Môgge!
Pfff, zo Eva heeft vandaag even andere plannen geloof ik. Ze kwam om 05.00 voor een fles, dus vriend eruit gegaan. Maar daarna wilde ze niet meer slapen en ging tijdens het drinken zelfs tegen hem liggen kletsen
Dus weer op bed gelegd, maar hij is me om 06.00 komen halen of ik er met haar uit wilde gaan, want ze was klaarwakker. Hij lag pas om 01.00 op bed en ik al om 22.00 (tja, dat ik dan nog een uur heb liggen lezen is mijn fout hihi). Buig ik over d'r bedje, krijg ik zo'n grote glimlach 'mammaaa!
Hahaha dat ging hem dus niet meer worden met slapen.
Net half uurtje liggen lachen en kletsen tegen d'r mobiel in de box en nu valt ze weer in slaap. Terug naar bed is geen optie, want we gaan straks richting Zeeland. Maar goed, 7 uurtjes slaap vind ik geen slechte score.
DML, ik zou je gevoel volgen. Het is echt de dooddoener van de eeuw, maar als jij een slecht gevoel hebt bij je huidige kdv, dan klopt dat meestal. Er is natuurlijk al meer voorgevallen (over het slapen, niet inbakeren en nu over het troosten
hoewel ik het inbakeren nog wel een beetje begrijp). Misschien is het goed om een gesprek aan te vragen en daarin ook aan te geven dat je niet tevreden bent en aan het oriënteren bent voor een ander kdv. Kijken wat dat doet. Waarschijnlijk heb je twee mogelijkheden. Of het wordt beter, óf je wordt gezien als dat zeikwijf en het wordt slechter. Bij dat laatste moet je gewoon maken dat je wegkomt daar, want dan betekend het ook nog eens dat ze niet met negatieve feedback om kunnen gaan.
Als je niets aankaart, weten zij ook niet hoe jij je hierover voelt en zal er iig niets veranderen. Succes ermee
En wat heb je toch een heerlijk mannetje. Mocht je willen, dan staat mijn PM-box ook open hoor
MP, ik hoop dat het nu weer even klaar is met de slaapperikelen van Sarah. Pfff, wat kan dat opbreken hè. Ook voor jou even een