SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Inderdaad, beter popcorn dan een zak M&M's omgooien waarvan de inhoud vervolgens van achter in de zaal helemaal naar beneden roltquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of M&M's die vervolgens helemaal naar beneden rollen![]()
De plop van een Grolsch flesje kan ik me niet aan storen (heb het ook nog nooit meegemaakt dat het tijdens een rustig stukje van de film werd gedaan, hoogstens aan het begin van de film). Ze verkopen die flesjes grolsch gewoon bij de Pathé aan de kassa. Voor je het weet mag je je flesje cola niet meer opendraaien omdat dat sist
[..]
Vervelend is dat, ja![]()
Ik ga vrijdagmiddag naar HP als er nog kaartjes zijn, anders wordt het pas na mijn vakantie ergens in augustus!![]()
Wel leuke bios op zich in Roosendaal, rustig inderdaad ; paar weken geweest met mn vriend bij Pirates deel 4. HP ga ik over 1 week-2 weken kijken in Arnhemquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh ik krijg zulke kriebels als ik jullie reviews lees! Geweldig! Nog even geduld en dan mag ik ook.... Ik heb overigens nog nooit in een drukke zaal gezeten, in Roosendaal blijven er altijd wel rijen leeg....
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet niet of dit in een spoiler moet, maar ik doe het maar voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet niet of dit in een spoiler moet, maar ik doe het maar voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb één keer gehad dat ik 1 m&m liet vallen tijdens een heel stil moment in de film, dat vond ik echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, beter popcorn dan een zak M&M's omgooien waarvan de inhoud vervolgens van achter in de zaal helemaal naar beneden roltMaarja zulke dingen zijn vaak voor de eigenaar vervelender dan voor de omstanders, ik zou me iig mega opgelaten voelen
Beugelflessen kan ik me ook weinig aan storen, dat is 1x plop en klaar, een zak chips is gekraak tot ie leeg is (als mensen dus geen rekening met elkaar houdem)
En ach, er gewoon wat van zeggen doet vaak veel wonderen als mensen luidruchtig zijn
Hopen voor jou dat je vrijdagmiddag al kan, zou wel zuur zijn als je zo lang moet wachten! Weet niet waar je naartoe gaat maar geen kans op hem in je vakantie ergens te bekijken?
De popcorn is zo lekker daarquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel leuke bios op zich in Roosendaal, rustig inderdaad ; paar weken geweest met mn vriend bij Pirates deel 4. HP ga ik over 1 week-2 weken kijken in Arnhem
Veel plezier alvast he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:46 schreef Tinos85 het volgende:
21:10 uur is het zo ver
Daarna pas kom ik weer terug in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken wel gelezen enzo, maar dit kan écht niet
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door TheMagnificent op 13-07-2011 22:34:47 ]
Ik had er ook totaal geen last van terwijl er nog 150 anderen om me heen zaten. Als je echt goed in de film zit hoor je niks meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga gewoon niet naar de bioscoop als je je ergert aan geluiden. Thuis eten de meeste mensen ook voor de film, dat hoort bij naar de film gaan. Als echt fan, laat je jezelf daar niet door afleiden. Ik zat ook rustig chips te vreten hoor. /care.
Ja, ik maak me daar echt niet druk om. Ik vind van die irritante giechelende kutpubers veel erger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had er ook totaal geen last van terwijl er nog 150 anderen om me heen zaten. Als je echt goed in de film zit hoor je niks meer
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 03:59 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
ik vond die reactie van d'r briljant
Daar kan ik me in vinden, op het laatst ging het op een soort FFW mode.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
Het enige minpunt vond ik het feit dat die Grande Finale voor m`n gevoel te snel voorbij was. Het leek alsof er niet alles uit gehaald werd wat er in zat en ik denk dat hier wel wat meer mee gedaan had kunnen worden.
had dat dan niet beter aan het begin gedaan kunnen worden? minder bos scene's oid?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, op het laatst ging het op een soort FFW mode.
Aan de andere kant, er was al bijna 5 uur nodig om dat laatste boek te verfilmen, je zal toch ergens dingen moeten weglaten..
Mja ook al waren die wellicht wat saaier, waren ze toch ook wel belangrijk voor het verhaal en om goed weer te geven wat de personages doormaakten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
had dat dan niet beter aan het begin gedaan kunnen worden? minder bos scene's oid?
Tenenkrommend goed?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Volgens het nrc is Neville tenenkrommend. Is dit ook zo volgens de Fok!ers?
Nee, Neville.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Neeeee Nevillequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Worden die verfilmd dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef Patch het volgende:
Nu is het wachting op de verfilming van Beedle the Bard.Zou een leuke film kunnen zijn met Ron, Harry en Hermione die de verhalen voorlezen aan de kiddo's ofzo. En dat elk sprookje zijn eigen stijl van filmen heeft.
Ha, daar is de recensie waar half Nederland op zat te wachtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Patch het volgende:
- Cleavage van Hermione als ze de kleren van Bellatrix aan heeft![]()
Is 3D toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ha, daar is de recensie waar half Nederland op zat te wachten
nog niks van bekend, maar als ik Warner Bros was, zou ik dat zeker doen.quote:
De recencie in De Gelderlander was ook niet zo denderend, kreeg maar 3 sterren en echt dom commentaar van iemand die het verhaal duidelijk niet begrepen heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Seriously? De zoektocht en het vernietigen van de horcruxes afdoen als onbelangrijk voor het verhaal?quote:Maar die opgerekte puzzeltocht – een soort Da Vinci Code in Toverland – leidt af van de grote lijn.
De film lijkt zich pas weer te herinneren waar het werkelijk om draait als Voldemort met zijn zwartgallige medestrijders op het punt staat om het laatste verzet neer te slaan dat zich heeft verzameld op Harry’s befaamde tovenaarsschool Zweinstein.
Overbodig? Het duurt niet lang en geeft wel een mooi gesloten eind,quote:Als het stof is neergedaald volgt een overbodige epiloog [...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Buiten dat, de epiloog staat ook in het boek, waarom dan weg laten uit de film?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het stoorde mij niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |