Ja, appel is zo hard. Ik verslik me er zelf nog regelmatig in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:29 schreef Vanyel het volgende:
Maar het was meer geluid dan resultaat hoor. Is dat echt zo lastig?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op ons kdv doen ze niet aan stukjes geven trouwens. Ze vond me maar een rare moeder geloof ik toen ik er over begon![]()
Ik vroeg aan de kdvbaas of ze eten in stukken aanboden. "Je wil rapley doen?" was de reactie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Hier werd mijn vraag opvallend makkelijk ontvangen. Ik vraag me af of ze wel beseffen wat het inhoudt en twijfel daarom of ik ze wel met stukjes aan de gang wil laten gaan.
Wat rottig dat je dat gevoel hebt. Is dat misschien iets om een keer met de leidsters te bespreken? Hier wordt daar helemaal niet moeilijk over gedaan. Er zijn vaste eetmomenten en waarom zouden de baby's niet gewoon aan kunnen schuiven? Misschien komt dat niet altijd even goed uit met slaapjes, maar daar staat tegenover dat er tijdens de middagslaap van de dreumesjes juist alle ruimte is voor de baby's. Al besef ik nu dat dat misschien echt hoort bij een verticale groep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben je bang dat ze bepaalde vruchten te vroeg gaan introduceren Claudia?
Ik heb trouwens het idee dat ze zo'n vraag om een apart hapje maar lastig zouden vinden hier hoor. Ze zijn sowieso al geen groot fan van ons volgens mij omdat ik hem altijd pas later breng en hij veel aandacht en op schoot wil en ook niet ingebakerd lastig slaapt daar.
Tijn kreeg nogal laat tanden en dan was appel nigeria handig om t zo te geven maar Ik kookte t dan ff een paar minuten dat ie lekker zacht was of dat t prakbaar wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, appel is zo hard. Ik verslik me er zelf nog regelmatig in.Ik durf Ivan pas sinds een paar maanden appel te geven, en dan nog let ik goed op. Wat mijn schoonmoeder wel eens deed was appel raspen. Ik koos voor de weg van de minste weerstand en gaf peer in plaats van appel.
Het was vorige week, dus 8.5 maand. Het was bij mijn ouders thuis. Wij hebben nooit yoghurt in huis, en ik vergeet het steeds te kopen. Daar zag ik het in de koelkast staan dus gelijk maar geprobeerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die SofieHoe oud was ze daar KJ?
Ik was ook zeer verbaasd dat ze bij jou inderdaad niet moeilijk deden Claudia.
Ach Puck gaat maar 2x per week momenteel dus dan leert hij daar mooi van een lepeltje eten. Het is in ieder geval wel vers en zonder liga wat ze daar geven. Puck kennende gaat wat ze hem daar aanbieden tot de laatste kruimel op.
Mijn schoonvader vindt het hele Rapley idee ook maar niks trouwens. Hij zei 'ik geloof niet dat ik daar wil zijn hoor als je dat gaat doen'. Nou dat wil ik de eerste keer ook helemaal niet dus dat scheelt![]()
Jij vraagt onmogelijke dingen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, laiveneertiekje en juud: foto's willen we van lachende baby's!
Die stand heb ik ook, maar zodra er een camera in de buurt kwam zette Sofie haar meest serieuze gezicht op. Dat is eigenlijk pas sinds een maandje over denk ik. Gelukkig wel, ik hou van lachende kindjes op de fotoquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
Achos, wat een droppie.Ik vind d'r mondje wonderschoon. Ze ziet er trouwens uit als een heel relaxte baby. Is ze dat ook?
Dat lachen is natuurlijk ook lastig op de foto te krijgen in het begin. Ik heb een stand op mijn camera waarmee ik de knop ingedrukt kan houden en de camera foto's blijft maken. Reuzehandig voor dit soort problemen!
Ja, het is een blij kind, veelal eten, spelen, slapen. Ze valt zonder veel moeite zelf in slaap, in de box, kinderwagen of dr wippertje (die staat in complete ligstand) Ze huilt eigenlijk alleen bij honger, eten moet dan nununu of bij kramp, maar daar heeft ze weinig last van. Zelfs bij uit bad gaan en aankleden blijft ze rustig totdat de armpjes door de mouwen moeten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
Achos, wat een droppie.Ik vind d'r mondje wonderschoon. Ze ziet er trouwens uit als een heel relaxte baby. Is ze dat ook?
Dat lachen is natuurlijk ook lastig op de foto te krijgen in het begin. Ik heb een stand op mijn camera waarmee ik de knop ingedrukt kan houden en de camera foto's blijft maken. Reuzehandig voor dit soort problemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |