Hoe zit het trouwens met bijvoeding, vanaf wanneer hebben ze het nodig? Want de wvp op het cb zei vrijdag dat het echt nodig was vanaf een maand of 6...Nou krijgt hij wel dagelijks een fruithapje en soms een groentehapje, maar als hij zoals vd week een paar dagen vervelende ontlasting en/of last van z'n darmen lijkt te hebben dan gooi ik er net zo makkelijk een paar BV-only dagen tussendoor tot het weer normaal is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Morretje het volgende:
Zo vroeg de huisarts aan mij, toen ik daar voor het eerst met I'tje zat (kom echt nooit bij de HA zelf), rond een maand of 7: wat voor voeding krijgt ze? Ik: borstvoeding. Hij: toch niet alleen maar?En toen dacht ik, maar zei ik het niet: Vraag je dat ook aan ouders die kunstvoeding geven?
Nodig, nodig..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met bijvoeding, vanaf wanneer hebben ze het nodig? Want de wvp op het cb zei vrijdag dat het echt nodig was vanaf een maand of 6...Nou krijgt hij wel dagelijks een fruithapje en soms een groentehapje, maar als hij zoals vd week een paar dagen vervelende ontlasting en/of last van z'n darmen lijkt te hebben dan gooi ik er net zo makkelijk een paar BV-only dagen tussendoor tot het weer normaal is.
Thnx, ik hoef me dus helemaal niet schuldig of een falende moeder te voelen als hij met 7,5 maanden nog niet dagelijks bijvoeding krijgtquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef WupWup het volgende:
In principe kan een volwassene gedijen op borstvoeding only. We kunnen alleen niet in die hoeveelheden produceren. Meestal verschuift het evenwicht borstvoeding - bijvoeding in de loop van het tweede jaar waarbij de weegschaal doorslaat naar bijvoeding. Geloof dat de verhouding 20-80 is rond de 2e verjaardag, maar dat moet ik even nazoeken.
edit: 25/75 heb ik gevonden.
Awhquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
PM, spruw doet idd pijn. Wij hebben het een paar keer gehad en Aviva kon toen echt niet aangekoppeld blijven. Liet dus 70x los in 7minuten. Heb het een keer geteld
die dozen worden toch voor 90% gefinancieerd door oa Numico, dan is het niet zo vreemd dat ze die gelegenheid aangrijpen toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het niet discutabel dat ze wel een folder in een kraampakket/blije doos mogen doen waarin ze schrijven dat ze geen reclame mogen maken?
Ik vind het schandalig dat ze al info in die pakketten doen onder het mom van "als uw kleintje groot is..."
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef mignonne het volgende:
en nu wilde ik zeggen dat ik gewoon alles in mn murf prop maar dat is natuurlijk helemaal niet zonouja laat ik dan stellen dat ik dr geen peper minder om eet
Karma police, arrest this girl.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef mignonne het volgende:
Ik ben nu bezig in een interessant iets over Weber over efficiency en deskilling
karma is voor mietjes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |