Probeer dan de Canon EF18-200 f/3.5-5.6 eens. Redelijk betaalbaar en aardig allround, alleen niet geschikt voor luitjes die geilen op het rode randje op Canon glaswerkquote:Ik ben nu op zoek naar een meer allround lens, met minder zoombereik.
Lelystad, Utrecht, of omg. Groningen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef ROFLOL het volgende:
Waar op te halen eventueel? Misschien interesse...
Ik heb de mijne anders onlangs voor 80 verkocht. De USM is echt niet meer dan 140 waard hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef Jerkmaine het volgende:
Het gaat zo te zien wel om de USM versie, die ietsjes meer kost
80 staat genoteerd. de USM is zeker wel meer dan ¤140,- waard. Zeker gezien de staat van de lens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb de mijne anders onlangs voor 80 verkocht. De USM is echt niet meer dan 140 waard hoor.
Staat genoteerd, maar nog te weinig.quote:
toch even reageren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En de nodige gebruikerssporen, koop een taart en vier 't man. Waarom wil je in godsnaam je gelijk halen bij de TS, als ik vragen mag?
Voor de laatste keer: check het internet om te kijken wat je nog voor deze lens MET USM kan vragen.. Je hebt gewoon geluk gehad aangezien de verkoper niet doorhad dat hij/zij de USM versie verkocht. Heb je trouwens enig idee wat USM is?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:48 schreef Geckoo het volgende:
[offtopic]
[..]
toch even reageren.
De ts vertelde dat de lens veel meer waard was dan de ¤75 welke ik er voor betaalde, dus of ik heb een goeie deal gemaakt met chinless of TS probeert het product voor een hogere prijs te verkopen dan dat hij waard is..
uiteraard ga ik uit van het eerste. anyway hierbij nogmaals een kick en ik hoop dat tamagochi hem krijgt...[/offtopic]
nu mag ik:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:29 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb gister net een andere lens gekocht..
Je mag even opflikkerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:40 schreef Geckoo het volgende:
mag ik op de achtergrond even gniffelen ?(niet lullig bedoeld... trouwens...)
Ikzelf mis het niet. Door de USM focust de lens gewoon erg snel en fijn. Het ligt er denk ik aan hoe vaste hand je hebt. Ik verkoop hem puur vanwege het feit dat ik niet boven de 75mm kom en de lens dus praktisch niet gebruik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een praktische vraag. Op deze lens zit geen IS, maar is dat zo'n gemis?
Wat denk je zelf..?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef some1_eddy het volgende:
Complete vuurwerkshow in tekst uitgedrukt hier
KNAL, FLITS !![]()
Nog niet voor 100 euro?![]()
Gratis upje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |