Fijn dat het werkt, zowel de spray als maar 2x kolven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:08 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanyel, bij mij heeft het wel nut, ik krijg nl anders niet of nauwelijks een tsr. 2x kolfen per dag levert me net zoveel als 3x op, dus ik ga nu 2x per dag aan de melkmachine
het word alweer geler, hij had vanmorgen wel een spuitluier waar je u tegen zegt, ik stond toevallig al onder de douche, dus de oppas (een vriendin) kon 'm zo aangeven om af te spoelen. 't zat nog net niet in z'n haar ... en nu is Jan ook aan de (peuter)diarree, dus er heerst in de omgeving echt wel iets denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:15 schreef Claudia_x het volgende:
Gewoon even in de gaten houden, zou ik zeggen. Als het echt te lang duurt kun je alsnog advies vragen. Ik had het indertijd op het consultatiebureau voorgelegd en die konden me niet meer vertellen dan ik al wist (virusje / te veel voormelk).
oh auwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
Oek, wat fijn dat je nu toch wat bewuster afscheid kunt nemen!
Lente wilde de afgelopen week juist vaker drinken. Maar ze was ook ziek. Gelukkig accepteert ze wel steeds beter een 'nee'. Ze mag van mij sowieso 's ochtends drinken en 's middags alleen als ze terugkomt van het kdv. Als het aan haar zou liggen zou ze veel vaker drinken, maar daar heb ik zelf niet zo'n zin in. Ze gaat ook steeds onvoorzichtiger met mn tepels om. Ze zijn nu gevoeliger dan in de kraamweek.
En minuutje na het sprayen begon het al te lopen, ik had mijn kolf nog niet eens ingeplugd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:
krijtlijk, hoe is het gegaan met de spray? Beter resultaat?
oeks, wat fijn! Nou dat wordt dubbel genieten van de komende voedingen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh auw![]()
ik vond zwanger voeden ook echt verschrikkelijk naarHet was zo gevoelig en soms ook echt ronduit pijnlijk.
stom is dat, ik was t alweer vergeten.
Oh sorry daar had voor de duidelijkheid denk ik beter een enter tussen gekundquote:Op zondag 17 juli 2011 15:00 schreef Poppedein het volgende:
[..]Mis ik nou echt heel enorm iets??
Ssserpente??
Tepelmelkjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Wat lief mrien, was het maar zo'n feest!
Mijn oudste noemde gisteren mijn pads tepelmelkjes!
Dus dan vrees ik dan een simpel briefje niet genoeg. Ze deden ook al moeilijk over de mirenaspiraal, die mocht mijn huisarts ook niet zomaar voorschrijven, daar had eerst een goedkeuring voor aangevraagd moeten worden... Dus daar ben ik ook nog mee bezig...quote:*** Alleen vergoeding lactatiekundig consult na verwijzing volgens het Verwijzingsprotocol naar de lactatiekundige NVL.
Het was hier geen brief inderdaad, maar een invulformulier. Maar je moest meer invullen dan voor de kraamzorg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:28 schreef WupWup het volgende:
Verwijsbrieven die puur zijn bedoeld voor vergoedingen hoeven geen boekwerken te zijn. Datum, naam, functie, handtekening en verwijzing met reden zijn over het algemeen voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |