zoals ik wilde, hij geeft het zelf aan. alleen ben ik nog steeds niet zwanger zoals ik hoopte. Maar ik zit hier gewoon keihard te janken.
Ik neem zo maar een borrel, dan gaat het vast beter. >:O
pi_99481009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:16 schreef PM-girl het volgende:
Hoe is het vandaag met mupke, mignonne?

Laiveneertiekje, succes met de spruwbestrijding! :{

Hier gaat het weer wat beter, de kloven genezen vlug en mooi! De lactatiekundige denkt nog niet aan spruw, maar voor de zekerheid blijf ik miconazol smeren.
Over een dag of twee ga ik kant twee ook weer live aanbieden.
spugerig en onrustig/huilerig. Ik kan geen aanstaand tandje ontdekken maar dat zegt natuurlijk niet heel veel.
:)
pi_99481141
bedenk me net, nachtschade enzo, gaat dat over in de moedermelk? nee toch zeker?
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:37:39 #81
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99481313
Jeetje Oeke, wat enorm lang en wat goed. Alsof Ko zelf weet dat 2 jaar de voorgeschreven termijn is. ;)
Ik kan me voorstellen dat het best verdrietig is, al voed ik nog maar heel kort. Tis zo fijn om te doen en dan heb jij dat zo lang gedaan en op zich ook fijn dat ie het zelf besloten heeft.
Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan en dat je dan weer fijn een ukje kan voeden. :*
pi_99481669
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:23 schreef oeke het volgende:
Nou inderdaad. En het stomme is dat het gaat zoals ik wilde, hij geeft het zelf aan. alleen ben ik nog steeds niet zwanger zoals ik hoopte. Maar ik zit hier gewoon keihard te janken.
Ik neem zo maar een borrel, dan gaat het vast beter. >:O
Je hebt hem ruim 2 jaar gevoed! Dat afscheid is best ingrijpend en daarom begrijpelijk verdrietig. Misschien is het nog niet voorbij, hè? Niets zo veranderlijk als de stemming van een dreumes peuter.
pi_99482504
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Niets zo veranderlijk als de stemming van een dreumes peuter.
Pffft, vertel mij wat! Je hebt gelijk. Ik laat het ook maar los. Wat een paar toffe leggings al niet kan doen. O-)
En het zal allemaal wel extra samenhangen met mijn hoop dat de reden om te stoppen een tweede zwangerschap zou zijn en niet een grillige peuter. :')

Mignonne, wat bedoel je met nachtschade? Aardappels? Of andere nachtschade? Wat heb je gegeten dan? :D
pi_99482677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef oeke het volgende:

[..]

Pffft, vertel mij wat! Je hebt gelijk. Ik laat het ook maar los. Wat een paar toffe leggings al niet kan doen. O-)
En het zal allemaal wel extra samenhangen met mijn hoop dat de reden om te stoppen een tweede zwangerschap zou zijn en niet een grillige peuter. :')

Mignonne, wat bedoel je met nachtschade? Aardappels? Of andere nachtschade? Wat heb je gegeten dan? :D
Aubergine. Dat is toch ook nachtschade? of zeg ik nou wat stoms? :D
we hebben moussaka op eergister, en ik was de enige die de aubergine lekker vond ( :') ) dus ik heb 3/4 aubergine op. Het lijkt me onwaarschijnlijk maar ik heb er tot nu toe eigenlijk niet over nagedacht of groente misschien ook reacties op kan leveren via mij.
pi_99482905
quote:
Eet aubergine nooit rauw. De stof solanine kan maag- en darmklachten veroorzaken. Solanine is zeer hittebestendig. Door verhitten wordt het solaninegehalte echter wel lager en het risico van maag- en darmklachten is dan erg klein.
Dit staat op Wikipedia. Dus het zou kunnen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 juli 2011 @ 23:56:14 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99485383
Hoe lang kunnen kindjes last houden van "groene" luiers na een verkoudheid? Geert had ws een verkoudheidsvirusje te pakken van z'n broer (of mij :') ) en heeft nu al een week ofzo groene luiers. Hij is verder wel weer tevreden na 't drinken (door 't snot afgelopen week wat vinder soepel kunnen drinken) maar z'n luiers blijven groenig en afgelopen twee dagen ook twee spuitluiers gehad. Dat heb ik met Jan nooit meegemaakt .. Iemand die me meer kan vertellen? (overigens groeit hij wel gewoon goed, samen op de weegschaal geeft een verschil van 7,1 aan)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99485897
DJMO, Lena heeft er zo'n 2 weken last van gehad. Ik vond het ook lang, vooral omdat ze beter leek, maar het ging wel weer over.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 juli 2011 @ 00:10:09 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99485975
dat was dus ook mijn "zorgpunt" idd claudia, hij lijkt beter te zijn, maar z'n luiers indiceren dat hij er nog last van heeft .. oh well, hij krijgt iig genoeg afweerstoffen binnen denk ik dan maar ;) thnx :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99486173
Gewoon even in de gaten houden, zou ik zeggen. Als het echt te lang duurt kun je alsnog advies vragen. Ik had het indertijd op het consultatiebureau voorgelegd en die konden me niet meer vertellen dan ik al wist (virusje / te veel voormelk).
pi_99490896
Grom. Consultatiebureau heeft onze afspraak afgezegd. Ik wilde nieuwe stats :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:02:59 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99491320
Och oeks, tuurlijk is dat iets om verdrietig van te worden! Je kunt in elk geval terugkijken op een mooie periode. Misschien bedenkt Ko zich inderdaad nog wel een keer (idd grillige peuters).
En anders heb je vast snel weer een klein prulletje aan de borst :Y
Ik duim voor je. hoe lang zijn jullie nou bezig voor nr 2?

Vanyel, ik zeg: wegen tijdens het weeguurtje ;)
pi_99491348
PM-girl, fijn dat het beter gaat. Ik ga duimen dat het doorzet :*
Hang in there boobies :+

Owh Oeke, niks om je voor te schamen. Ik zit hier plaatsvervangend met branderige oogjes :*
Ik heb het gevoel dat Truus ook steeds minder drinkt, maar aan stoppen wil ik ECHT niet denken ;(

Vanyel, is er geen (inloop)weeguurtje?
pi_99491403
Dat is er wel, maar ik heb nog niet gekeken wanneer en of we dan kunnen. Deze week kon sowieso niet meer.
Eerst eens zien wat ze voor nieuwe datum voorstellen (dat kon niet in overleg 8)7 ).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99491431
Ik ga trouwens straks neusspray ophalen. Benieuwd of dat scheelt met kolven. Zo niet, krijgt Dottir vanavond 3 kunstvoedingen mee voor het logeren. Diepvriesmelk bewaar ik liever voor echte noodgevallen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:43:24 #95
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99491727
Oeke, wat jammer! Ik gun jou en K nog in elk geval een laatste voeding samen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_99491765
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga trouwens straks neusspray ophalen. Benieuwd of dat scheelt met kolven. Zo niet, krijgt Dottir vanavond 3 kunstvoedingen mee voor het logeren. Diepvriesmelk bewaar ik liever voor echte noodgevallen.
Ik ben benieuwd wat je van die neusspray vindt en of het scheelt :Y
pi_99491954
Och oeke :* Logisch dat je je verdrietig voelt. Hopelijk wil Kobus nog een keertje bij je drinken, om deze periode mooi af te kunnen sluiten :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:31:12 #98
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_99492475
Ik heb zonet ook om de de neusspray gevraagd bij de assistente van de huisarts, maar nu kan ik vanmiddag pas terugbellen of de huisarts het daar mee eens is. Pfff ik heb het eigenlijk nu nodig, want ik moet woensdag weer aan het werk en heb nog helemaal niks geen melk in de vriezer.
Hopen dat ik het voor het weekend nog kan ophalen bij de apotheek.
pi_99493300
Pff, lastig dat het zo'n gedoe is om die spray te krijgen krijtlijk. Hopelijk lukt het nog vandaag!

Niels zag gisteren in een winkel bh's hangen en riep blij "drinken mama!" _O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99493442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je van die neusspray vindt en of het scheelt :Y
As we speak lijkt het wel effect te hebben, maar niet overweldigend. Leuke toeschiet die veel te snel afzwakt. Compressie werkt wel beter dan normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')