Bedenk vantevoren goed of je inderdaad niet dubbelzijdig wilt kolven. Ik heb er nu handigheid in en het scheelt me zoveel tijd! Bovendien kun je ook met een dubbelzijdige kolf enkelzijdig kolven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef Sannne het volgende:
De freestyle is moooooooi!!
Ik wil een electrische en ik dacht aan de swing. Ik wil straks als ik weer werk doorkolven en ook wil ik voor nu af en toe kolven zodat ik soms ook heel even weg kan en voor de zekerheid een voeding klaar kan zetten voor diegene die bij haar blijft.
Dubbelzijdig hoeft denk ik niet eens perse, heb liever een hand over om even te whatsappen![]()
Ik was van plan om Lena net als Ivan de Aventfles te geven, want daar had ik er al een paar van liggen (de fles zat gratis in allerlei pakketten). Omdat Lena niet goed uit de Aventfles dronk heb ik Tommee Tippee geprobeerd, maar die fles leverde weinig verbetering op. Ik zat ook aan de Calma te denken en heb hierover contact opgenomen met een borstvoedingswinkel in de buurt. De Calma is vrij nieuw en toen ik erover belde hadden ze daar nog niet veel ervaring mee. Wel zei ze dat op dat moment haar klanten positiever waren over de Breastflow. Wij zijn de Breastflow gaan gebruiken en gebruiken die nog steeds. Het is tot nog toe de enige fles waar Lena goed uit drinkt en we zijn dus heel tevreden. Ze 'snapt' die fles gewoon!quote:En als jullie de fles geven, gebruik je dan een speciale bv-fles?
Ik dacht aan de Calma, iemand ervaring mee?
Ik vond het nu 's nachts eigenlijk zwaarder dan toen ik er met de oudste alleen voorstond; nu was ik heel erg bezig te zorgen dat N. er niet wakker van werd, die moest immers de volgende dag weer helder en fit op z'n werk zitten, terwijl ik destijds met B. met niemands nachtrust rekening hoefde te houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:54 schreef Saffier het volgende:
Ik heb M. nooit 's nachts wakker gemaakt, maar het idee dat het kán scheelt wel heel veel! (op 1 nacht na, ik was te ziek om op mijn benen te staan)
Ik wist niet dat je zelf kraamverzorgster bent
En ze heeft heel wat uurtjes bovenop me geslapen
Misschien kun je tegen die tijd wel die van mij overnemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb nu een freestyle te leen, en daar ben ik op zich wel tevreden over. Vind het alleen nog best een flinke uitgave, dus zit nog te twijfelen over een enkele elektrische kolf. Ik ben nu binnen een kwartier klaar met kolven als ik gewoon een borst per keer doe, dus voor de tijdsbesparing hoef ik het niet te doen. Gelukkig kan ik nog even doortwijfelen, deze kolf moet eind van het jaar weer terug naar de eigenares..
En toch, als je dan ineens weer een lachend jochie hebt nadat hij een schone luier heeft gekregen, dan is dat slaapgebrek toch erg onbelangrijk geworden... En wil relativeren ook wel weer..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Slaapgebrek doet iets met je relativeringsvermogen. Gek is dat.
Is ook zo. En het helpt denk ik erg als je jezelf de momenten gunt waarop je het even hebt gehad. Ik denk ook wel eens "nu! even! niet!". En daarna gaat het wel weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
En toch, als je dan ineens weer een lachend jochie hebt nadat hij een schone luier heeft gekregen, dan is dat slaapgebrek toch erg onbelangrijk geworden... En wil relativeren ook wel weer..
Precies!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
En toch, als je dan ineens weer een lachend jochie hebt nadat hij een schone luier heeft gekregen, dan is dat slaapgebrek toch erg onbelangrijk geworden... En wil relativeren ook wel weer..
Pas op voor herbesmetting vd spruw bij kolf met open systeemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef PM-girl het volgende:
Het nadeel van de Swing is dat het motorsysteem niet gesloten is, er komt dus wel eens melk in de motor terecht en dan moet je je reinigen en hopen dat hij het weer gaat doen. Bij de pump in style is dat gesloten.
Ik gebruik die kolf nu ook niet meer! Ik heb via een user van hier dus de PISA overgenomen en die is zo prettig, ook vanwege de twee standen, en het gemak van de rugzak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:16 schreef WupWup het volgende:
[..]
Pas op voor herbesmetting vd spruw bij kolf met open systeem
Hihi, dat spuitje. Een babykam kan ook niet in de vaatwasser, wist je datik had de berg uit d'r haren gekamd, dus dat ding was viezig. lazy-mom-style in de vaatwasser, ja fout dus
![]()
Ik heb de mijne altijd uitgekookt in een pan op het fornuis met water en azijn. Daarna afspoelen met koud water en laten drogen aan de lucht. Ging primaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, stoppen jullie nu de tepelhoedjes wel in de sterilisator? Ik reinig die handmatig, met de waterkoker, ik ben bang dat het anders ook smelt in de magnetron.
Dan zou het in de sterilisator ook moeten kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne altijd uitgekookt in een pan op het fornuis met water en azijn. Daarna afspoelen met koud water en laten drogen aan de lucht. Ging prima
Oh mensen, ik mag bijna weer![]()
Daar ga ik van uit ja (maar die had ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan zou het in de sterilisator ook moeten kunnen denk ik.
Leuk, hoe lang heb je je oudste gevoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |