Mja ook al waren die wellicht wat saaier, waren ze toch ook wel belangrijk voor het verhaal en om goed weer te geven wat de personages doormaakten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
had dat dan niet beter aan het begin gedaan kunnen worden? minder bos scene's oid?
Tenenkrommend goed?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Volgens het nrc is Neville tenenkrommend. Is dit ook zo volgens de Fok!ers?
Nee, Neville.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Neeeee Nevillequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Worden die verfilmd dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef Patch het volgende:
Nu is het wachting op de verfilming van Beedle the Bard.Zou een leuke film kunnen zijn met Ron, Harry en Hermione die de verhalen voorlezen aan de kiddo's ofzo. En dat elk sprookje zijn eigen stijl van filmen heeft.
Ha, daar is de recensie waar half Nederland op zat te wachtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Patch het volgende:
- Cleavage van Hermione als ze de kleren van Bellatrix aan heeft![]()
Is 3D toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ha, daar is de recensie waar half Nederland op zat te wachten
nog niks van bekend, maar als ik Warner Bros was, zou ik dat zeker doen.quote:
De recencie in De Gelderlander was ook niet zo denderend, kreeg maar 3 sterren en echt dom commentaar van iemand die het verhaal duidelijk niet begrepen heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Seriously? De zoektocht en het vernietigen van de horcruxes afdoen als onbelangrijk voor het verhaal?quote:Maar die opgerekte puzzeltocht – een soort Da Vinci Code in Toverland – leidt af van de grote lijn.
De film lijkt zich pas weer te herinneren waar het werkelijk om draait als Voldemort met zijn zwartgallige medestrijders op het punt staat om het laatste verzet neer te slaan dat zich heeft verzameld op Harry’s befaamde tovenaarsschool Zweinstein.
Overbodig? Het duurt niet lang en geeft wel een mooi gesloten eind,quote:Als het stof is neergedaald volgt een overbodige epiloog [...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Buiten dat, de epiloog staat ook in het boek, waarom dan weg laten uit de film?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het stoorde mij niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |