Ongeveer elke post die je maakt gaat over vrouwen die je kan scoren. Dat gaat wel iets verder dan iets een leuk onderwerp vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bewijs juist niets. Post geen foto, noem geen namen... Helemaal niets.
En toch doe ik t niet slecht.
Ik ben niet gods gift to women, ik ben geen ryan reynolds. Ik ben meestal wel blij met mezelf ja...
Als je na zoveel jaar nog nog niet weet dat t me niet uitmaakt of t geloofwaardig OS of niet dan heb je echt niet opgelet.
Ik vind t een mooi onderwerp. Niets meer, niets minder...
Nee, teleurgesteld. Zucht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef Kluts het volgende:
Maar niet discussieren he, dan wordt Meravligegokepgw boos.
Meer met Q. omgaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik las konijntjes
Ik ben het tegenovergestelde van JoeyT
Ja, dat was een beetje het idee erachter geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Ik wist trws niet dat Merav een vrouw was... Geil...
Ik vind dingen als 'weeeh wat ben jij een stomme blaateend' niet veel discussie waard idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je soms moeite lijkt te hebben met het feit dat hier discussies gevoerd worden was mij ook al opgevallen idd.
Ja, dat is dus een forum. iedereen geeft zijn mening. Ik wil het nog wel 10 keer zeggen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind dingen als 'weeeh wat ben jij een stomme blaateend' niet veel discussie waard idd.
Of denken dat iemand zich wil profileren als een bepaald type ('ruimdenkend', 'denigrerend tov vrouwen') omdat iemand zijn of haar mening een keer, of heel vaak, post, dat vind ik ook weinig discussie waard.
Iemand geeft een mening, een ander geeft daar een mening over en als er dan vervolgens iemand op reageert met weer een andere mening, dan zou die derde ineens niet snappen dat het om meningen gaat en er dus niet gereageerd kan worden met een mening over een mening?
[/blaat]
Deze reeks gaat over niets... Kinderen interesseren me niet. Jullie vrouwen wel... Dual zie t probleem nog steeds niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ongeveer elke post die je maakt gaat over vrouwen die je kan scoren. Dat gaat wel iets verder dan iets een leuk onderwerp vinden
Er is geen probleem. Je wekt alleen een bepaalde sneue indruk. That's itquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over niets... Kinderen interesseren me niet. Jullie vrouwen wel... Dual zie t probleem nog steeds niet...
Zullen we nu dan allemaal naaktfoto's van ons zelf plaatsen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een forum. iedereen geeft zijn mening. Ik wil het nog wel 10 keer zeggen hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Je wekt alleen een bepaalde sneue indruk. That's it
Doe eens, ik snap het niet, ben nieuw op internetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een forum. iedereen geeft zijn mening. Ik wil het nog wel 10 keer zeggen hoor.
Of oliedom. Mag je zelf kiezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe eens, ik snap het niet, ben nieuw op internet
En daar hebben we t nu al een uur over. Dus ieder zn gewin. Ik ben bijna thuis. Van Eindhoven tot Schiphol over Joey...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Je wekt alleen een bepaalde sneue indruk. That's it
Dat zou niet moeten mogen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te bedenken dat ik dat met een slechte nooit ga leren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je dat leren met een slechte?
Of moet je gewoon leren zuinig te zijn als iets het waard is?
Ray Ban? Ik hoor net dat de jaren 80 belde.... ze willen hun zonnebrillen terug...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te bedenken dat ik dat met een slechte nooit ga leren.Je hebt gelijk.
Binnenkort maar eens naar de opticien, eens zien of ze Ray Ban hebben..
Ik ben dól op de 80's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ray Ban? Ik hoor net dat de jaren 80 belde.... ze willen hun zonnebrillen terug...
Het was een vraag en geen kwestie van gelijk hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te bedenken dat ik dat met een slechte nooit ga leren.Je hebt gelijk.
Binnenkort maar eens naar de opticien, eens zien of ze Ray Ban hebben..
Jij bent echt de slapste zak van dit forum...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ray Ban? Ik hoor net dat de jaren 80 belde.... ze willen hun zonnebrillen terug...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent echt de slapste zak van dit forum...
Mijn Aviator gaat gewoon weer mee richting India... Sexy
Dat weet ik, maar ik zie in dat je een punt hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was een vraag en geen kwestie van gelijk hebben.
Niet iedereen is gelijk. Ik ben zuiniger als iets het waard is. Ik heb ook nep brillen waar ik mee gooi en smijt en met met dure brillen echt niet.
Maar andere kan het gewoon niet lukken om er op te letten.
Jij hebt zeker nooit van de term tijdloos gehoord...quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De term aviator is ook een ruim begrip geworden tegenwoordig. Wat prima is maar ik vindquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn Aviator gaat gewoon weer mee richting India... Sexy
Dat is het mooie aan die tijdloze modellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De term aviator is ook een ruim begrip geworden tegenwoordig. Wat prima is maar ik vind
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
nogal verschillend en beide aviator.
Dit zijn geen kleine verschillen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan die tijdloze modellen. Allemaal in principe hetzelfde, maar met kleine details die anders zijn, toch zo verschillend.
Wat jij nu zegt, betekent dus dat oude modellen aangepast moeten worden omdat ze anders niet meer hip zijn....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan die tijdloze modellen. Allemaal in principe hetzelfde, maar met kleine details die anders zijn, toch zo verschillend.
An sich wel, alleen de glazen zijn echt anders gevormd, het montuur is vrijwel hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit zijn geen kleine verschillen hoor
Maar de echte aviator is inderdaad vrij tijdloos. Wel is die een slag groter geworden in de terugkeer. De wat kleinere vind ik persoonlijk ook niet zo mooi.
Hangt uiteraard van je hoofd af etc etc maar je snapt het vast
nice..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De term aviator is ook een ruim begrip geworden tegenwoordig. Wat prima is maar ik vind
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Nee, dat zeg ik niet. Want de modellen die 30 jaar geleden verkocht werden, worden nog steeds verkocht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt, betekent dus dat oude modellen aangepast moeten worden omdat ze anders niet meer hip zijn....
En in dat geval is een oud model dus niet tijdloos, anders hoefde het niet aangepast te worden.
Die wilde ik nog zoeken maar die verend oorstangen zijn helaas verdwenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef clevy het volgende:
[..]
nice..
ik heb nog hele oldschool daarvan gehad ooit.
met verende oorstangen en oversized groenige glazen
geen idee.. ik had 'm van m'n pa gekregen en droeg die toen ik net m'n rijbewijs had dus orde grootte 10+ jaar geleden. tot er een keer een passagier op ging zittenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die wilde ik nog zoeken maar die verend oorstangen zijn helaas verdwenen.![]()
Of ik kan niet zoeken.
Mijn pa had hem ook daarom wilde ik hem nu ook weerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef clevy het volgende:
[..]
geen idee.. ik had 'm van m'n pa gekregen en droeg die toen ik net m'n rijbewijs had dus orde grootte 10+ jaar geleden. tot er een keer een passagier op ging zitten
Ik zeik niet, ik vind het gewoon een kermis zonnebril...quote:
Maar heb ik om jouw mening over de zonnebril die ik graag wil gevraagd dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik vind het gewoon een kermis zonnebril...
Net een hele discussie geweest over meningen enzo
meh, niet mijn ding.. liever heeeeeele grote (fijn voor de hooikoorts) of pilotenbrillenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meh, niet mijn ding.. liever heeeeeele grote (fijn voor de hooikoorts) of pilotenbrillen
ja zou leuk zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn pa had hem ook daarom wilde ik hem nu ook weer
Als je mijn mening niet wilt horen, dan moet je hier niet posten.... Dit is nog steeds geen prive forum van Samzz waar iedereen maar ja en amen moet zeggen tegen jou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar heb ik om jouw mening over de zonnebril die ik graag wil gevraagd dan?.
Nee. En na een keer weet ik wel dat je het een kermisbril vindt. Kan mij wat schelen, ik wil 'm want het model staat mij heel goed.
nee, meer deze stijl (plaatjes schijnen mobiel weer moeilijk te zijn)quote:
aambeienzalf schijnt ook goed te zijn tegen wallenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef MajorTom. het volgende:
Ik heb aambeien bij mijn kontje. Wie wil het aanraken?
Meningen boeien mij niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je mijn mening niet wilt horen, dan moet je hier niet posten.... Dit is nog steeds geen prive forum van Samzz waar iedereen maar ja en amen moet zeggen tegen jou.
Daarbij, hoe vaak zeik jij mijn posts wel niet af? Het lijkt onderhand wel een dwangneurose van jou om alles wat ik post af te zeiken.
En volgens mij heb ik maar 1x gezegd dat ik het een kermisbril vond, dus wat je nou loopt te zeiken dat je het na 1x wel gehoord hebt, dat snap ik niet helemaal.
Ah, een Jackie Oohquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, meer deze stijl (plaatjes schijnen mobiel weer moeilijk te zijn)
http://www.google.nl/m/se(...)+jackie+kennedy#i=19
Sorry, maar jij maakt een big deal over het feit dat ik 1!!!! keer zeg dat ik het een kermisbril vind....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meningen boeien mij niet.. Maar een keer een mening is genoeg. Jij bent juist degene die constant op alles wat ik leuk vind of post loopt te zeuren
.
Ik heb geen dwangneuroses, het kan mij echt geen reet schelen wat jij wel of niet doet. Dus laten we het hierbij houden.
Eerst moet ik de 80's bellen omdat ze hun bril terug willenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar jij maakt een big deal over het feit dat ik 1!!!! keer zeg dat ik het een kermisbril vind....
En als het jou geen reet kan schelen, waarom reageer je dan op mijn posts?
Volgens mij is dat een hoax...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aambeienzalf schijnt ook goed te zijn tegen wallen
ik las kwallen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aambeienzalf schijnt ook goed te zijn tegen wallen
geen flauw idee hoe het genoemd word.. ik zie, ik vind t leuk, ik koop mquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, een Jackie Ooh. Alhoewel, het zou ook een telescopic kunnen zijn. Iig hele grote ronde brillen, die heb ik ook wel ja.
Ik heb er drie van de H&M. Ideaal om stof uit je ogen weg te houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen flauw idee hoe het genoemd word.. ik zie, ik vind t leuk, ik koop m
en vliegjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er drie van de H&M. Ideaal om stof uit je ogen weg te houden.
ik heb er ook wel een aantal van de h&m, maar nu 2 hier liggen, weet even niet waar de rest is (verhuizen, het blijft leuk)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er drie van de H&M. Ideaal om stof uit je ogen weg te houden.
Ja, ielquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef clevy het volgende:
[..]
en vliegjes![]()
heb nou al 2 keer gehad de laatste week dat ik met beginnende schemer door een plantsoen fietste en onder de 'donderbeestjes' zat.
Mijn ma gebruikte dat als excuus om heel veel weg te kunnen gooienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er ook wel een aantal van de h&m, maar nu 2 hier liggen, weet even niet waar de rest is (verhuizen, het blijft leuk)
En nu ruikt mn woonkamer lekker naar schoon wasgoed
voor de verhuizing heb ik ook echt een hoop weggegooid, en voor ik weer moet verhuizen gooi ik waarschijnlijk ook weer een hoop weg. Maar mijn zonnebrillen en schoenen moeten overal mee naartoequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iel.
[..]
Mijn ma gebruikte dat als excuus om heel veel weg te kunnen gooien. Oh, is vast met de verhuizing verloren gegaan
.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor de verhuizing heb ik ook echt een hoop weggegooid, en voor ik weer moet verhuizen gooi ik waarschijnlijk ook weer een hoop weg. Maar mijn zonnebrillen en schoenen moeten overal mee naartoe
dat, of dat k m echt echt echt niet meer pastequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Er is ook nooit een schoen van mij weggegooid. Tenzij deze niet meer draagbaar was.
Dat valt toch onder niet meer draagbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat, of dat k m echt echt echt niet meer paste
onder niet draagbaar reken ik geen zolen meer en gaten waar de neus van de schoen zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt toch onder niet meer draagbaar
Regen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef clevy het volgende:
bah.. t regent nogal.. en moet zo weg.. t begon eindelijk een beetje af te koelen
Ook ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onder niet draagbaar reken ik geen zolen meer en gaten waar de neus van de schoen zit
dan zijn ze nog wel draagbaar ,maar niet door jou (net als mijn hakschoenen, zijn nog prima te dragen maar ik mag het niet meer)...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook ja.
Of niet meer passen want dan kan je ze..... juist niet meer dragen
Zet je zwoele lippen maar weer aan dat wijnglas.quote:
Kloonbeest!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zijn ze nog wel draagbaar ,maar niet door jou (net als mijn hakschoenen, zijn nog prima te dragen maar ik mag het niet meer)...
Nou ja, wat Godt zegt valt er voor mij ook onderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zijn ze nog wel draagbaar ,maar niet door jou (net als mijn hakschoenen, zijn nog prima te dragen maar ik mag het niet meer)...
kloonman!quote:
voor mij niet.. als ik het niet meer pas, maar nog wel draagbaar zijn geef ik ze mee aan stichting stern ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wat Godt zegt valt er voor mij ook onder.
want?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet je zwoele lippen maar weer aan dat wijnglas.
De zwoelheid van de lippen verbleekt door deze lauwe reactie.quote:
welk wijnglas?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet je zwoele lippen maar weer aan dat wijnglas.
we hebben een poeet in ons middenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De zwoelheid van de lippen verbleekt door deze lauwe reactie.
Jij kan vast nog wel een extra koelkast en een combimagnetron gebruiken!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oehw.. ijsjes in de vriezer trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die zie ik in je avatar. Of wat is het, een iPhone?quote:
welke?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oehw.. ijsjes in de vriezer trouwens
Dat valt schrikbarend mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
we hebben een poeet in ons midden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Lollyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zie ik in je avatar. Of wat is het, een iPhone?
Raketjesquote:
Verrek. Zolang dus al geen seks gehad.quote:
ik heb nog aardbei cornetto klonen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Raketjes
Goed plan kloon. Ik neem een raketje.
nieuwequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verrek. Zolang dus al geen seks gehad.Of je bent toe aan nieuwe lenzen of brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verrek. Zolang dus al geen seks gehad.Seks is toch vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
seks hoort vies te zijnquote:
tijd dat je dan eens op zoek gaat naar een goede lerares hoorquote:
Muziekje voor bij je raketje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
Raketjes
Goed plan kloon. Ik neem een raketje.
Weet jij er nog eentje dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijd dat je dan eens op zoek gaat naar een goede lerares hoor
nee, ik heb nog nooit een lerares daarin gehad, sorryquote:
meesteres?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijd dat je dan eens op zoek gaat naar een goede lerares hoor
Toch jammer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een lerares daarin gehad, sorry
hoe anders?quote:
met een goed paar naaldhakken en een pollepel kom je ook best ver hoorquote:
kijk! toch ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een goed paar naaldhakken en een pollepel kom je ook best ver hoor
ik mag geen hakken meer dragen en een pollepel hou ik niet vast want ongelakt hout.. nee dusquote:
Je blijft wel teleurstellen vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag geen hakken meer dragen en een pollepel hou ik niet vast want ongelakt hout.. nee dus
en dat terwijl ik de was heb gedaan en gekookt hebquote:
Je mag het goedmaken. Neuken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat terwijl ik de was heb gedaan en gekookt hebtis ook nooit goed he?
prima. Hoelaat ben je hier?quote:
zeg, je moet er wel iets voor doen he?quote:
Gedoe allemaal!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg, je moet er wel iets voor doen he?
ja. Dan niet hoorquote:
een lollyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zie ik in je avatar. Of wat is het, een iPhone?
mits plastic stokjesquote:
have funquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ja, tijd voor de premièreFijne avond allen
.
trek dan eerst ff je hand over de bovenkant van je keukenkastjes om het vies te maken, smeert misschien ook gelijk de boelquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Een collega die over mij zegt:
"Die troel van net 20 denkt ook dat ze alles weet."!
20!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Een collega die over mij zegt:
"Die troel van net 20 denkt ook dat ze alles weet."!
20!!
Sorry.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En aangezien ik dan toch niet meer vies hoef te zijn, ga ik douchen en film kijken
Ik zou het doen! Dat maakt je zus vast ook heel blij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer dat ik wegga. Zal ik blijven? Gewoon, hierom?
Ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Want jij weet heel goed hoe ik eruit zie, enzo?
Ja, van de foto....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Want jij weet heel goed hoe ik eruit zie, enzo?
Mijn zus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het doen! Dat maakt je zus vast ook heel blij.
Not funny.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, van de foto....
maar ik dacht eerder dat jij 19 was
Weet ik, ging het niet om.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.... je ziet er prima uit
Ik dacht 36.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, van de foto....
maar ik dacht eerder dat jij 19 was
Dat komt door je roze bubblegum-jurkjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs aan de telefoon denken ze dat ik tien jaar jonger ben
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
I'm gay
neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dat overleeft de kamer niet. De vonken en verschillende lichaamsvochten maken een explosief geheel.quote:
Lekker latin!quote:
Is tribal techno he.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Lekker latin!
Iets minder housig had gemogen, maar na de eerste vocals klinkt het beter.
ja daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat overleeft de kamer niet. De vonken en verschillende lichaamsvochten maken een explosief geheel.
Dat zou zonde van jouw huisje en mijn uitzicht zijn.
Waarom? Aambeien bestaan echt hoor en zijn een groot gevaar voor de volksgezondheid, geen hoax en geen pretje.quote:
Moet je even Rinus YouTubenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
maar ik ben op zoek naar een leuke muziekjeeeeeeeeeee...:7
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
maar ik ben op zoek naar een leuke muziekjeeeeeeeeeee...:7
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
neuh... ik zoek iets popperigs met wat salsa/latin erin... was van het weekend op de radio
Waarom niet? Het is een pareltje van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niks... ik ga er niet eens op klikken
prima oefenplaat ... maar deze bedoelde ik nietquote:
Mja, ik heb ongeveer 3500* 12"s, maar nog geen 10% ervan staat op YouTube.quote:
Ik hou niet zo van nederlands talig.... bowie vind ik wel oke... al is dit nummer wat langzaamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een pareltje van de bovenste plank.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
prima oefenplaat ... maar deze bedoelde ik niet
Het is gewoon te goed voor je.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van nederlands talig.... bowie vind ik wel oke... al is dit nummer wat langzaam
quote:
Sorry, maar dergelijke breezermuziek heb ik niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
WT snapte gelijk wat ik bedoelde.
Leer dat!
Het dient ter oefening voor het arubaans carnaval ja.... moet ik vroeg mee beginnen de tochten duren zo 2 uur en dat op hakken (ik ga zo pijnlijden, maar goed ik kan me nu nog voorbereiden en als het toch niet doorgaat, kan ik wel 2 uur lang op stilleto's lopen huppelen)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, maar dergelijke breezermuziek heb ik niet.
Zeg dat dan...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
Het dient ter oefening voor het arubaans carnaval ja....
Hoi -Engel-!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
WT
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA deze deze deze!!!! is het!!!!!!!!!!1
Maar je hebt wel meer de salsaachtige muziek en harde technoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, maar dergelijke breezermuziek heb ik niet.
Ben jij Arubaans?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het dient ter oefening voor het arubaans carnaval ja.... moet ik vroeg mee beginnen de tochten duren zo 2 uur en dat op hakken (ik ga zo pijnlijden, maar goed ik kan me nu nog voorbereiden en als het toch niet doorgaat, kan ik wel 2 uur lang op stilleto's lopen huppelen)
quote:
onkruid vergaat niet tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Waarom zou ik niet meer leven dan?
Daaromquote:
Bouquote:
gelukkig is iets alleen maar onkruid als het op de verkeerde plaats staatquote:
Dan ben ik onkruidquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef clevy het volgende:
[..]
gelukkig is iets alleen maar onkruid als het op de verkeerde plaats staat
That's me, altijd waar ze niet hoort.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef clevy het volgende:
[..]
gelukkig is iets alleen maar onkruid als het op de verkeerde plaats staat
Mmm, toastje paturain....quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Om dit te horen is, net als Paturain, altijd fain.
[..]
Halloe!
quote:
ongeloveloos hoe zo'n posi punt tegenover planten zo slecht wordt geïnterpreteerd door onzeker vrouwvolkquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's me, altijd waar ze niet hoort.
Oh niks te maken met onzekerheid hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
ongeloveloos hoe zo'n posi punt tegenover planten zo slecht wordt geïnterpreteerd door onzeker vrouwvolk
Mja, daar is het vrouwenvolk voor.... altijd negatief over zichzelf....quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
ongeloveloos hoe zo'n posi punt tegenover planten zo slecht wordt geïnterpreteerd door onzeker vrouwvolk
Heeft niks met onzekerheid te maken hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
waar is dan meer thuis?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niks met onzekerheid te maken hoor![]()
Ik zit gevangen in Emmen en hier hoor ik niet thuis dus ik zit verkeerd
Randstadquote:
tja.. dat je meer naar de bewoonde wereld wil snap ik wel.. maar de rampstad.. nah. nix voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Randstad![]()
Maar besluit genomen, ik ga alles op alles zetten om binnen 1 jaar weg te zijn hier
Ik ben er opgegroeidquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:34 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. dat je meer naar de bewoonde wereld wil snap ik wel.. maar de rampstad.. nah. nix voor mij
succes!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid![]()
Ik mis het![]()
Ik zit al ruim 2 jaar met een kutgevoel in Emmen, ik ga dit echt niet nog 5/6 jaar volhouden. Dus knopen doorgehakt en nu maar hopen dat het gaat lukken.
Nee niet hopen, alles op alles om het voor elkaar te krijgen
Slaap lekkerquote:
Chilly gel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
Wtf, Chilly gel, klinkt nou niet als iets wat ik in de buurt van mijn doos wil
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.chilly.nl/producten/wasemulsies/we-gel
Dat heb je ook niet nodig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
http://www.chilly.nl/producten/wasemulsies/we-gel
Mja, ik denk eerder; ruikt missb nou naar tussen haar benenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef missbehavin het volgende:
Maar het klinkt toch alsof je geplette pepers tussen je benen smeert?
De reclame kwam net langsquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik denk eerder; ruikt missb nou naar tussen haar benen
Ja, nu heb ik een natte neusquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, haal jij je neus eens uit mijn intieme zaken!
quote:
Neuh, ik was niet van plan naast Royco te gaan slapenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, probeer jij nu een jofu uit te halen?
Misschien 'n beetje sambalbeeiii..heerlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik denk eerder; ruikt missb nou naar tussen haar benen
Meh, jij bent spicy genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
De reclame kwam net langs
Hoewel, zou de boel ms wat op spicen![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sullequote:
Waar is die kale pinda gebleven dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Slapen ws. Hij moet vaak om 4u op voor zijn werk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar is die kale pinda gebleven dan?
Tja..als je om 4 uur in de nacht op moet om te werken, heb je ergens iets verkeerds gedaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Slapen ws. Hij moet vaak om 4u op voor zijn werk.
Truste!quote:
Dat vind jij... hij verdient er lekker mee!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..als je om 4 uur in de nacht op moet om te werken, heb je ergens iets verkeerds gedaan.
Als ik naast jou zou liggen zou ik nooit mijn bedje uit willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat vind jij... hij verdient er lekker mee!
Geef mij maar de simpele...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Extra nat is sowieso tof!quote:
De pijn zeker?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:33 schreef JoeyT het volgende:
Extra nat is sowieso tof!
Of eigenlijk niet, extra droog is tof! Dan voel je t beter...
En pijn is....quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:47 schreef JoeyT het volgende:
En pijn is....
Krijg spontaan zin in wurgseks.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En pijn is....
Krijg spontaan zin in wurgseks.
Erg lekker gaat t. Nooit geweten dat een honger gevoel ook verslavend kan zijn. Beetje zelfde idee als afzien met sporten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is het met je dieet?
Lekker schuren!quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Extra nat is sowieso tof!
Of eigenlijk niet, extra droog is tof! Dan voel je t beter...
Je dacht t zelfde?quote:
Hmmmmmmm...quote:
Sport je nu 6 dagen, of nog steeds 7? Pas op hè, voor de verslaving aan dat hongergevoelquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:51 schreef JoeyT het volgende:
Erg lekker gaat t. Nooit geweten dat een honger gevoel ook verslavend kan zijn. Beetje zelfde idee als afzien met sporten.
Hoe gaat t sporten bij jou? Nog steeds zo fanatiek? Wat zijn de resultaten bij je en wat is je doel... Vind t weg charmant wanneer een vrouw sportief is...
Nee schat, ik dacht niet hetzelfdequote:Op woensdag 13 juli 2011 07:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je dacht t zelfde?
Vandaag weer aant werk of heb je nou vakantie?
Damn! Ik vind 2x in de week al veel, aan meer kom ik ook niet toe met mijn o-z-drukke sociale leven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sporten gaat bij mij goed, afgelopen dagen 2x per dag geweestNu de rest van de week 1x per dag.(En dan max een uur, 1,5 uur)
Ik heb doordeweeks praktisch geen sociaal leven vanwege de afstand van huis naar werk, sporten én omdat ik ongeveer om 9 uur in bed wil liggenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:01 schreef Q. het volgende:
Damn! Ik vind 2x in de week al veel, aan meer kom ik ook niet toe met mijn o-z-drukke sociale leven.
Haha nou met 8 boterhammen, warme maaltijd in de middag, warme maaltijd in de avond en 2 proteine shakes zal ik niet dood neervallen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sport je nu 6 dagen, of nog steeds 7? Pas op hè, voor de verslaving aan dat hongergevoel![]()
Sporten gaat bij mij goed, afgelopen dagen 2x per dag geweestNu de rest van de week 1x per dag.(En dan max een uur, 1,5 uur) Mijn doel is deels afvallen en eigenlijk gewoon nu eens blijven sporten (ik ben ook heel goed in NIET sporten.) Die leuke instructeur maakt het sporten verslavend
In het weekend sport ik niet, ik sport namelijk vlak bij mijn werk en dat is 50 km van huis. Hardlopen probeer ik wel in het week
nd, maar duik liever de sportschool in, daar hou ik een beter gevoel aan over.
Awwww... En dan niet meer teruggevenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee schat, ik dacht niet hetzelfde![]()
Vandaag vrij, er komt zo een puppy waar ik vandaag op moet letten.
Ik wil je niet laten schrikken. Maar eigenlijk ben je dus de vrouwelijke versie van mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb doordeweeks praktisch geen sociaal leven vanwege de afstand van huis naar werk, sporten én omdat ik ongeveer om 9 uur in bed wil liggen
Red jij 2x per week wel dan?![]()
Daar heb ik aan gedacht iddquote:
Daarom moet je kunnen doseren. Bovendien is er niets beter voor je herstel dan wat rustige cardio...quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
Het is voor de meeste mensen ook gewoon slecht om zo vaak te sporten. Rust is net zo belangrijk, je hebt die hersteldagen nodig om optimaal te presteren.
Er is niets beter dan rust.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom moet je kunnen doseren. Bovendien is er niets beter voor je herstel dan wat rustige cardio...
2x in de week lukt net, ik ben elke dag om 16:00 thuis en sociale verplichtingen beginnen vaak toch niet voor 18:00.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb doordeweeks praktisch geen sociaal leven vanwege de afstand van huis naar werk, sporten én omdat ik ongeveer om 9 uur in bed wil liggen
Ja denk t ook... Daarom sporten topsporters zo weinig. Mijn voeding is gebalanceerd, mn sporten is gebalanceerd en ik rust voldoende. Rusten betekent niet alleen niets doen. Een gemiddelde wielrenner ligt ook niet op de bank als hij een rustdag heeft. Doorbloeding is goed voor je.quote:
En seks...quote:
Op je rug bier drinken is volgens mij nog best lastig ...quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En seks...
Maar als je onderop ligt kan je de drie combineren...
Met een rietje!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op je rug bier drinken is volgens mij nog best lastig ...
9u in bed?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, als je op je knieën zit kan dat nog best hoor. Nergens staat dat ie op z'n rug ligtquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kussentje onder je hoofd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |